مستند «فتنه تکفیری» روایتی است از حقیقت اندیشه تکفیر و مشکلاتی که گروه های تروریستی برآمده از این تفکر برای دنیای اسلامی و بشریت به وجود آورده اند.

دانلود لینک مستقیم فیلم با کیفیت بالا و حجم 313 مگابایت

دانلود لینک مستقیم فیلم با کیفیت متوسط و حجم 82.5 مگابایت

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ تکفیری‌ها امروز بلای جان جهان اسلام شده اند و از نظر آنها نه فقط شیعیان بلکه هر مسلمان و غیر مسلمانی که مخالف عقیده شان باشد واجب القتل خواهد بود و بدتر اینکه به کشتن عادی هم رضایت نمی دهند و فجیع ترین شکنجه ها و کشتارها را در مقابل دوربین انجام می دهند و با افتخار فیلم آن را در سطح گسترده منتشر می کنند و در این بین فقط صهیونیست ها هستند که از فتنه تکفیر در امان مانده اند.
مستند «فتنه تکفیری» روایتی کامل از تاریخچه گروه‌های تروریستی تکفیری در منطقه است.
فعالیت ارتش جدایی طلب سوریه و فتوای جهاد علیه حکومت سوریه توسط علمای وهابی و تکفیری عربستان، برشمردن اهداف تکفیری ها، حمایت رسانه های غربی از جنگ فرقه ای شیعه و سنی، مصاحبه با علمای سنی در ایران و حمایت های اسرائیل از داعش از جمله موضوعاتی هستند که در این مستند به آنها پرداخته می شود.
مستند فتنه تکفیری متشکل از نریشن و تصاویر آرشیوی است و سعی دارد بینندگان را با حقیقت ماجرا در مورد این گروه های تروریستی و ساخته و پرداخته غرب و صهیونیست‌ها آشنا کند.
جلال الدین کوه دره ای تهیه کنندگی و کارگردان این مستند را بر عهده داشته است.

"Our President, analytical news site"