جناب روحانی بهتر است به جای نفی واقعیّت های بی نظیر هشت سال دولت مقدس دکتر احمدی نژاد از فرصت پیش آمده که در حذف رقیب اصلی در انتخابات 92 برایش پیش آمده برای اثبات خود و جریان سیاسی پشتیبانش بهترین استفاده را بکند ، چراکه مردم وی را به عنوان عصاره ای از فضائل « رفسنجانی و خاتمی و ناطق نوری » شناخته و هشیارانه فرصتی گذرا برای محک ادعاهای ایشان داده اند.

«پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»/ مسعود شفیعی کیا: اظهارات اخیر « حسن روحانی » با کارگزاران دولتش ، تکرار کنایه های نیش دار دیپلماتی که با دشمنان خونین کشورمان خندان است ولی درباره محبوب ترین زئیس جمهور ملّت ایران انصاف و اعتدال را رعایت نمی کند ، بود . وی در این سخنانش گفت : « ساختمانی که در ۸سال گذشته خراب شده است در چند ماه درست نمی شود . »

اهانت به متتقدان با بی سواد خواندنشان و اهانت به مردم با محرم ندانستن حتی نمایندگانشان در مجلس درباره مفاد توافق ژنو و صف های تحقیر آمیز سبد کالا و ثبت نام مجدد دریافت یارانه که حق مسلم اکثر مردم است ، به عنوان نیازمندان و دهها اهانتی که این روزها از شمارش خارج شده است با اهانت به تشخیص رهبری عزیز انقلاب اسلامی تکمیل شد .

این سخنان جناب روحانی تقابل جدی با سخنان رهبری است که کشور را در سال های اخیر دارای زیرساخت های بی نظیر دانسته و از دولت ۱۱ خواستند بر بنای ساختمان همان پیشرفت ها کار را ادامه دهند و در آخرین دیدار رسمی با دولت دهم و رئیس جمهور محبوبمان « دکتر محمود احمدی نژاد» گفتند : « هشت سال کار کردید، تلاش کردید، کارهاى خوبى انجام گرفت، تحمل زحمات کار شبانه‌روزى را شماها نشان دادید؛ یعنى دیده شد، احساس شد، همه فهمیدند که رئیس جمهور محترم و همکارانشان در دولت حجم کارشان بسیار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ى دوره‌هاى دیگر بود و هست؛ این نقطه‌ى برجسته‌اى است که نباید این را نادیده گرفت. همه‌ى کسانى که میخواهند درباره‌ى دولتها، درباره‌ى کابینه‌ها، درباره‌ى رؤساى جمهور قضاوت کنند – چه پیش خودشان، چه در منظر عموم – و نظرى بدهند، خوب است به این نکته هم توجه کنند: حجم کار بالا و تلاش خستگى‌ناپذیر و اعراض از آسایشها و آسودگى‌ها و امتیازاتى که معمولاً مسئولان کشورها در دنیا دارند؛ استراحت میکنند، تفریح میروند، امتیاز میگیرند؛ اینها را نخواستن، ندیدن، طلب نکردن، امتیاز بزرگى است که این دولت بحمدالله از این امتیاز برخوردار بود.

یک نکته‌ى دیگر هم که در مورد این دولت در طول این هشت سال مورد نظرم بود و بارها هم به آن اشاره کردم، این است که این دولت بحمدالله توانست شعارهاى انقلاب را سر دست بگیرد و به آنها افتخار کند و آنها را در جامعه مطرح کند. یکى از کارهاى مهمى که جبهه‌ى ضدانقلاب – چه انقلاب ما، و چه انقلابهاى دیگر – در طول تاریخ و در عرض دنیا داشتند و میکردند، این بوده است که سعى کنند ارزشهاى انقلاب را کمرنگ کنند. به اینجا هم محدود نمیشود؛ اول ارزشها را کمرنگ میکنند، بتدریج آنها را محو میکنند؛ اگر میدان پیدا کنند، آنها را تبدیل به ضدارزش میکنند؛ این کارى است که در دنیا معمول است؛ این را ما در تاریخ انقلابهاى دنیا مشاهده میکنیم؛ و در انقلابهائى هم که زمان خود ما – در طول این عمر طولانى‌اى که ما کردیم – دیدیم و خبر شدیم، این را مشاهده کردیم. جبهه‌ى مقابل انقلاب و ضدانقلاب، شعارهاى انقلاب را هرگز فراموش نخواهد کرد؛ یعنى میداند که در این رویاروئى، در این هماوردى، آن چیزى که توانست جبهه‌ى انقلاب را پیروز کند و جبهه‌ى ضدانقلاب را به هزیمت وادار کند، در درجه‌ى اول این شعارها بود؛ که هرچه شعارها پرمغز و جذاب و واقعى و براى مردم مفهوم و ملموس بود، کمک آن به پیشرفت انقلاب بیشتر شد. سعى میکنند این شعارها را بتدریج محو کنند، کمرنگ کنند… این دولت این شعارها را مطرح کرد، برجسته کرد، سر دست گرفت، به آنها افتخار کرد؛ در مجامع جهانى، احساس شرم از انگیزه‌هاى انقلابى و از اهداف انقلابى و از شیوه‌هاى انقلابى نکرد؛ این خیلى کار بزرگى بود.

آنچه که براى خدا کردید، خداى متعال آنها را در نامه‌ى عمل شما ثبت کرده و کرام‌الکاتبین آنها را نگه داشته‌اند و بلاشک به درد شما خواهد خورد. آنچه را که شما عمل کردید، چه حالا بنده و امثال بنده ببینیم، بدانیم و تشکر کنیم، چه نبینیم، ندانیم و تشکر نکنیم، «انّ الله شاکر علیم»؛(۱) خدا، هم میداند – علیم است – هم سپاسگزار است. امیدواریم ان‌شاءالله خداى متعال به شماها توفیق دهد. » ( ۹۲/ ۴ /۲۳ – آخرین دیدار دولت دهم با رهبری)

آیا در دیدگاه جناب روحانی این پیشرفت ها خرابی بوده است ولی عقب نشنیی در مجامع بین المللی از شعارهای اصیل انقلاب اسلامی و حقوق مسلم ایرانیان آبادی است ؟!

حجم و شتاب کاری که به فرموده رهبری نسبت به دوره های گذشته بیش بوده است اگر خرابی نام گیرد پس کارکرد ضعیف دولت های قبل که دولت فعلی تکرار همانهاست را چه باید نامید ؟!

آیا تبدیل ایران وارد کننده برق که خاموشی های چند ساعته ی دولت خاتمی در تهران گویای آن بود در ظرف چند سال به صادر کننده ی برق و ارتقای متوسط ساخت نیروگاه در کشور از ۱۵ سال به حدود ۳ سال خرابی است ؟!

آیا خودکفایی بنزین در دولت عدالت در کشوری که ۱۶ سال در دست حضرات بود ولی پالایشگاه بنزینی هم نیافزودند را خرابی می نامند ؟!

آیا خانه دار شدن میلیون ها مردم بی خانمان از سیاست های اقتصادی سرمایه داری دولت های گذشته – که دولت یازدهم تکرار بی تغییر همانهاست – توسط مسکن مهر خرابی است ؟!

به اندازه تمام دوران معاصر و حتّی در مواردی دو تا سه برابر تمام عمران های کشور ، سازندگی و آبادانی برای مردم به خصوص مناطق محروم برای چه کسانی خرابی بوده است ؟!

البته ناگفته نماند تکرار ادبیاتی مشابه با مردودان ملّت در فتنه ۸۸ نتیجه ی حماقت دوستنمایان عمارپنداری است که با زدن دولت دهم بهانه را یرای هتک حرمت رهبری و تمسخر تشخیص ایشان باز کرده اند.

14646_208

(صحنه آزادی سربازان انگلیسی و تشکر فرمانده آنان از دکتر احمدی نژاد)

دکتر احمدی نژاد ادعای دیپلمات بودن نداشت ولی یادمان نمی رود وقتی سربازان امپراتوری خباثت انگلیس در اروند رود در ید قدرت ایرانیان گرفتار آمدند ، رئیس جمهور زیرک و عاقل ما از آن برای رساندن رساترین پیام انسانیت و کرامت ایرانیان و نمایش صحنه ی تحقیر استعمار پیر ، حُسن استفاده را کرد ، به راستی این دلیل خرابی ایران است ؟! ولی رئیس دولتی که مورد نظر مخالفان دکتر احمدی نژاد می باشد بگوید در مواجهه با گروگان گیری و خبر شهادت سربازان مرزبان این مرز و بوم چه عکس العمل کارسازی نشان داده است ؟!

سکوت درمقابل اهانت های بی شمار مقامات رژیم جعلی صهیونیستی و مقامات بی ادب آمریکایی حال جایش را به اهانت به مظلوم ترین و محبوب ترین دولت ها داده است ؟! آیا این هم جزو تعهداتی است که به قلدران عالم داده اند ؟!

بی جاست اگر متوقع باشیم جناب روحانی مثل آن مرد شجاع به مرز رژیم صهیونیستی رفته و پیام اقتدار ملّت ما را به گوش جهانیان برساند ولی آیا جناب روحانی شهامت حضور در جزیره ی ایرانی « ابوموسی» را مثل آن مرد خواهد داشت که تنها رئیس جمهور کشور بود که با حضور در آنجا از اعراب جاهل عصر نهراسید و بر حاکمیّت آن اصرار ورزید و یا بازهم برای این جریان تنها جزیره ی شناخته شده در خلیج فارس « کیش » می ماند ؟!

جناب روحانی باید بداند « ادب مرد به از دولت اوست !» ، دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور همیشه محبوب ما هیچگاه نه در مصاحبه های داخلی و نه در مصاحبه های خارجی هیچگاه برای یک بار هم ذره ای گلایه از دولت های پر ادعا و پرهزینه ی قبل از خویش نداشت ، البته مانند موارد دیگر کینه توزان چشمشان را به این حقایق بسته اند ! (دکتراحمدی نژاد در طول ۸ سال ریاست‌جمهوری درباره دولت قبل چه گفت؟)

جناب روحانی بهتر است به جای نفی واقعیّت های بی نظیر هشت سال دولت مقدس دکتر احمدی نژاد از فرصت پیش آمده که در حذف رقیب اصلی در انتخابات ۹۲ برایش پیش آمده برای اثبات خود و جریان سیاسی پشتیبانش بهترین استفاده را بکند ، چراکه مردم وی را به عنوان عصاره ای از فضائل « رفسنجانی و خاتمی و ناطق نوری » شناخته و هشیارانه فرصتی گذرا برای محک ادعاهای ایشان داده اند و اگر حامیان عدالت همراه رهبری فرزانه انقلاب اسلامی درمقابل ده ها عقب نشینی و تاراج افتخارات هسته ای و فضایی و ملّی کشورمان سکوت کرده ایم از آنجاست که همه اینها را شعبده ای گذرا چون توافق سعدآباد تلقی کرده ایم ، و به تابعیّت از رهبری اینرا مهلتی برای اتمام حجت دانسته ایم ، پس بهتر است به جای اهانت به تشخیص رهبری و منتخب بی نظیر مردم که هنوز کسی به نصاب رأی ایشان نرسیده است به اثبات خود و به فکر حساب رسی مردم باشند ، چراکه موسای ما با سکوتش منتظر است که تردستی مدعیان به پایان رسد و عصای خود را برای برچشیدن این شعبده فرو اندازد.

و دولتیان باید با احترام به قواعد مردم سالاری خسارت فتنه گران ۸۸ را آوار برداری کنند و به یاران خویش آموزش دموکراسی دهند تا بیاموزند کسب قدرت در شرایط خاص بدون رقیب اصلی ، کشور گشایی نیست.
4 پاسخ به “احمدی نژادی ها اهانت به تشخیص رهبری را برنمی تابند!”

مسعود شفیعی کیا