دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان در پیامی پیروزی حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را به ایشان تبریک گفت.

رییس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بعنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران گفت: امیدوارم با قدرشناسی از عواطف و اعتماد ملت عزیز فرصت خدمتگزاری و تلاش برای استقرار عدالت و آبادانی کشور بیش از پیش مهیا گردد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

ملت عزیز و آرمانی ایران در طول تاریخ با باوری عمیق به دنبال استقرار حق و عدالت در جهان بوده است و در هر فراز، متناسب با شرایط و مقتضیات، تصمیمات سرنوشت ساز گرفته است.

رویداد مهم انتخابات بیست و چهارم خرداد نود و دو را به ملت شریف، مقام معظم رهبری و منتخب محترم ملت تبریک می گویم.

اینجانب همواره به ظرفیت های عظیم و بی پایان ملت ایران برای ایجاد تحول و تعالی عمیقاً باور داشته و معتقدم که توانمندیها و استعدادهای ذاتی و شگرف ملت ایران بسیار بالاتر و بیشتر از فرصت های پدید آمده بوده است. معتقدم با اعتماد و باور به ملت ایران و احترام به سلایق و علایق گوناگون می توان همه قله های افتخار را فتح کرد و کشور را در بالاترین سطح از رفاه و پیشرفت جهانی قرار داد و همه آروزها و آرمان ها را محقق کرد. امیدوارم با همبستگی و تلاش گسترده تر امید دستیابی به مطالبات تاریخی ایرانیان در رسیدن به جامعه سعادتمند و استقرار حکومت عدل جهانی روز به روز عمیق تر و بیشتر شود.

ضمن تبریک مجدد به جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حسن روحانی که مورد اعتماد اکثریت ملت قرار گرفته اند امیدوارم با قدرشناسی از عواطف و اعتماد ملت عزیز فرصت خدمتگزاری و تلاش برای استقرار عدالت و آبادانی کشور بیش از پیش مهیا گردد.

از همه علاقه مندان به سرافرازی ایران انتظار دارد که در تمام فرصت ها رییس جمهور و دولت منتخب را برای پیشبرد هر چه بهتر امور یاری رساند اینجانب و دولت خدمتگزار تا آخرین لحظات مسئولیت همچون روز اول به وظایف خود به طور جدی عمل خواهیم کرد.

از خداوند منان عزت، رفاه و سلامت همه مردم و همه ملت ها را در سایه عنایات امام عصر(عج) مسئلت دارم.

خادم ملت ایران

محمود احمدی نژاد