حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشت روز گذشته خود آورد: آنچه در جریان سفرهای (استانی) اخیر پررنگتر از افتتاح طرحها به چشم میخورد، هزینه کلان و نجومی از بیتالمال برای تبلیغ انتخاباتی به نفع نامزد احتمالی حلقه (موهوم) انحرافی و در همان حال، تنشآفرینی و حاشیهسازی یا حمله به دشمنان فرضی است.
وی در بخش دیگری از یادداشت خود با طرح مباحث تکراری درباره مشکلات اقتصادی و تورم ادعا میکند که همایش آزادی 50 میلیاردتومان هزینه داشته و برای تبلیغات انتخاباتی آقای مشایی برگزار شده است و کارمندان دولت با اجبار در آن شرکت کردهاند!
شریعتمداری به همین مقدار سناریوسازی بسنده نکرده و میآورد مشایی در محوطهای در جایگاه به انتظار نشسته بود و چون از مراسم استقبال نشد به مزار عسل بدیعی رفت و این فقط یک نمونه کوچک! از هدر دادن بیتالمال است. وی یادداشت خود را با همین ضد و نقیضگوییها ادامه میدهد.
اما شریعتمداری در همین چند خط یادداشت خود آنقدر حرف بیاساس و بدون سند و مدرک، دروغ، تهمت و... آورده است که باید مردم به تقوا، اخلاق و ادب سیاسی وی نمره بدهند، آقای شریعتمداری با تکیه بر جایگاهی که به حقیقت شایسته چنین ادبیات سادهانگارانه و عوامفریبانهای نیست، از دشمن فرضی صحبت میکند که خود طی سالهای گذشته علیه آنها قلمفرسایی کرده است و حالا باید دید چه شده که امروز خط مبارزه را تغییر داده است!
البته درباره این یادداشت سرتاسر تهمت به رئیس دولت گفتنی زیاد است. از سوی دیگر شریعتمداری که در سناریوسازی ید طولایی دارد در حالی که محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیسجمهور یک روز قبل از همایش آزادی در واکنش به دروغپراکنیهای رسانههای ضددولت حضور مشایی در همایش آزادی را تکذیب و شائبه انتخاباتی بودن آن را رد کرد و حتی همه رسانهها این مصاحبه را منتشر کردند، باز هم ترجیح میدهد که این تکذیبیه را ندیده گرفته و به سناریوسازی حضور مشایی در استادیوم و خروجش به خاطر عدم استقبال از برنامه بپردازد.
آخرالزمان
#قدرت نظامی ایران
#مستند
#یوفو