یک کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری به وجود گرانی‌ها در زمان دولت هاشمی اشاره کرد و افزود: در دوران هاشمی مردم به دلیل وجود گرانی‌ها در برخی از شهرها به خیابان‌ها آمدند.

محسن رضایی عصر امروز در مسجد صاحب‌الزمان(عج) در جمع مردم این شهر با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز مادر و روز زن، اظهار کرد: امروز کشور در جنگ اقتصادی است.

وی افزود: شرایط سخت اقتصادی دلایل داخلی و خارجی دارد و می‌تواند در سال‌های آینده از این مرحله عبور کرد.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری تحریم اقتصادی را در اشتغال و قیمت‌ها تاثیرگذار خواند و گفت: تمام مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم‌ها نیست.

وی با بیان اینکه 70 درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به مدیریت‌ها است، تصریح کرد: چالش مدیریت در کشور وجود دارد و با ندانم‌کاری جامعه اداره می‌شود.

رضایی، خودتحریمی را از دیگر موانع رشد اقتصادی در کشور دانست و اذعان کرد: سیستم اداری ما بسیار سنتی است و پارتی‌بازی و تبعیض در کشور وجود دارد.

وی دعواهای سیاسی در داخل مدیریت کشور را مشکل‌آفرین خواند و یادآور شد: دعواهای سیاسی به گرانی‌ها دامن می‌زند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مذاکرات 1+5 اشاره کرد و متذکر شد: ایران در این مذاکرات همراهی می‌کند و طرف‌های مقابل به تصور اینکه تحریم‌های اقتصادی می‌تواند ملت ایران را به زانو درآورد وقت‌کشی می‌کنند اما مانند دوران دفاع مقدس در اشتباه هستند.

وی با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: موشک‌های ایران از چند هزار کیلومتر عبور می‌کند.

رضایی ایران را قدرت نخست منطقه دانست و تصریح کرد: ایران از جمله 10 کشور نخست جهان است و باید دارای برنامه‌های اقتصادی باشد.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری به وجود گرانی‌ها در زمان دولت هاشمی اشاره کرد و افزود: در دوران هاشمی مردم به دلیل وجود گرانی‌ها در برخی از شهرها به خیابان‌ها آمدند.

وی در ادامه خود را سرباز انقلاب نامید و خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی اقتصادی کشور به نفع نظام نیست و به نحوه اداره کشور اعتراض جدی داریم.

رضایی با بیان اینکه نباید انتخابات را گل‌آلود کرد، یادآور شد: مردم باید بتوانند تصمیم بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه گروه‌های سیاسی نباید سراب‌سازی تبلیغاتی کنند، اذعان کرد: به دقیقه 90 رسیدیم و دیگر جای آزمون و خطا نیست و باید گل طلایی را بزنیم.