مصداق عيني تحقق وعده الهي، نظام جمهوري اسلامي است كه به رغم همه فشارها و طراحي هاي دشمن، بعد از گذشت 34 سال اكنون يك نظام محترم، مقتدر، اثرگذار در مسائل منطقه اي و جهاني، داراي ملتي بزرگ، فهيم، دشمن شناس و لحظه شناس، و داراي پيشرفتهاي بزرگ علمي است.

حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامي ظهر چهارشنبه 27 دیماه، در ديدار مسئولان و كاركنان حفاظت اطلاعات نيروهاي مسلح، با اشاره به قطعي بودن وعده الهي در ياري صابران و متوكلين و ياري كنندگان دين خدا، تأكيد كردند: مصداق عيني تحقق وعده الهي، نظام جمهوري اسلامي است كه به رغم همه فشارها و طراحي هاي دشمن، بعد از گذشت 34 سال اكنون يك نظام محترم، مقتدر، اثرگذار در مسائل منطقه اي و جهاني، داراي ملتي بزرگ، فهيم، دشمن شناس و لحظه شناس، و داراي پيشرفتهاي بزرگ علمي است.

رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه بايد به خداوند متعال توكل كرد و به ياري خداوند نيز خوشبين بود، افزودند: جبهه استكبار تمام تلاش و توان خود را بكار گرفته است تا از طريق تحريم ها و فشارها، ملت ايران را وادار به تسليم كند اما اين ملت سختي ها را تحمل مي كنند زيرا نقشه و تاكتيك دشمن و هدف راهبردي او را متوجه شده و براساس فهم و تشخيص صحيح، عمل مي كند.
حضرت آيت الله خامنه اي خاطرنشان كردند: همانگونه كه پيروزي انقلاب اسلامي در شرايط ناباورانه سال 57، مصداق تحقق وعده الهي بود، ادامه انقلاب اسلامي و توانمندي و قدرتمندي و پيشرفت افزايش يابنده آن نيز، به رغم همه تندبادها و فشارهاي سنگين و دشمني عميق دنياي استكبار، مصداق عملي شدن وعده الهي است.
ايشان فهم، دشمن شناسي و لحظه شناسي ملت ايران را يكي از مسائل اعجاب انگيز خواندند و افزودند: در قضاياي سال 88 كه دشمن تصور مي كرد، طراحي ده ساله او بر ضد جمهوري اسلامي به نتيجه رسيده است، ملت ايران با قدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بين المللي زد، چه برسد به مزدوران داخلي آنها كه در مقابل عظمت ملت ايران به حساب نمي آيند.
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: ملت ايران بار ديگر در روز 22 بهمن، قدرت، شادابي و فهم خود را در مقابل جهانيان، به رخ خواهد كشيد.
فرمانده کل قوا در بخش ديگري از سخنان خود، حفاظت اطلاعات را ايمني بخش نيروهاي مسلح و مسئوليت آن را سنگين، افتخار آميز و همراه با شرف و منزلت دانستند و تأكيد كردند: از ديدگاه اسلام، نيروهاي مسلح، مجموعه اي مكانيكي و همچون يك ماشين بي اراده نيستند بلكه سازماني انساني و داراي مجموعه اي از عقل و خرد، عزم و اراده و تصميم، و ايمان و عواطف است.