احمدی نژاد در کجا خود را منتسب به امام زمان(عج) کرده است؟ انجمن حجتیه به گفتمان مهدویت ظلم کرد و این گفتمان در کشور مهجور مانده و بسیاری دوست دارند که مهجور بماند. متاسفانه عده ای نمی خواهند که اسم امام زمان(عج) در کشور طنین انداز شود.

مناظره ای با عنوان «تفاوت هیای احمدی نژاد و اصولگرایان» با حضور «عبدالرضا داوری» رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور و مدیر مسوول روزنامه شهروند و «عباس سلیمی نمین» رییس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

رییس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران که شروع کننده این مناظره بود با اشاره به جریان اصولگرایی در کشور گفت: این شیوه ها در بین اصولگرایان ما نبوده که فرد را مبنای ارزشگذاری قرار دهیم و برخی مسائل مطرح شده مانند پول امام زمان(عج) یا سی دی ظهور نزدیک است، بازی با ارزش هاست.

وی پشت پرده این مسائل را «نشاندن فرد جای ارزش ها» خواند و اظهار کرد: این یک قدم به عقب است و همانطور که هاشمی از توسعه اقتصادی سوء استفاده کرد تا فقط خودش را اثبات کند، احمدی نژاد نیز از طریق مسایل دینی این کار را کرد.

به اعتقاد رییس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، احمدی نژاد در جهت تضعیف اصولگرایی حرکت کرده است.

 

*** داوری: احمدی نژاد مستقل از مدعیان اصولگرایی ایستاد

مدیرمسوول روزنامه شهروند نیز گفت: اصولگرایی اگر به معنای داشتن اصول در رفتار و کنش های سیاسی و اجتماعی باشد از صدر تاریخ تا امروز همه اصولگرا هستند.

داوری افزود: آنچه که ما در جامعه به عنوان جریان اصولگرایی می شناسیم نطفه آن در اوائل دهه 40 با تشکیل هیات های موتلفه در بازار شکل منعقد شد.

وی با اشاره به این که خصلت راستگرایانه این جریان در طول زمان حفظ شد ادامه داد: تمایل به قدرت و مصلحت اندیشی بر مدار قدرت از ویژگی های این جریان است.

داوری با تاکید بر این که عملکرد این جریان پیش از انقلاب در مدار معیارهای اساسی امام(ره) نبود، تصریح کرد: ترور حسنعلی منصور و مسایل مربوط به جشن های سپاس از جمله این موارد بود.

وی با اشاره به این که هیچکس از جریان موتلفه در شورای انقلاب حضور نداشت گفت: امام (ره) آنها را عضو این شورا نمی کرد.

وی با بیان این که کتاب خاطرات شهید عراقی توسط این جریان بایکوت شد چرا که بازگوکننده بسیاری از این مسائل بود، گفت: این جریان در اوایل انقلاب با در اختیار گرفتن گلوگاه های اقتصادی و حتی بحث ولایت قصد داشتند مبارزه ای جدید علیه افکار امام(ره) راه بیندازند.

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور اظهار کرد: این جریان از سال 68 به بعد برای حذف جریان رقیب به هاشمی نزدیک شدند و از سال 69 تا 71 در نماز جمعه شعار می دادند «مخالف هاشمی، دشمن پیغمبر است».

داوری با تاکید بر این که جریان اصولگرایان تحلیل درستی از شرایط زمان نداشت افزود: این جریان متکی به خواص حوزه های اقتصادی، سیاسی و امنیتی است.

وی با اشاره به این که این جریان در سال 76 شکست سختی در انتخابات و همچنین مجلس ششم خوردند تصریح کرد: آنها در این دوران به محاق تحلیلی فرو رفته بودند بویژه در شورای اسلامی شهر دوم.

داوری گفت: احمدی نژاد بود که در شورای شهر دوم تحرک سیاسی ایجاد و از فرصت انتخابات شهر تهران برای پیروزی همفکران خود استفاده کرد.

وی با بیان این که اصولگرایان در مجلس هفتم در فقدان حضور رقیب پیروز شدند افزود: آنچه تاریخی بود پیروزی احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری با تکیه بر رای مردم بود.

داوری با اشاره به این که احمدی نژاد از همه طرف تحت فشار بود گفت: او مستقل از جریان های سیاسی اصولگرا ایستاد.

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور تاکید کرد: احمدی نژاد در صحبت هایش از زمان شهردار بودن به این طرف هیچگاه واژه اصولگرایی را به این معنا که به اصولگرایان تعلق دارد بکار نبرد.

داوری مهمترین مرزبندی احمدی نژاد با اصولگرایان را زمانی دانست که چارچوب های این جریان منتشر شد و اضافه کرد: این جریان چهار محور اسلام، انقلاب، امام(ره) و رهبر را به عنوان منشور خود معرفی کرد.

وی با اشاره به این که مهمترین نقطه عدم اتصال احمدی نژاد با اصولگرایان، نقطه مردم بود ادامه داد: احمدی نژاد، مردم را محور مرکزی گفت و گوی خود می داند.

 

*** سلیمی نمین: می خواهند جاسبی را به هیات امنای دانشگاه آزاد برگردانند

سلیمی نمین در ادامه با اشاره به این که موتلفه، اصولگرایی نیست گفت: آنها مدعی هستند که اصولگرا هستند اما این مساله باید مورد سنجش قرار گیرد که من با آقای داوری در این موضوع موافقم که بسیاری از آنها در این زمینه نمره تک می گیرند.

وی با تاکید بر این که احمدی نژاد خود را اصولگرا معرفی می کرد تصریح کرد: اسناد آن در مطبوعات موجود است و می توانید به آنها رجوع کنید.

وی با بیان این که آنها برای توجیه دور شدن از اصولگرایی این حرف ها را می گویند گفت: احمدی نژاد از اصولگرایی دور شده و خود را مبنا قرار داده است.

سلیمی نمین با بیان این که همه وزرا در دولت نهم، اصولگرا بودند اضافه کرد: جاسبی تا همین دیروز ضداصول بود اما امروز او شایسته حضور در شورای عالی انقلاب فرهنگی شده است و می خواهند که او را به هیات امنای دانشگاه آزاد برگردانند.

وی احمدی نژاد را فردگرا عنوان کرد و گفت: او برای این که بتواند بر قانون مسلط شود و فوق قانون عمل کند با اصول تعارض پیدا می کند چون اصول به او اجازه نمی دهند که از امکانات دولتی برای تبلیغ یک فرد استفاده کند.

وی با بیان این که دور شدن احمدی نژاد از اصولگرایی باعث شده که تملق گو و تملق پذیر شود گفت: نامه او به مشایی و نامه مشایی به او بویژه وقتی مشایی به صراحت می گوید احمدی نژاد از مقام رییس جمهوری هم بالاتر است نمونه تملق گویی است.

سلیمی نمین ادامه داد: این باب هایی که احمدی نژاد باز کرده به اصولگرایی نمی خورد.

 

*** داوری: احمدی نژاد دسترسی گروه های خاص به منابع کشور را قطع کرد

داوری در پاسخ به اظهارات سلیمی نمین با تاکید بر این که مرزبندی موتلفه از دولت های نهم و دهم مشخص است گفت: احمدی نژاد بدون اتکا به شبکه سیاسی اصولگرایان برسر کار آمد.

وی افزود: نماینده اصلی اصولگرایان در انتخابات 84 لاریجانی بود و مرزبندی احمدی نژاد از ابتدا و در زمان مدیریت شهری و بعد ریاست جمهوری با این جریان مشخص بود.

وی با اشاره به موضوع سی دی ظهور نزدیک است اظهار کرد: همواره این موضوع به عنوان اتهامات دولت عنوان می شود اما آقای سیجانی که تهیه کننده و کارگردان این سی دی بوده از منتقدان جدی رحیم مشایی است و هیچ ارتباطی با دفتر رییس جمهوری ندارد.

مدیر مسوول روزنامه شهروند درباره تملق گفت: احمدی نژاد هرچه که گفته همان بوده که هست و احساس تملق ندارد.

داوری با اشاره به این که احمدی نژاد و مشایی از سال 63 در کردستان باهم آشنا شدند تصریح کرد: این ارتباط کاری آنها روز بروز نزدیک شده و احمدی نژاد همان چیزی که فکر می کرده را در نامه ها نوشته است.

وی درباره سوء استفاده از امام زمان(عج) این سوال را مطرح کرد که احمدی نژاد در کجا خود را منتسب به ایشان کرده است؟

داوری با بیان این که او رویکرد و گفتمان مهدوی خاصی دارد، ادامه داد: این گفتمان در کشور مهجور مانده و بسیاری دوست دارند که مهجور بماند و نمی خواهند که اسم امام زمان(عج) در کشور طنین انداز شود.

وی همه حرف های زده شده در این رابطه مانند سفره انداختن برای امام زمان(عج) و غیره را شایعات مبتذلی خواند که برخی افراد به راه انداخته اند.

وی با تاکید بر این که مساله احمدی نژاد اینها نیست، گفت: او یک بازی را در کشور بهم زده و دسترسی گروه های خاص به منابع کشور را قطع کرده است.

داوری با اشاره به این که 200 میلیارد دلار در اختیار دولت ایران برای هزینه کرد است، افزود: در این سال ها رانت هایی برای اتصال به این 200 میلیارد دلار ایجاد شده است.

وی با تاکید بر این که عملکرد دولت دهم بهتر از دولت نهم بود تاکید کرد: این اتهامات پوششی است تا این دعواها انجام و کار دولت یکسره شود.

وی با بیان این که احمدی نژاد این بازی را به هم زده است ادامه داد: دعوای اصلی در کشور بر سر نحوه توزیع درآمدهای 200 میلیارد دلاری دولت ایران است.

 

*** سلیمی نمین: مشایی، اشرافیت یهود را تبلیغ می کند

سلیمی نمین در ادامه این مناظره با طرح مساله داد و ستدهای احمدی نژاد و جاسبی گفت: داد و ستدهای احمدی نژاد با جاسبی از دولت دهم آغاز شد.

وی با طرح این سوال که ملک زاده از کجا آمد، افزود: مگر نه این که او مسوول روابط عمومی جاسبی بوده و حالا چطور یار صدیق حلقه احمدی نژاد شده است.

وی ادامه داد: علی رضایی در دانشگاه آزاد مسوول نظرسنجی بود اما یکدفعه سر از دفتر ریاست جمهوری درآورد.

سلیمی نمین با اشاره به آقای مرتضوی و ادعای این که او همه پرونده های دانشگاه های آزاد را حل و فصل کرده است تصریح کرد: روزنامه دولت را بخوانید که درباره مرتضوی چه نوشته است.

وی با اشاره به پرونده تخلفات پسر آقای جاسبی برای فروش سوالات آزمون علوم پزشکی بیان کرد: پس از این که طباطبایی، جواد جاسبی را خواست، مرتضوی وی را مرخص کرد و همه پرونده ها مفقود شد.

سلیمی نمین با تاکید بر این که همه اینها در روزنامه ایران منتشر شده است ادامه داد: امروز می بینیم که این مرتضوی ناگهان مقام عالی رتبه دولت می شود و احمدی نژاد بخاطر او با مجلس و قوه قضاییه درگیر می شود آیا این چیزی جز داد و ستد است.

وی این ادعا را مطرح کرد که رییس جمهوری در نامه ای به رهبر انقلاب به دروغ گفته که در شورای عالی انقلاب فرهنگی رای گیری شده و به این نظر رسیده اند که جاسبی عضو شورا شود اما عده ای از اعضای شورا گفتند که این دروغ است.

سلیمی نمین در پاسخ به سوال دانشجویی درباره این که چرا سخن مشایی درباره مکتب ایرانی را به اشرافیت یهود نسبت می دهید، گفت: اشرافیت یهود یک سناریوی تاریخی است که در دوران رضاخان تنظیم شد.

وی افزود: در این دوران تاریخ تمدن تقطیع شده و گفتند که تاریخ تمدن ایران تنها از زمان هخامنشیان و تاریخ 2 هزار و 500 ساله است در حالی که تمدن ایران هشت هزار سال است.

رییس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با اشاره به این که این سناریویی برای تجلیل از اشرافیت یهود بود ادامه داد: من به مشایی گفتم چرا شما فقط تاریخ هخامنشیان را تبلیغ می کنید در حالی که شما باید این سناریو را مخدوش کنید.

سلیمی نمین گفت: کاری که مشایی می کند تجلیل از ملت ایران نیست بلکه به رسمیت شناختن اشرافیت یهود است.

 

*** داوری: تفاوت احمدی نژاد در طرفداری او از مردم است

داوری در پاسخ گفت: ملک زاده در زمان خاتمی، مدیر کل گردشگری خراسان و در زمان مشایی، معاون گردشگری بود و ربطی به آقای جاسبی ندارد.

وی با بیان این که تفسیرها از رابطه احمدی نژاد با جاسبی تفاوت دارد تاکید کرد: اگر اراده احمدی نژاد نبود، جاسبی هنوز رییس دانشگاه آزاد بود.

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور گفت: نظر احمدی نژاد این بود که جاسبی به دلیل تجربه ای که دارد می تواند در شورای انقلاب فرهنگی عضو باشد.

داوری درباره ادعای این که علی رضایی با داد و ستد با جاسبی وارد نهاد ریاست جمهوری شده است توضیح داد: رضایی در بخش پژوهش های اسناد که بخش کوچکی از نهاد ریاست جمهوری است کار می کند و هیچ زد و بندی هم در این باره نبوده است.

وی اظهارداشت: اصولگرایان دچار بحران هویتی هستند و احمدی نژاد بود که آنان را دچار این بحران کرد.

داوری با تاکید بر این که این جریان باید بر اساس منشور خود از رهبری تبعیت کند تصریح کرد: اصولگرایان در سال های اخیر در موارد زیادی برخلاف منویات رهبری عمل کردند.

وی افزود: این جریان در دو سال اخیر اتهامات اثبات نشده را علیه احمدی نژاد، مشایی و مجموعه دولت نسبت دادند که این کار خلاف شرع و قانون است.

داوری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در پاسخ به برخی منتقدان دولت گفتند که این مسائل که درباره دولت می گویید فرعی است اما اصولگرایان اینها را مسائل کلان کشور کرده اند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که ارزش های انقلاب در دولت های نهم و دهم زنده شده است اضافه کرد: از طرفی آقای مصباح می گوید این دولت بزرگ ترین خطر از صدر اسلام تاکنون است.

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب چطور می توانند از دولتی که به ادعای اینها سرتا پا انحراف است حمایت کنند.

داوری گفت: دولت های نهم و دهم گرفتار جریانات و سیل اتهام زنی ها و دروغگویی ها به روش «گوبلزی» علیه دولت شده است.

وی با اشاره به این که پارسال 60 درصد از درآمدهای نفتی ایران محقق نشد تاکید کرد: این دولت نسبت به سایر دولت ها فعالیتی مضاعف داشته و بزرگترین طرح های اقتصادی را اجرا کرده است.

داوری با اشاره به این که احمدی نژاد و مشایی درباره مکتب ایران گفتمانی ندارند تصریح کرد: آنها به دنبال باستان گرایی نیستند بلکه می خواهند اسلام اصیل و مکتب شیعی را نشان دهند.

وی با بیان این که ما از مشروطه تاکنون شاهد تضاد تاریخی در تحولات ایران مانند تضاد کار و سرمایه، جنسیتی و مدیر مردمی و غیرمردمی بوده ایم، گفت: تفاوت احمدی نژاد اینجاست که طرفدار مدیریت و فطرت مردمی است در حالی که اصولگرایان به این موضوع نه می گویند و نگاه «هابزی» دارند.

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با اشاره به این که احمدی نژاد در اقتصاد، اعتقاد به مردم گرایی دارد و نه بازارگرایی افزود: در دولت های نهم و دهم، طبقه کارگر کوچک و طبقه خویش فرما بزرگ شد.

وی با تاکید بر این که احمدی نژاد مخالف اشرافیت گرایی است تصریح کرد: یکی از برکات جریان اصلاحات و دولت خاتمی برای نظام این بود که کلمه مردم را وارد صحنه کرد اما تعریف آنها از مردم، طبقه متوسط به بالا و نگاه طبقاتی بود ولی احمدی نژاد گفت که می خواهد این نگاه را فراگیرتر کند.

سلیمی نمین نیز در پاسخ گفت: احمدی نژاد در سال 84 یک ائتلاف پنج نفره درست کرد که قرار شد در نهایت یکی از این افراد باقی بماند، بعد از نظرسنجی که از این ائتلاف شد قالیباف در صدر بود اما احمدی نژاد این نظرسنجی را قبول نکرد و گفت من قبول ندارم.

به گفته وی، احمد توکلی ستادش را تعطیل کرد اما محسن رضایی و احمدی نژاد به عهد خود پایبند نماندند و به ائتلاف پشت کردند.

وی با اشاره به سی دی ظهور نزدیک است اظهار کرد: چرا احمدی نژاد در قبال آن موضع گیری نکرد؟

سلیمی نمین با بیان این ادعا که احمدی نژاد ظرفیت استقبال مردمی نداشت افزود: امروز مردم ما این موضوع را فهمیده اند و کمتر به استقبال او می روند.

وی با تاکید بر این که احمدی نژاد خدمات بسیاری به مردم کرد که یکی از آنها ورود نیروهای جوان به عرصه مدیریتی کشور بود، اضافه کرد: جامعه ما زمانی رو به رشد است که فرصت به جوانان داده شود.

رییس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با اشاره به این که احمدی نژاد می توانست توانمندی های خود را بیشتر بروز دهد اظهار کرد: اما وی در میان عده ای متملق قرار گرفت.

سلیمی نمین با بیان این که «احمدی نژاد گنده تر از هاشمی نیست»، گفت: هاشمی می خواست این کارها را بکند و سناریوی احمدی نژاد-مشایی را در زمان خودش با سناریوی رفسنجانی-حسن حبیبی انجام دهد اما نتوانست خود را به ملت تحمیل کند.

 

*** داوری: دولت برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه ای ندارد

داوری در ادامه با اشاره به مراسم ورزشگاه آزادی گفت: بسیاری هفته قبل از مراسم با دروغگویی گفتند احمدی نژاد در ورزشگاه آزادی می خواهد مشایی را به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری معرفی کند اما حتی مشایی به این برنامه نیامد.

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور تاکید کرد: اگر می خواهیم بجنگیم بهتر است که مردانه باشد.

داوری با اشاره به این که دولت به طور یقین برای هدفمند کردن یارانه ها برنامه دارد و پای آن ایستاده است گفت: اما هیچ برنامه ای در دولت برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم وجود ندارد.

وی با بیان این که ما باید تجربه ناطق نوری در سال 76 را به یاد آوریم، افزود: اگر احمدی نژاد خود و جریان حامی خود را به عنوان جریان خادم مردم جا انداخته باشد رای می آورد در غیر این صورت حتی اگر پنج ورزشگاه آزادی هم راه بیندازد فایده ای ندارد.

داوری با اشاره به این که ما در فضای ناسالم رسانه ای اسیر شده ایم تصریح کرد: این حباب در چند روز آینده می ترکد چرا که احمدی نژاد یک کوه حرف در سینه دارد.

وی افزود: در سال 88 در ستاد انتخابات احمدی نژاد هیچ برنامه هماهنگی وجود نداشت بلکه این خود احمدی نژاد بود که رای آورد.

داوری ادامه داد: او در شب مناظره 14 خرداد صحنه انتخابات را خوب ترسیم کرد و نشان داد که جلوی یک جبهه زرسالار ایستاده و همین باعث شد که برنده شود.

سلیمی نمین نیز با طرح کردن این سوال که حراج کردن ماشین احمدی نژاد چه معنایی دارد؟ گفت: کدام یک از امامان ما ساده زیستی خود را به رخ کشیدند و این شیوه ها یعنی من به جای ارزش ها نشسته ام.

وی با بیان این که مشایی سایت های متعددی دارد افزود: شما در هجمه دست بقیه را بسته اید.

وی با اشاره به موضوع برکناری وزیر بهداشت گفت: همین وزیر تا قبل از برکناری یکی از بهترین ها بود اما فردای برکناری، روزنامه ایران بدترین ها حرف ها را علیه او منتشر کرد.

سلیمی نمین با اشاره به سخنرانی احمدی نژاد در روز 22 بهمن اظهار کرد: او بر خلاف قانون در این سخنرانی که تریبونی برای ملت است شعار تبلیغاتی مشایی را سه بار اعلام کرد در حالی که حق ندارد شعار تبلیغاتی مشایی را بگوید.

 

*** داوری: حباب اتهام زنی علیه دولت به زودی منفجر می شود

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در پاسخ به سوال دانشجویی درباره تورم سال 91 گفت: این تورم به سیاست های اقتصادی دولت در حوزه هدفمندی یارانه ها ربطی ندارد.

داوری با اشاره به این که در سال گذشته 60 درصد از درآمدهای نفتی دولت محقق نشد افزود: به دلیل عدم جابجایی ارز، ارز فیزیکی در بازار نایاب شد و این شوک خارجی همراه با کارشکنی های داخلی کمر بازار ارز را شکست.

وی ادامه داد: سپس فردی دستگیر شد که 16 هزار میلیارد تومان در بازار ارز کار کرده بود و به همین دلیل ارز مثل یک دومینو خودش را در اقتصاد کشور تزریق کرد.

وی تاکید کرد: احمدی نژاد هنوز هم اعتقاد دارد که تحریم ها کاغذ پاره و حتی از کاغذ پاره نیز کمتر است زیرا می داند اگر از ظرفیت های داخلی به خوبی استفاده شود این تحریم ها بی اثر است.

داوری در پاسخ به سوالی درباره وضعیت فرهنگی کشور توضیح داد: فرهنگ در دولت نهم مظلوم بود زیرا اندیشه های صفارهرندی سنخیتی با نظرات احمدی نژاد نداشت و بارها به او تذکر داده شد.

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور ادامه داد: در دوران حسینی نیز بارها به او تذکر داده شده است.

داوری در پاسخ به این ادعا که مشایی اعلام کرده موسیقی پاپ حرام است گفت: مشایی پایه گذار رادیو پیام است پس چگونه می تواند بگوید که موسیقی پاپ حرام است.

وی خاطرنشان کرد: مشایی اولین نشریه کردزبان را با کمک مردم کردستان راه انداخته است.

وی درباره گفتمان مهدوی بیان کرد: جفای بدی توسط انجمن حجتیه به گفتمان مهدویت در انقلاب شد و احمدی نژاد تلاش دارد که این گفتمان را مجددا احیا کند.

داوری درباره اتهام هایی که به احمدی نژاد در مورد نافرمانی از رهبری درباره برکناری مشایی زده شده گفت: به احمدی نژاد فرصتی برای دفاع از مشایی ندادند و لحظه ای که صدا و سیما نامه رهبر معظم انقلاب را به طور رسمی اعلام کرد مشایی بلافاصله استعفا داد و احمدی نژاد آن را پذیرفت و هیچ مقاومتی هم نکرد.

وی با تاکید بر این که «زنده باد بهار» جزو کلمات اختصاصی احمدی نژاد است و منظوش بهار انسان هاست افزود: این جمله ربطی به مشایی ندارد.

داوری درباره برکناری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز توضیح داد: جریانی در وزارت بهداشت بود که مرتب افکار عمومی را متشنج می کرد و بارها احمدی نژاد در این باره تذکر داده بود.

به گفته وی دوبار در جلسه هیات دولت به خانم وزیر تذکر داده شد که اطلاعات شما غلط است و در حالی که ارز در اختیار آنها بود اما خانم وزیر نتوانست آن را مدیریت کند.

در این بخش از مناظره، سلیمی نمین بیان کرد که در چند سفر خارج از کشور اخیر نماینده ای از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب برای استقبال یا بدرقه احمدی نژاد به فرودگاه نیامد.

داوری در پاسخ با بیان این که پروژه ضد ولایت فقیه بودن از دولت دهم علیه دولت شکل گرفت پاسخ داد: در یکی از سفرهای احمدی نژاد که بعد از جلسه استیضاح صورت گرفت آقای ولایتی در ایران نبود و به همین دلیل کسی از دفتر رهبری به استقبال رییس دولت نرفت و سایت بازتاب این خبر را منتشر کرد.

وی تاکید کرد: این غبار و حباب که حاشیه امنی دارد بدترین اتهامات را علیه دولت می زند اما این حباب به زودی خواهد ترکید.