رئیس دولت های نهم و دهم: "حق این است که برای نجات کامل بشر، راه های تجربه شده و اکثراً توصیه شده توسط مستکبران، استعمارگران و طاغوت ها به شکست انجامیده است و مردم جهان به سرعت از ساز و کارهای موجود ناامید می‌شوند. امروز روزی است که مکتب حسینی و مهدوی (ع) به عنوان کامل ترین و تنها راه نجات بشر به صورت شفاف به جهان معرفی شود. حقیقت این است که ایمان به انسان کامل امام زمان (ع) و پیوستن به او و یاری او در برقراری عدالت و عزت و آزادی، تنها راه و البته بهترین و کامل ترین است. خوشبختانه هر روز پرچم امام حسین (ع) برافراشته تر و ایمان و فرهنگ مهدوی گسترده تر می شود."

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ دکتر محمود احمدی نژاد امروز (دوشنبه ۱ آذر) به دعوت جمعی از عشایر و شیوخ عرب در شهر ملاثانی خوزستان سخنرانی کرد.

متن سخنرانی ایشان به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن(ع)
خداوند بزرگ را سپاسگزارم که در ایام اربعین حسینی توفیق سفر به دیار سرفراز خوزستان و زیارت شما عزیزان عشایر غیور و مومن عرب و مشایخ و سادات و بزرگان در مجلس عزای ابا عبد الله (ع) را عنایت فرمود.
قرار بر سخنرانی نیست. صرفاً عرض ارادت و محبت قلبی و حضور در مجلس اربعین حسینی(ع) است. گرچه تحمل زشت کاری های طاغوت ها و مستکبران و مشاهده گستره ظلم ها و جنایات آنان در سراسر جهان سخت است لیکن به لطف الهی امیدواری به آینده درخشان بشری روزافزون است. با افشای چهره واقعی مستکبران و طواغیت، عظمت کار امام حسین (ع) و یاران وفادارش هر روز بیش از پیش در برابر دیدگان جهانیان برجسته و ممتاز می شود.
حق این است که برای نجات کامل بشر، راه های تجربه شده و اکثراً توصیه شده توسط مستکبران، استعمارگران و طاغوت ها به شکست انجامیده است و مردم جهان به سرعت از ساز و کارهای موجود ناامید می‌شوند. امروز روزی است که مکتب حسینی و مهدوی (ع) به عنوان کامل ترین و تنها راه نجات بشر به صورت شفاف به جهان معرفی شود. حقیقت این است که ایمان به انسان کامل امام زمان (ع) و پیوستن به او و یاری او در برقراری عدالت و عزت و آزادی، تنها راه و البته بهترین و کامل ترین است. خوشبختانه هر روز پرچم امام حسین (ع) برافراشته تر و ایمان و فرهنگ مهدوی گسترده تر می شود.
دیر نیست که با گسترش معرفت مردم به امام و با اراده و خواست مردم حرکت آخر با اتحاد همه ملت ها آغاز و با امامت امام عصر (ع) اوضاع جهان به نفع عدالت و مردم اصلاح شود.
خداوند بزرگ را سپاسگزارم که مردم بزرگوار خوزستان به ویژه عشایر عرب و سادات و بزرگان بیش از هزار سال است که عاشق پیامبر(ص) و اهل بیت گرامی او و مکتب حسینی (ع) هستند. مردم خوزستان بیش از هزار سال است که در انتظار پیوستن به فرزند برومند پیامبر (ص) یعنی امام عصر (ع) هستند. مردم این دیار با افتخار و عزتمندی ایمان و عشق خود را به این راه ابراز میدارند و بر این عقیده پافشاری می کنند.
آنان که تصور می کنند ملت ایران و به خصوص مردم خوزستان دست از ارادت به پیامبر (ص) و اهل بیت طاهرین(ع) بر می دارند خیال خام می‌کنند و پشیمان خواهند شد. به فضل الهی ملت ایران و مردم خوزستان حقیقت فرهنگ نبوی و مکتب حسینی و انقلاب نجات بخش مهدوی را به جهان معرفی خواهند کرد. آینده از آن ملت ایران و مردم خوزستان و همه موحدان و عدالت طلبان و آزادی خواهان جهان است. به زودی و به لطف خداوند و با حرکت عمومی ملت ها و به دست فرزند راستین پیامبر خاتم (ص) توحید و عدالت و عشق و آزادی و کرامت بشری در جهان مستقر می شود و بساط استکبار و طغیان و چپاول به کلی ریشه کن می گردد.
از همه شما سپاسگزارم.
از عشایر مومن و سرفراز عرب خوزستان و سادات و مشایخ تشکر می کنم.
خدایا یار ملت ها امام عصر (ع) را برسان.
و را به دست ملت ها حاکم کن.
به واسطه او همه ملت ها را نجات بده و مشکلات را برطرف کن.
عزت و کرامت انسانها را به آنها برگردان.
ملت ایران و مردم خوزستان و عشایر عرب خوزستان را عزیز‌تر کن.
رهبری گرانقدر انقلاب و ملت ما را در پناه امام زمان (ع) موید و محفوظ بدار.
.سربلند و موفق باشید(+)

لينک کوتاه مطلب: https://miniurl.ir/yZWWM