تروریسم بین‌المللی با تبانی و توطئه استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار به واسطه وحشت فزاینده از شکوفایی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر دست پلید ترور را از آستین عوامل مزدور خود بیرون آورد.

رییس جمهور در پیامی شهادت سردار سرافراز شهید حسن شاطری را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، عموم مردم قدرشناس ایران و خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور در پیامی شهادت سردار سرافراز شهید حسن شاطری را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، عموم مردم قدرشناس ایران و خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: بی‌شک چنین حرکت‌های مذبوحانه، ناخواسته مهر تأییدی بر گسترش و تعمیق ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی در بین ملت‌های آزادیخواه جهان و بویژه ملت‌های منطقه بوده و خدمات ارزشمند آن مجاهد شهید را در حافظه تاریخی ملت مبارز لبنان ماندگار خواهد نمود.

متن پیام دکتر محمود احمدی نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من المؤمنین رجال صَدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبَه و منهم من ینتظر و ما بَدلوا تبدیلا»

شهادت سرباز فداکار و گمنام حضرت ولی عصر(عج)، سردار سرافراز حسن شاطری از یاران سرداران شهید احمد کاظمی و محمد بروجردی که هنوز عطر خاک مطهر سنگرهای هشت سال دفاع مقدس از پهنای سینه این دلاور جبهه‌های حق علیه باطل می‌تراوید، قلوب ملت شهیدپرور ایران را جریحه‌دار نمود.

تروریسم بین‌المللی با تبانی و توطئه استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار به واسطه وحشت فزاینده از شکوفایی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر دست پلید ترور را از آستین عوامل مزدور خود بیرون آورد و سردار حسن شاطری که نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران و رییس ستاد بازسازی مناطق آسیب‌دیده لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی بود را به شهادت رساند. بی‌شک چنین حرکت‌های مذبوحانه، ناخواسته مهر تأییدی بر گسترش و تعمیق ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی در بین ملت‌های آزادیخواه جهان و بویژه ملت‌های منطقه بوده و خدمات ارزشمند آن مجاهد شهید را در حافظه تاریخی ملت مبارز لبنان ماندگار خواهد نمود.

از آنجا که فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت‌کننده عزم استوار نیروهای انقلابی و الهام‌بخش هویت ملی ما بوده است، شهادت افتخارآمیز این شهید والامقام به مبارزان راه نفی سلطه و برپایی نظام مبتنی بر عدل و مهرورزی، روحی تازه بخشیده همرزمان وفادارش را در ادامه راه غرورآفرین وی و تحقق اهداف متعالی‌اش مصمم‌تر خواهد ساخت.

اینجانب شهادت افتخارآمیز این سرباز ولایت را که با احساس مسئولیت انقلابی، شجاعانه در ترویج آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشید و سرانجام جان عزیز خویش را بر سر این آرمان نهاد، به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، عموم مردم قدرشناس ایران، همزمان مؤمن و دلاور و بویژه پدر، مادر، همسر و فرزندان عزیز ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده ضمن آرزوی علو درجات برای آن سفر کرده، سلامت، صبر و اجر تمامی بازماندگان را از پیشگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.

محمود احمدی‌نژاد

رییس‌جمهوری اسلامی ایران

گفتنی است این پیام توسط علی الحسینی جانشین نماینده تام الاختیار رییس جمهور در ستاد راهیان نور در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید حسن شاطری در مصلای نماز جمعه سمنان قرائت شد.