پروفسور سيد‌حميد مولانا صبح امروز در همايش مردم، رسانه و انتخاب برتر كه از سوي دفتر خبرگزاري فارس در استان كرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: حضور رئيس جمهوري در مجامع جهاني آنقدر پر رنگ و تاثير‌گذار است كه هر جا احمدي‌نژاد مي‌رود، همه همايش و اصل برپايي آن تحت الشعاع قرار مي‌گيرد و ايشان با سعه صدر و خونسردي و كمال اطمينان سخن حق خود را مي‌گويد ولو اينكه به مذاق برخي خوش نيايد.

وي ادامه داد: انقلاب اسلامي ما انقلاب گفتگو بود و اين گفتمام همچنان در انقلاب ما زنده است اما مدعيان دموكراسي حاضر نيستند سخن كسي را بشنوند و امروز در جهان ممكن است گفتگوي تمدن‌ها داشته باشيم اما تمدن گفتگو نداريم و اجازه گفتن سخن حق به كسي داده نمي‌شود.

 

استاد مولانا افزود: امروز رسانه‌هاي دنيا بي‌طرف نيستند و انتشار اطلاعات كاملا تعريف شده و هدفمند است و در اين شرايط رئيس جمهور ما مي آيد و سخني مي‌گويد كه با وجود ميل باطني و مسير تعريف شده رسانه‌هاي دنيا، اين سخن به گوش دنيا مي‌رسد و ملت‌هاي دنيا و همه آزادگان را خرسند مي‌كند.

 

وي ادامه داد: رسانه‌ها قدرت بالايي دارند و مي‌توانند شفاف‌سازي كند يا بالعكس، همچنين با تبليغات مي‌توانند به افراد و شخصيت‌ها مشروعيت ببخشند، بدعت، سنت و فرهنگ سياسي ايجاد كنند و امروز شاهديم برخي با استفاده از ابزار رسانه انتخابات را زير سئوال مي‌برند، چون خود را حجت مي‌دانند و كس ديگري را برنمي‌تابند.

 

وي خواهان حضور پرشور و فعالانه مردم در انتخابات شد و گفت: ملت ما امروز در انتخابات مي‌تواند سرنوشت خود را تعيين كند و من با اطلاع از سيستم‌هاي انتخاباتي بسياري از نقاط مختلف دنيا مي‌گويم كه دموكراسي و شيوه انتخاب در ايران بهترين، صادقانه‌ترين و كامل‌ترين نوع دمكراسي و مردمسالاري در دنياست يا لااقل جزو سه كشور برتر دنيا هستيم و اين از بركات انقلاب اسلامي است.