خبرگزاری رویترز روز گذشته به نقل از یك مقام امنیتی اسرائیل اعلام كرد: در حمله اخیر این رژیم به گروهی از رزمندگان و نیروهای مقاومت اسلامی، فرمانده ایرانی هدف ما نبود.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ روز گذشته بعد از پیام مهم سرلشگر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت سرتیپ پاسدار «محمدعلی الله دادی»، مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی بلافاصله واكنش نشان دادند. رسانه های خارجی واكنش سریع مقامات اسرائیلی بعد از انتشار پیام فرمانده سپاه ایران را ناشی از هراس این رژیم از انتقام سخت ایران تحلیل كردند.
خبرگزاری رویترز روز گذشته به نقل از یك مقام امنیتی اسرائیل اعلام كرد: در حمله اخیر این رژیم به گروهی از رزمندگان و نیروهای مقاومت اسلامی، فرمانده ایرانی هدف ما نبود.
این مقام امنیتی که خواست نامش فاش نشود، مدعی شد: فکر می‌‌کردیم حمله به سوریه به دو گروه چریکی بوده است ما انتظار نداشتیم که نتیجه این حمله اینگونه باشد، ما گمان می‌کردیم که در حال ضربه زدن به یک واحد زمینی دشمن هستیم که قصد حمله به ما را داشته است.
در همین خصوص خبرگزاری رویترز هم اعلام كرد: این اظهارات احتمالا برای جلوگیری از تنش میان اسرائیل با ایران و حزب‌الله مطرح می‌شود.
این منبع امنیتی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا رژیم صهیونیستی انتظار حمله تلافی‌جویانه ایران یا حزب‌الله را دارد، گفت: این اطمینان تقریبا وجود دارد که آنان واکنش نشان خواهند داد. ما این مسئله را پیش‌بینی کرده‌ایم، اما فکر می‌کنم که این یک فرضیه درست است که تنش عمده به سود هیچ یک از طرفین نیست.
در همین خصوی روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" هم نوشت: مقامات اسرائیلی به دنبال جلوگیری از تنش با ایران و حزب‌الله هستند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در پیامی به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار «محمدعلی الله دادی» تاکید کرد: سپاه همان طور که در صحنه جنگ های گذشته لبنان و فلسطین نشان داده است، تا آخر پای فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد.
سردار محمد علی جعفری تاكید كرد: امروز همه جوانان، در جهان اسلام، "جهاد مغنیه اند" و همه پاسداران انقلاب اسلامی، "الله دادی". این شهادت ها ثابت کرد که ما نباید از جهاد فاصله بگیریم؛ صهیونیست‌ها باید منتظر صاعقه های ویرانگر باشند آنها در گذشته ظهور خشم ما را دیده اند.
در همین رابطه روز گذشته یكی از نمایندگان حزب الله هم گفت كه واكنش حزب‌الله به حمله رژیم صهیونیستی هوشمندانه اما محكم خواهد بود.