دسته گل جدید سایت ها و خبرگزاری های به اصطلاح اصولگرا که ادعایشان گوش فلک را نیز کر کرده است، به افتضاحی جدید در کارنامه درخشان! آن ها تبدیل و در تاریخ به ثبت رسید.

چندی پیش سایت "الف" وابسته به احمد توکلی نماینده تهران که در تخریب رئیس جمهور و دولت، گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده است، به قول خودش سندی را با ذوق زدگی منتشر کرد که بر اساس آن احمدی نژاد و مشایی از یک مفسد بزرگ اقتصادی حمایت کرده اند!

هرچند از همان اسناد مورد ادعا نیز چنین چیزی برداشت نمی شد اما به هر ترتیب ادعایی بود که بر پیشانی رسانه ها نقش بست.

این خبر خیلی زود به خبر داغ و برتر رسانه های مدعی مخالف دولت تبدیل شد و تأسف بارتر آنکه برخی خبرگزاری های رسمی نظیر خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی نیز آن را به شکل ویژه ای پوشش دادند.

نکته جالب در این میان اینکه اساسا اسناد مذکور شامل جعل دستخط و امضای رئیس جمهور بوده که به همین دلیل، جاعلین مربوطه یا در زندان به سر می برند یا با قرار وثیقه آزاد شده اند!

دسته گل جدید سایت ها و خبرگزاری های به اصطلاح اصولگرا که ادعایشان گوش فلک را نیز کر کرده است، به افتضاحی جدید در کارنامه درخشان! آن ها تبدیل و در تاریخ به ثبت رسید.

مرکز روابط عمومی و رسانه دفتر رییس‌جمهور با تکذیب خبر دروغ «سند حمایت دکتر احمدی‌نژاد و مشایی از مفسد بزرگ اقتصادی» تاکید کرد که رسانه‌ها اخلاق اسلامی و تقوای الهی را رعایت کنند.

متن این تکذیبیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در پی انتشار خبری دروغین از سوی برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری با عنوان «سند حمایت دکتر احمدی‌نژاد و مشایی از مفسد بزرگ اقتصادی» به اطلاع می‌رساند که این خبر و به اصطلاح اسناد ارائه شده در آن کاملا کذب و بی‌اساس است.

لازم به توضیح است نامه‌ای که به عنوان سند حمایت از مفسد اقتصادی از آن یاد شده مجعول و ساختگی است و از فرد یاد شده در این نامه، شکایتی تحت عنوان جعل امضا و دست خط ریاست محترم جمهور مطرح شده که متهمین پرونده یا در زندان و یا با قرار وثیقه آزاد می‌باشند.

مرکز روابط عمومی و رسانه دفتر رییس‌جمهور پیگیری حقوقی و قضایی علیه رسانه‌هایی که با ذوق زدگی خبری سراسر کذب را به عنوان سند تخلف به رییس محترم جمهور و رییس دفتر سابق ایشان نسبت و آن را انتشار داده‌اند را برای خود محفوظ می‌داند و برای چندمین بار، همه رسانه‌ها را به رعایت اخلاق اسلامی و تقوای الهی دعوت کرده و به همه آنها مجدداً توصیه می‌کند که با انتشار اخبار دروغ و اتهام افکنی اعتبار و وجهه خود را در نزد افکار عمومی مخدوش نکنند.