سایت بی بی سی فارسی در تیتر اول خود نوشت:"سایت هاشمی رفسنجانی مسدود شد." در ادامه این گزارش به نقل از خبرگزاری ایلنا صحبت هایی از محمد هاشمی، برادر و مسئول دفتر هاشمی رفسنجانی بیان شده است.

وی گفته است: در حدود ساعت هفت شب پنج شنبه شب، از شرکتی که خدمات مربوط به سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی را ارائه می کند تماس گرفتند و اعلام کردند که به آن ها دستور داده شده است تا سرویس دهی به این سایت را قطع کنند."

آقای محمد هاشمی گفت که چند روز پیش گروهی "منتسب به گروه نظارت تارنما"! پیغامی برای سایت فرستاد که " در آن از مدیریت سایت درخواست شده بود که سایت را پالایش کند و مصادیق پالایش را حذف خطبه های آخرین نماز جمعه آیت الله رفسنجانی اعلام کرده بودند."

به گفته آقای هاشمی، بی توجهی مدیریت سایت به این درخواست "غیرقانونی و تعجب آور" منجر به از دسترس خارج شدن این سایت شد.

گفتنی است سال گذشته نیز در سالگشت حماسه ملی ایرانیان در دفاع از اصل مترقی ولایت فقیه در ۹ دی، سایت هاشمی رفسنجانی در اقدامی مشکوک، متن سخنان وی در آخرین نمازجمعه اش را منتشر کرده بود! هاشمی در آن نمازجمعه معروف!، سخنانی در تبیین شبه تقلب و تسری دادن آن به بخش زیادی از ملت در انتخابات ۸۸، بیان کرده بود. وی همچنین از لزوم آزادی بی قید و شرط فتنه گران زندانی و تشکیل کمیته ای فراقانونی صحبت کرده بود.

گفتنی است در نماز جمعه مذکور تعدادی از جوانان فتنه گر با کفش و دختر و پسر در کنار یکدیگر به آیت الله هاشمی اقتدا کرده بودند .

برخی از نمازگزاران در مکانی جلوتر از امام جمعه به نماز ایستاده بودند!

شایان ذکر است بعد از راهپیمایی عظیم مردم در ۹ دی رهبر انقلاب در سخنانی از نقش خواص بی بصیرت در دامن زدن به شبهه تقلب و بعضا همراهی با فتنه گران شدیدا انتقاد کرده بودند.