قالیباف در جلسه روز دوشنبه خود با نمایندگان استان های شمالی کشور گفت: هیچکدام از دو جناح چپ و راست را قبول ندارم.

جبار کوچکی نژاد، نماینده رشت با اشاره به صبحانه انتخاباتی قالیباف با نمایندگان استان های شمالی در برج میلاد،‌ خاطر نشان کرد: در این نشست نمایندگانی از استان های گیلان، مازندران و گلستان حضور داشتند.
وی با بیان این مطلب که در این نشست قالیباف نقطه نظرات نمایندگان را در خصوص مسایل سیاسی کشور جویا شد، بیان کرد: قالیباف تأکید داشت که به هیچ کدام از دو جناح موسوم به چپ و راست اعتقادی ندارد و این گروه ها را قبول ندارد.
این عضو فراکسیون رهروان با اشاره به صحبت های نمایندگان و تذکرات آنان مبنی بر ضرورت مشخص شدن خط و خطوط کاندیداهای ریاست جمهوری، تصریح کرد: بالاخره با دلیل و استدلال نمایندگان، قالیباف را توجیه کردند که از گروه های سیاسی موجود،‌ به یکی از دو جناج گرایش داشته باشد!
کوچکی نژاد در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگار سیاسی شبکه ایران ادامه داد: پس از توضیحات بسیار نمایندگان، سرانجام قالیباف برای جذب آراء بیشتر، سخنان گذشته خود را اصلاح کرد و گفت که هم اصولگرایان را قبول دارد و هم اصلاح طلبان را.
وی با بیان این مطلب که قالیباف معتقد است که رأی خوبی دارد، گفت: قالیباف به ائتلاف فراگیر متشکل از آقایان متکی،‌ باهنر، خاموشی و پورمحمدی اعتقادی ندارد،‌ چرا که بر این باور است که بدنه اجتماعی این ائتلاف چندان قابل توجه نیست.
نماینده رشت گفت: طبق صحبت های مطرح شده در این جلسه و اخبار ارائه شده از سوی قالیباف قبل از پایان سال کاندیدای نهایی 2+1 مشخص خواهد شد.

گفتی است صبح روز دوشنبه نمایندگان استان های شمالی کشور به دعوت قالیباف برای صرف صبحانه در برج میلاد حضور یافتند.