دکتر احمدی نژاد در جشن پیروزی انتخابات ریاست جمهوری - 24 خرداد 1388 : وقتی که متوسل به امام عصر(عج) می‌شویم ما را متهم به خرافه‌گرایی می‌کنند اما متاسفانه خود آنها متوسل به یک تکه پارچه می‌شوند.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛در روز 24 خرداد 88 دکتر احمدی نژاد پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی کرد. دکتر احمدی نژاد در آن سخنرانی معروف گفت: عده‌ای می‌گویند چرا از بعضی از افراد نام بردید، آبروی نظام رفت، آبروی کشور رفت، ولی باورم این است که آبروی کشور در اجرای عدالت و در تأمین حقوق مردم است. آیا آن زمانی که حقوق ملت ضایع می‌شد و منافع ملت به جیب عدة قلیلی می‌رفت آبروی ملت نمی‌رفت؟

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم‌ عجل‌ لولیک‌ الفرج‌ والعافیة والنصر واجعلنا من‌ خیراعوانه‌
وانصاره‌ والمستشهدین‌ بین‌ یدیه‌
انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری پیروزی عظیم ملت ایران در جبهه یکپارچه همه مستکبران و جبهه جنگ خبیث این دشمن است.
از پیامهای مهم انتخابات اخیر این است که ملت آرمانی ایران بعد از ۳۰ سال از انقلاب امروز مصمم‌تر، محکم‌تر، عمیق‌تر، و با قامتی راسخ‌تر پای ارزشهای انقلاب، آرمانهای ملت ایران، عدالت، پاکی، ومبارزه با ظلم و فساد ایستاده و خواهد ایستاد.
در کشورهای مدعی دموکراسی لیبرال دو عنصر همواره از صحنه ملت و جامعه‌حذف می‌شود. عنصراول مردم‌اند، در کشورهای دموکراسی لیبرال دو - سه حزب با اعضای محدود و معدود زمام امور کشور را به دست می‌گیرند و همه سیاست، مدیریت و توانمندیهای یک ملت در این احزاب خلاصه می‌شوند. آنها هم هر یک ۱۵۰ ، ۲۰۰ و یا ۵۰۰ نفر عضو تشکیلاتی‌دارند و ملت حق انتخابی بالاتر از این اعضا ندارند و مجبورند اراده، اندیشه و تصمیم خود را تسلیم احزاب کنند.
در دموکراسی غربی مردم در انتخابات نقشی ندارند. سرمایه‌ها و پولها و شیوه‌های پیچیده تبلیغاتی عناصر حزبی هستند که سرنوشت انتخابات را رقم می‌زنند. در دموکراسی لیبرال آن چیزی که له می‌شود مردم، احترام و جایگاه مردم است و فریب دادن مردم یک امر عادی و پسندیده است.
در نظامهای دموکراسی لیبرال اخلاق معنایی ندارد، ارزشهای اخلاقی معنایی ندارد و دروغ گفتن و تقلب امری عادی است. آنها به پاکی، صداقت، رأفت، شجاعت و برادری اعتقادی ندارند و حتی برای جلب رأی به کثیف ترین گروه‌های جامعه پناه می‌برند و امتیاز می‌دهند و این امتیازات نوعاً از کیسه ارزشهای اخلاقی و انسانی هزینه می‌شود. می‌بینید که برای جلب چند رأی حتی به دزد‌ها و هم‌جنس‌بازها هم اعتنا می‌کنند و آنها را به رسمیت می‌شناسند.
این در حالی است که در جمهوری اسلامی ایران و ایران عزیز مردم سالاری یک امر اصیل است. اولاً ملت است که همه صحنه‌ها را رقم می‌زند. تصمیم به عهده و به اراده ملت است و در همه سطوح تصمیم‌گیری نظام، آن کسی که مدیران و حاکمان را برمی‌گزینند ملت هستند. در ایران هیچ حزب و هیچ گروهی نمی‌تواند ادعا کند که نماینده مردم یا قیم مردم یا حاکم بر مردم است.
در ایران توده‌های وسیع مردم بر اساس تکلیف اعتقادی و اجتماعی و آرمانی بررسی می‌کنند و از حق رأی خود به خوبی استفاده می‌کنند. یکی از رموز اصلی که تا امروز دشمن نتوانسته است بر رأی ملت ایران غلبه کند این است که در ایران تک تک مردم ایران یک ملت و یک ستون اند و در برابر دشمنان با قامت ایستاده مقاومت می‌کنند.
در ایران اصل بر اخلاق، ارزشها، برادری، پاکی و صداقت است. ملت ایران انتخابات و حضور در صحنه را برای ارزشها و آرمانهای خود می‌خواهد. به همین دلیل است که در طول ۳۰ سال‌ این ملت همواره به دروغگویان، بی‌صداقتان، خودخواهان و به کسانی که در مقابل ارزشها قرار دارند، یک نه بزرگ گفته است.
انتخابات در ایران سالم ترین انتخابات است. مجری انتخابات، ناظر انتخابات، شرکت‌کنندگان در انتخابات خود مردم هستند. و رقم‌زننده نهایی نتیجه انتخابات هم همین توده‌های انقلابی مردم می‌باشند.
حالا بعضیها در داخل یا خارج پیدا شده‌اند که کاسة داغ‌تر از آش‌اند و می‌گویند انتخابات مخدوش است. کجای انتخابات مخدوش است؟
بعضیها انتخابات، آزادی و سلامت آن را تا آنجا قبول دارند که نتیجه به نفع خودشان باشد، مثل بعضی از کشورهای غربی. به محض اینکه ملتی برخلاف نظر آنها نظر بدهند انتخابات مخدوش می‌شود و می گویند ما صددرصد برده بودیم، حالا که نبردیم معلوم است که یک اشکالی در کار است.
خانمی با یک رسانة غربی مصاحبه کرده و گفته است: ما صددرصد برنده بودیم اما مخدوش شد، سوال می‌شود که دلیل شما چیست؟ در پاسخ می گوید: مگر می‌شود فلان منطقه به دامادشان رأی ندهند. و دلیل دومش این است که شوهر من بچه فلان منطقه است و مگر می‌شود که فلان منطقه به شوهر من رأی ندهد.
این انتخابات مانند انتخابات قبل بلکه سالم‌تر و پاک‌تر و تمیزتر برگزار شد. قبل از آمدن، از شورای نگهبان سؤال کردم گفتم آیا کسی از کاندیداها شکایت کرده و سندی مبنی بر تخلف در انتخابات ارایه کرده است. گفتند حتی یک شکایت از ناحیه انتخابات به ما نرسیده است.
در گذشته وقتی که دولتی سر کار بود و زمان انتخابات می‌رسید و آن دولت هم کاندیدا بود فرصتی که برای تبلیغ به سایر کاندیداها می‌دادند بسیار محدود بود اما در این انتخابات از ۳ ماه قبل از مهلت رسمی انتخابات تبلیغ را شروع کردند و برخلاف قانون تبلیغات به تخریب رئیس‌جمهوری قانونی وقت پرداختند و تهمت زدند. در زمان تبلیغات هم دیدید که سه نفر در مقابل یک نفر بود.
من اعتراضی نکردم، حوصله کردم و به صدا و سیما هم گفتم اشکالی ندارد. شما به همین روش حرکت کنید تا بعداً بهانه‌جویی وجود نداشته باشد.
حضور گسترده مردم پیامهای گوناگونی را به جهان مخابره کرد. اولین پیام ملت ایران این است، که ملت ایران هوشیار و بیدار است، روشهای تبلیغاتی را می‌شناسد و از حقوق آگاهانه و با اقتدار دفاع خواهد کرد.
پیام دوم ملت این است که ۴۰ میلیون نفر شرکت‌کننده بعد از انتخابات همدل، یکدست و متحد برای ساختن ایران و رساندن ایران به قله‌های پیشرفت آماده و حاضر در صحنه هستند.
آقایی که اخیراً در منطقه مصاحبه کرده و گفته است این طوری که ملت ایران پای حقوق خود و عزت خود ایستاده است کار را برای پیشبرد سیاستهای ما مشکل کرده است، خوب است که رویکرد ملت ایران عوض بشود. می‌خواهم از زبان شما به آنها بگویم که این ملت پای عزت خود ایستاده است و پاسخش به دشمنان پاسخ امام حسین ع است که هیهات من الذله.
امروز ملت ایران راه عزت را انتخاب کرده است و به رغم بدخواهان و خودخواهان این راه نورانی را تا آخر و با قدرت ادامه خواهد داد.
پیام دیگر انتخابات ایستادگی در برابر مستکبران است. من امروز صبح اظهار نظر شخصیت‌های جهانی و تئوریسین‌های جبهه استکبار را می‌خواندم، نظر‌های مختلفی وجود داشت اما در متن اظهارنظر آنها دو سه مطلب مشترک بود: اولاً اینکه کار ما با ایران سخت شد. انتظار داشتند که نتیجه انتخابات به گونه‌ای باشد که خواسته‌های خود را در موضوع هسته‌ای و منطقه و جهان بر ملت ایران تحمیل کنند و گفتند کار ما سخت شد و دیگر نمی‌توانیم کار را جلو ببریم.
موضوع دیگر این بود که چاره‌ای نیست، مثل اینکه همه ملت ایران پای آرمانها و حقوق خود ایستاده اند و آنها چاره‌ای جز تسلیم در برابر خواسته‌های به حق ملت ایران نخواهند داشت.
پیام دیگر ملت ایران تصمیم و عزم ملی برای ساختن کشور و پیشرفت ایران در عرصه‌های گوناگون علمی، صنعتی، فرهنگی و اقتصادی است. عزم ملت ایران برای رفع مشکلات و موانع، عزم ملت ایران برای تامین نیازهای جوانان و زمینه‌سازی رشد و پیشرفت و تعالی است. انتخابات نشان داد که ملت ایران یک خانوادة بزرگ، یکدل و یکدست و مصمم برای ساختن ایران و رساندن ایران به جایگاه شایسته در عرصه‌های جهانی است.
بعضی از آنها می‌گویند که با آمدن احمدی‌نژاد کار آنها خراب شد، در حالی که احمدی‌نژاد یک قطرة کوچک از اقیانوس مواج ملت است. می‌خواهم به آنها بگویم شما در برابر این ملت هستید و چاره‌ای جز تسلیم در برابر این ملت ندارید.
هر انتخابات شروع یک دوران جدید است و این انتخابات شروع دوران شکوفایی و جهش و پرش به قله‌های بالاتر و شروع یک دوران همدلی است. ملت ایران یک ملت متحد است. امروز خبرنگاری سؤال کرد، بعضیها گوشه و کنار بعضی از کارها را انجام می‌دهند، اغتشاش است، شورش است، من یک مثال زدم و نتیجه گیری کردم.
گفتم ملت ایران یکپارچه است، در یک مسابقه فوتبال ۵۰ هزار تماشاچی می‌روند، آن کسی که تیمش باخته عصبانی است و به هر دری می‌زند، در ایران در انتخابات ۴۰ میلیون نفر خودشان بازیگر اصلی و تعیین کننده اصلی بودند حالا چهار تا خس و خاشاک در این گوشه‌ها یک کاری می‌کنند. بدانید که این رودخانة زلال ملت جایی برای خودنمایی آنها نخواهد گذاشت.
دولت خادم همه ملت ایران است. رقابتها به پایان رسید و دورة دوستی‌ها و ساختن‌ها شروع شد. امروز ملت دو سه چیز را از دولت می‌خواهد و دولت همه توان خود را باید مصروف آن کند:
اول خدمت و سازندگی و دوم مشکلات اقتصادی، گرانی، مسکن و اشتغال باید با طراحی دولت و با دست توانمند ملت برطرف بشود؟
و سومین چیزی که ملت می‌خواهد عدالت است. همه در برابر قانون مساوی اند. در کشوری که رهبری عزیز آن اعلام می‌کند من هم مثل مردم یک رأی بیشتر ندارم، ملت اجازه نخواهد داد که عده‌ای خود را فرای قانون بدانند و بخواهند نظر خود را بر ملت تحمیل نمایند.
ملت با حضور گسترده در انتخابات خواستند به عده‌ای بگویند که شما خود را تافتة جدا بافته ندانید. شما خود را قیم و بالاتر از مردم و طبقه ممتاز و ویژه ندانید. به من می‌گفتند که چرا شما بین مردم و روستایی، کسبه و بازاری می‌روی و چرا با ما نمی‌نشینی؟ من جملة امام را به آنها گفتم که من یک موی مردم را به شما کاخ نشینان ترجیح می‌دهم.
عده‌ای می‌گویند چرا از بعضی از افراد نام بردید، آبروی نظام رفت، آبروی کشور رفت، ولی باورم این است که آبروی کشور در اجرای عدالت و در تأمین حقوق مردم است. آیا آن زمانی که حقوق ملت ضایع می‌شد و منافع ملت به جیب عدة قلیلی می‌رفت آبروی ملت نمی‌رفت؟ اساس یک نظام به اجرای عدالت است، همه باید مساوی باشند. اگر ما به جایی برسیم که خدای نکرده صاحبان قدرت و ثروت از مجازات معاف شوند و مردم ضعیف همواره گرفتار مجازات باشند آنگاه آبروی کشور خواهد رفت و این ملت اجازه نخواهد داد.
در مسیر مبارزه با مفاسد می‌گویند شما ۳۰ سال انقلاب را زیر سؤال بردید، دوران امام را زیر سؤال بردید. در حالی که چنین نگاهی صحیح نیست. ما بارها گفته‌ایم که خدمات این انقلاب در طول ۳۰ سال در تاریخ بی‌نظیر است. انقلاب متعلق به ملت است، ما معتقدیم که ۲۰۰ نفر حق ندارند خود را مالک این ملت بدانند و دست‌اندازی کنند. مردم مبارزه با مفاسد را از دولت می‌خواهند و پای آن هم ایستاده‌اند.
عده‌ای می‌خواهند همچنان دارای حقوق انحصاری باشند و حریمی داشته باشند که هیچ کس به آن حریم وارد نشود. من اعلام کردم ان شاالله به زودی و برای بار دوم لایحه رسیدگی به اموال کلیه مسئولین در طول سی سال را به مجلس تقدیم خواهیم کرد.
البته اکثریت مدیران کشور، پاک، خادم، انقلابی و مردمی هستند. بالاخره باید یک تعداد معدود ناخالصی و آلودگی از بدنه مدیریت پاک شود تا ان شاء الله همه ظرفیتهای یک ملت جاری شود و سازندگی با چند برابر سرعت در کشور اتفاق بیفتد.
ملت ایران امروز در ابتدای یک راه روشن و درخشان قرار دارد. باید دست به دست هم بدهیم کوچک و بزرگ ایران را بسازیم و عزت ایران را در جهان به اوج خود برسانیم.
ملت ایران اهل منطق و عدالت است. دوره‌ای که ۴ یا ۵ تا کشور بنشینید و تکلیف مشخص کنند گذشته است. دوران زورگویی به پایان رسیده است. دوره ملتها، دوره منطق، دوره احترام و دوره عدالت آغاز شده است. اگر دستی با صداقت و با عدالت و با احترام به سمت ملت ایران دراز شود استقبال می‌کند، اما اگر دستی بر اساس فریب و خیانت دراز شود ملت ایران همان کاری را خواهد کرد که با دست آقای بوش به تاریخ پیوسته کرد.
امروز دورة امید و حرکت به سمت آیندة درخشان است. بدخواهان ملت ایران مأیوس‌اند، ممکن است در گوشه و کنار بخواهند اقداماتی انجام دهند و اجازه ندهند که از مسیر قانونی و درست با مفاسد و با مشکلات و باخودبرتربینیها برخورد شود. خواهش من این است که هوشمندی و آرامش را مانند گذشته حفظ کنید. من می‌دانم عقدة ۲۵ ساله و ۲۰ ساله از گلوها باز شده است، خشم انقلابی را مهار کنید، اجازه بدهید اگر بناست تغییراتی بشود از مسیر خودش انجام شود، اما من اعلام می‌کنم که در انتخاب همکاران، توصیه هیچ یک از این ارکان قدرت و ثروت را نخواهم پذیرفت و در ایستادگی کامل خواهم ایستاد.
دولت به فضل الهی در برابر زیاده خواهیها در کنار مردم ایستادگی خواهد کرد. این عهدی از جانب بنده با شما ملت عزیز است که اگر از این به بعد کسانی بخواهند در برابر اجرای خواست شما، استیفای حقوق ملت و برداشتن موانع بایستد، بنده به فضل الهی آنها را به ملت بزرگ معرفی خواهم کرد.
امروز روز کار، تلاش، همدلی، استقامت و روز امید به آینده‌های درخشان ملت ایران است. دشمن از این وضعیت ملت ما ناراحت است، از نشاط ملت ما ناراحت است. باید این نشاط، امید و همبستگی را حفظ کنیم.
وقتی که متوسل به امام عصر می‌شویم ما را متهم به خرافه‌گرایی می‌کنند اما متاسفانه خود آنها متوسل به یک تکه پارچه می‌شوند.
رنگ سبز در نظر ملت ایران نماد پاکی، نماد اهل بیت پیامبر گرامی اسلام و محترم است و من چون خودم افتخار دارم که فرزند پیامبر گرامی اسلام هستم ـ مادرم سید است ـ از این نماد در حضور شما استفاده می‌کنم
توصیه مجددم این است که آرامش و هوشمندی خود را حفظ کنید. بالاخره تا چند روز دیگر تمام آن بدخواهان جهانی هم مجبور خواهند شد در برابر شما سر تسلیم فرود بیاورند.
امروز روز میلاد یگانة عالم، تجلی همه زیباییها و خوبیها، حضرت فاطمه زهرا س است. او کوثر است منبع و منشأ رحمت و عشق و خیر برای عالم است. او الگو برای همة انسانها در طول تاریخ و تا ابد خواهد بود. او پناهگاه همه انسانها، راهنمای همه انسانها، قله کمال برای همه انسان‌ها و دستگیر همه انسانها برای همیشه است. او مظهر و تجلی لطف و رحمت خداست. او مظهر دفاع جانانه و فداکارانه از حق و عدالت است. او حیات طیبه و مظهر زندگی سعادتمند برای بشریت است.
فاطمه رمز خلقت است و اگر فاطمه نبود خدای متعال عالم را خلق نمی‌کرد. او جلوة شوق و اشتیاق پیامبر است. او مادر خلقت است. او مادر همه خوبیهاست. او تجلی راسخ بودن در ایمان، عمق اندیشه، نهایت عشق و آخر ایثار و فداکاری در خط امامت و ولایت است. فاطمه قلب رحمت و رأفت و زیبایی عالم هستی است. فاطمه رمز خلقت است. میلاد حضرت فاطمه زهرا س بر همه عالم، بر ملت ایران، رهبری گرانقدر و به خصوص شما عاشقان و دلدادگان خط فاطمی مبارک باد.
همچنین سالروز تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی را تبریک می گوییم. امام راحل بتهای زمان را در هم شکست و خط ابراهیمی را در برابر بشریت امروز قرار داد. بدون تردید امام بزرگوار ما پایه گذار دوران جدید و حیات نوین بشریت است او آمد با تبر ابراهیمی بت استکبار، بت مرده پرستی، بت‌خودخواهی، بت‌قدرت‌طلبی، بت‌اشرافی‌گری، بت خودبرتربینی را شکست و راه نورانی زندگی متعالی و آرمانی و عادلانه را در برابر ملتها قرار داد.
والسلام علیکم و رحمة الله

منبع : دولت بهار

دانلود لینک مستقیم فیلم با حجم 64 مگابایت