تقابل مجدد حسن روحانی با گفتمان امام و انقلاب؛ تأکید بر شعار "ما نمی توانیم" و برکات برجام!!!

رئیس دولت یازدهم: "نمی توانیم در برابر این قدرت‌های بزرگ و با شعارهایی که گاهی شعارهای توخالی است بایستیم!/برجام یعنی برداشتن زور ، رفع تحریم و آزاد کردن اراده ملت!!!/برجام فضایی برای انتخاب مردم! باز کرد!/نخستین دستاورد برجام عزت است!!؛ این معنی برجام است ، برخی می گویند فرقی نمی کند که عزت باشد یا نباشد/ در فضای تحریم مدام باید دست نیاز به سوی دیگران دراز باشد ، وقتی تحریم بود عزت نبود/ما این را آثار برجام می نامیم نمی دانم دیگران این را چه می گویند و از آن چه می فهمند؟!"

فرافکنی حسن روحانی پیرامون فیش های حقوقی نجومی و انداختن توپ به زمین دستگاه های نظارتی سایر قوا

رئیس جمهور: "همین مسئله اخیری که سر و صدا به راه انداخت درباره فیش حقوقی برخی از مدیران که خود نشانه این بوده یک غفلتی در این زمینه صورت گرفته در حالی که ما بازرسی کل کشور داریم که بالاسر تمام دستگاه‌ها است و حتی قبل از اینکه کاری را انجام دهند می‌آید و ورود می‌کند، ما دیوان محاسباتی داریم که سالانه در تمام مخارجی که انجام می‌گیرد ورود می‌کند، دیوان عدالت اداری داریم که درباره شکایت افراد ورود می‌کند اما در عین حال می‌ینیم که سال‌هاست یک اتفاقاتی رخ داده و در برخی موارد حقوق‌های غیرمتعارف گرفتند که البته هم باید با این معضل برخورد و درمان شود و حتما ما این کار را خواهیم کرد و برخورد می‌کنیم و نتیجه آن را به استماع مردم خواهیم رساند"

حسن روحانی: زنجیرهای تحریم‌ را گسسته‌ایم!! /روابط‌مان با بانک‌های جهانی یکی پس از دیگری گشوده می‌شود!!

رئیس‌جمهور در جمع مردم سمنان : " آن‌ها که سئوال می‌کنند و می‌گویند برجام برای ما چه کار کرده است، برجام یک افتخار سیاسی!!! و حقوقی!!! برای تاریخ ملت ایران ثبت کرده است. چه کسی فکر می‌کرد که 6 قطع‌نامه شورای امنیت و 12 قطع نامه شورای حکام یکی پس از دیگری لغو و مردود و مطرود شده و به زباله‌دان تاریخ برای همیشه انداخته شود؟"

مهم- فوری: سخنان تحریک آمیز حسن روحانی در تقابل با بیانات دیروز امام خامنه ای در حوزه برجام؛ پسابرجام و انتخابات پیش رو

رئیس جمهور: "مجلس خانه ملت است نه خانه یک جناح و اگر قرار است یک جناح باشد و یک جناح نباشد، انتخابات نمی‌خواهد همه آنها به مجلس بروند.من نمی‌دانم در این قانون اساسی، یهودی‌ها و زرتشتی‌ها هرکدام نماینده خود را دارند و این خیلی خوب است، اما مگر ما چند یهودی و زرتشتی در کشور داریم، حال جناحی که در این کشور جمعیت 7 یا 10 میلیونی دارد!!! ما قانون اساسی را چگونه تفسیر می‌کنیم و چگونه اجرا می‌کنیم؟ چرا که اسم مجلس خانه ملت است و این خانه یک جناح نیست، بنابراین بگذاریم مجلس آینه ملت باشد/این کار انسانی نبود!!! که ما بگوییم غنی‌سازی را ادامه می‌دهیم تحقیق و توسعه را ادامه خواهیم داد مرکز غنی‌سازی زیر کوه که از نظر آنها معنا و مفهوم خاصی دارد را تعطیل نخواهیم کرد ماهیت آب سنگین راکتور اراک باقی خواهد ماند و به صورت مدرن‌تر تکمیل می‌شود."

رئیس جمهور در نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی: ملت بزرگ ایران عزتمندانه مقاومت، مذاکره و توافق کرد

حسن روحانی پس از اجرای رسمی برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)، در نامه ای به محضر امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن تشریح دستاوردهای یازده گانه ایران اسلامی در حوزه های هسته ای ، سیاسی، حقوقی و اقتصادی، تصریح کرد: این دستاوردها با پایمردی و استقامت 12 ساله مردم استوار ایران در مقابل تمامی تهدیدها و تحریم‌ها و تحت رهبری داهیانه و شجاعانه آن رهبر فرزانه، محقق شد.

روحانی در جلسه علنی مجلس: آنچه ما به دست آوردیم، دستاورد ملت و همه قوا و نه دولت بود

حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی پیش از تقدیم لایحه بودجه 95 و برنامه ششم توسعه در سخنانی با بیان "خوشحالم که بعد از پیروزی بزرگ ملت ایران در پیچیده‌ترین پرونده سیاسی تاریخ معاصر برای اولین بار از خانه ملت به مردم ایران تبریک و تهنیت می‌گویم" گفت: ملت بزرگ ایران با صبر و مقاومت ایستادگی و حتی فدای جان و خونشان از حقوقشان و آرمان‌های انقلاب اسلامی‌شان دفاع کرده ایستادند و مقاومت کردند.

بیانیه رئیس جمهور به‌مناسبت آغاز اجرای برجام؛ طومار تحریم‌ها پیچیده شد!!

حسن روحانی رئیس جمهور به‌مناسبت توافق هسته‌ای و اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، در بیانیه‌ای خطاب به "ملت رشید و قهرمان ایران " با تأکید بر "امروز برجام به فرجام رسید"، این سربلندی و پیروزی را تبریک گفت و اظهار داشت: امروز دورانِ گذار از تحریم به توسعه است که نیاز به کار، ابتکار و سرمایه‌گذاری و استفاده از فرصت جدید از سوی همگان به‌ویژه جوانان عزیز دارد.

پیشگویی حسن روحانی درخصوص بازگشایی سفارت آمریکا در ایران و بالعکس و اتفاقات خوب در رابطه ایران با آمریکا

دلاسرا، پرشمارگان‌ترين روزنامه ايتاليا، در پاسخ به اين سؤال كه آيا شما تصور مي‌كنيد كه روزي سفارت آمریكا در تهران و سفارت ايران در امريكا گشوده شود، گفت: به هر حال روزي اين سفارتخانه‌ها باز خواهند شد اما رفتارها مهم هستند و كليد اين بازگشايي در دست آمريكايي‌ها است. وي افزود: اگر امريكا سياست‌هاي خود را تغيير دهد و اشتباهات 37 سال اخير را اصلاح كرده و از ملت ايران عذرخواهي كند، اوضاع نيز تغيير مي‌كند و مي‌تواند اتفاقات خوبي بيفتد.

حسن روحانی : امام مسلمین هم باید نقد شود؛ منتهی نقد باید باشد نه اتهام و تخریب و تهمت و دروغ

روحانی در افتتاحیه بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات:«توقیف» با تاکید بر اینکه کلمه تعطیل یا توقیف باید آخرین کلمات در یک رسانه باشد، گفت: ما در کنار نهاد رسانه نیازمند نظام مطبوعاتی شفاف با قوانین و مقررات روشن هستیم.

نامه قابل تأمل و سراسر نکته حسن روحانی به رهبر معظم انقلاب پیرامون اجرای برجام؛ دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به اجرای کامل و با حسن نیت برجام اقدام خواهد نمود.

حسن روحانی در این نامه ضمن القای رضایت مقام معظم رهبری از مسیر طی شده و تأیید نتایج حاصله از سوی ایشان، غیرمستقیم به پاسخگویی نسبت به شرایط تعیین شدن از سوی امام خامنه ای درخصوص اجرای برجام پرداخته و با القای تحقق قبلی تمامی شروط مورد نظر ایشان، تحقق اقتصاد مقاومتی و اهداف سند چشم انداز را نیز منوط به اجرای کامل برجام می نماید.