حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان روز گذشته در یادداشتی سراسر تناقض و دروغ ضمن آنکه تاکید کرده خدمات دولت‌های نهم و دهم در طول تاریخ دولت‌ها بی‌نظیر بوده، مدعی شده دکتر احمدی‌نژاد در طول 2 سال اخیر به علت نفوذ حلقه انحرافی از بستر قبلی خود زاویه گرفته است!

شریعتمداری در این یادداشت عجیب از سویی تلاش کرده در برابر جریانی که آن‌ها را فتنه‌گر می‌خواند از دولت احمدی‌نژاد دفاع کند و از سوی دیگر نخواسته به انبوه اتهامات و اهانت‌های چند سال اخیر خود و روزنامه‌اش علیه دولت پشت نماید، از همین جهت در تناقضاتی عجیب گرفتار شده است. او در بخشی از یادداشت خود می‌نویسد: «این روزها، در آستانه انتقال دولت دهم به یازدهم، مجموعه مشترکی از دست‌اندرکاران دولت‌های سازندگی و اصلاحات و مخصوصاً اصحاب فتنه امریکایی- اسرائیلی 88، عملیات روانی پرحجم و گسترده‌ای را برای انکار خدمات برجسته و کم‌نظیر و در پاره‌ای از موارد بی‌نظیر دولت کنونی سازمان داده و در این شیپور فریب می‌دمند که انگار قرار است ویرانه‌ای از دولت دهم به دولت یازدهم تحویل داده شود!» این در حالی است که مرد کیهانی هیچ اشاره‌ای به بسترسازی خود و دوستانش در جریان مدعی اصولگرایی برای تخریب و هجمه به دولت نکرده و نمی‌گوید نخستین کسانی که حمله ناجوانمردانه به دولت دهم را آغاز کردند چه کسانی بوده‌اند!
مرد متناقض این روزهای کیهان در ادامه سعی می‌کند فرضیه نخ‌نما و پوسیده ارتباط جریان انحراف و فتنه را این‌گونه اثبات کند: «نیم‌نگاهی به روزنامه‌های ، خورشید، شهروند، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و... بیندازید! آیا در خروجی آن‌ها اثر چندانی از خدمات دولت پیدا می‌کنید؟ بیشترین صفحات این روزنامه‌ها و فضای مجازی به حاشیه‌سازی، دروغ‌پردازی، دور کردن نیروهای ارزشی و انقلابی از احمدی‌نژاد، تحریف مبانی شناخته شده دینی، اصرار به پایان دوره اسلامگرایی، تلاش برای جابه‌جایی باورهای اسلامی وانقلابی با آموزه‌های ارتجاعی و قرون وسطایی غرب و مخصوصاً تبلیغات ناشیانه و غلوآمیز درباره لیدر حلقه انحرافی و... اختصاص یافته است... حالا دقت کنید و ببینید آیا میان سیاه‌نمایی جریان فتنه از عملکرد دولت و حرکت مرموز حلقه انحرافی، تفاوت چندانی می‌بینید؟!» این ادعاها البته در حالی از سوی جناب شریعتمداری مطرح می‌شود که وی ظاهراً به جای بررسی رسانه هایی همچون و ایرنا، کیهان یا سایر رسانه‌های مدعی اصولگرایی را رصد نموده است، چرا که همه مخاطبان رسانه‌های حامی دولت بخوبی می‌دانند این رسانه‌ها ماهها است درتلاشند تنها به ثبت اقدامات ارزشمند وتاریخی دولت احمدی‌نژاد در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پرداخته و از دامن زدن به جدل‌های سطحی و غیرواقعی سیاسی و حاشیه‌ای پرهیز کنند. شریعتمداری در آخر البته هشداری هم به جناب روحانی رئیس جمهور منتخب داده و نوشته: «شما نباید جانب احتیاط را از دست بدهید و کسانی را به همکاری در دولت خویش دعوت کنید که ننگ وطن‌فروشی در فتنه امریکایی- اسرائیلی 88 را بر پیشانی دارند، آن‌ها رفیق قافله شما نیستند...»