در قسمت اول این گفتار، «نظر امام خامنه ای(مدّظلّه‌العالی) در خصوص انحراف یا اغراض انحرافی(سیاسی و اعتقادی) دولتمردان نهم و دهم مورد بررسی قرار گرفته و محورهای سه گانه ویژگی‌های متمایزکننده دولت های نهم ودهم از دیدگاه معظم له، در قالب 9 مورد در محور «همّيت در کار و جدّيت در خدمت به مردم»، 8 مورد در محور «روحيه‌ى مردمى و خاكى دولت» و 17 مورد در محور «شاخصه های تطبیقی گفتمان امام و انقلاب و گفتمان دولت‌ احمدی نژاد» تبیین گردید. قسمت دوم از این گفتار پیرامون جریان انحرافی! دولت های نهم ودهم و پاسخگوئی به "چراییِ عدم محاکمه «اسفندیار رحیم مشایی» یا به عبارتی «سران جریان کذائی انحرافی»!؟" است

گفتار حاضر، در نخستین سالگرد پایان کار دولت دهم و با توجه به هجمه گسترده برخی احزاب و خواص جامعه طی سنوات گذشته و به ویژه یکساله اخیر علیه عملکرد و گفتمان دولت های نهم و دهم، درصدد است تا با بررسی آراء و نظرات امام جامعه پیرامون نوع عملکرد و گفتمان آن دولت ها، ضمن ترسیم مقیاسی برای اندازه گیری درجه تطابق گفتمان جریانات سیاسی فعال در چارچوب نظام جمهوری اسلامی با گفتمان امام و انقلاب، پرده از نقشه خوانی معکوس برخی افراد و جریانات وابسته به ایشان، درخصوص ارائه مختصات کاذب جبهه خودی و غیرخودی برای عوام جامعه، بردارد. از جمله شاخصه های برجسته گفتار حاضر ، پرداختن به بیش از 180 منبع حاوی اطلاعات پیرامون گفتمان دولت های نهم و دهم و جریان های مخالف آن و تحلیل های مربوطه بوده که به دلیل گستردگی منابع مورد استفاده، از آن می توان به عنوان دائرة المعارفی جهت شناخت گفتمان های مذکور استفاده نمود.
تخصیص منابع یادشده بگونه ایست که در کنار«اشاره به هر موضوع‌کلیدی مربوط به گفتمان طرفین بحث»، منابع استدلالی (اعم از فیلم، صوت،کتاب،مقاله و یاداشت، نرم افزار و ....) در قالب لینک های مستقیم به آن، در دسترس مخاطب می باشد.

2- چراییِ عدم محاکمه« اسفندیا ر رحیم مشایی »یا به عبارتی «سران جریان کذائی انحرافی»!؟
یکی از مباحث مهم و دست آویز صاحبان تریبون و مدعیان سه گانه انحراف گفتمان دولت های نهم و دهم{31}، ارتباط رئیس قوه مجریه در آن دولت ها با اسفندیار رحیم مشایی، مسحور شدن! و رابطه مرید و مرادی! و از این قبیل حرف ها در خصوص رابطه احمدی‌نژاد ـ مشاییبوده و می باشد. صرفنظر  از هرگونه استدلال و حمایت از  اندیشه‌های آقای مهندس‌مشایی و صرفاً با نگاه شرعی و قانونی به مباحث مطروحه پیرامون آراء، عقاید و حاشیه های سیاسی، اعتقادی و مالی به ایشان، که حسب شواهد تاریخی(در ماجرای رسالت نبی مکرّم اسلام{32} و سایر پیامبران الهی{33} و {34} و {35} در حادثه عاشورا و در قیام مختار ثقفی{36}،در ماجرای مباحثه امام‌رضا(ع) در قصرمأمون، در زمان ریاست ‌جمهوری مقام‌معظم‌رهبری{37}و ...){38}، از سوی جبهه مخالف در هنگام عجز استدلالی و ناتوانی درمغلوب‌کردن مستقیم حریف، با تخریب شیطانی و ایراد إن‌قلت‌های توهّمی نسبت به طرف‌مقابل و اطرافیان وی صورت می پذیرد، به جهت تبیین دیدگاه مقام‌عظمای‌ولایت در این خصوص{39}، تنها به طرح چندسؤال از ضمایرآگاه، بسنده می نماییم:
الف ـ مخاطب فرمایشات مقام معظم رهبری در مورخ 3/5/1388 {40}(تنها چند روز پس از پس از لغو معاون اولی آقای مشایی و اتخاذ مواضع غیراصولی مغرضین و اصولگرانماها طی آن ایام){41}و{42}و{43}وقتی می فرمایند: «به کسی نباید بیهوده تهمت زد؛ کسی را نباید به خاطر یک امر، از همه‌ی آن چیزهائی که صلاحیت محسوب می‌شود، انسان او را نفی بکند. با انصاف باید بود؛ با انصاف باید عمل کرد؛ با انصاف باید حرف زد. (...) اگر با کسی دشمنید، این دشمنی موجب نشود که نسبت به او بی‌انصافی کنید، بی‌عدالتی کنید؛ حتّی نسبت به دشمن؛ حالا آنکه دشمن هم نیست. بی‌عدالتی‌ها را همه کنار بگذارند؛ بی‌انصافی‌ها را همه کنار بگذارند» و در مورخ 4/9/1388 که می فرمایند :
«بعضی‌ها - چه مطبوعات، چه بعضی از عناصر گوناگون - توصیه‌پذیر نیستند؛ آنها از ما توصیه نمیخواهند؛ معلوم نیست سیاستهای بعضی از این دستگاه‌ها و مطبوعات و رسانه‌ها را کی معین میکند و کجا معین میشود - نانشان در ایجاد اختلاف است - اما آن کسانی که مصالح کشور را میخواهند، مایلند حقائق را غالب کنند، من توصیه‌ام به آنها این است که از این اختلافات جزئی و غیر اصولی صرف نظر کنند. شایعه‌سازی و شایعه‌پراکنی درست نیست. انسان می‌بیند صریحاً و علناً به مسئولین کشور - کسانی که بارهای کشور را بر دوش دارند - تهمت میزنند، نسبت به اینها شایعه‌سازی میکنند؛ مسئولین کشور کسانی هستند که زمام یک کاری به اینها سپرده است؛ مردم باید به اینها اعتماد داشته باشند، حسن ظن داشته باشند. نباید شایعه‌پراکنی کرد؛ دشمن این را میخواهد. دشمن میخواهد شایعه‌پراکنی کند؛ میخواهد دلها را نسبت به یکدیگر، نسبت به مسئولین بدبین کند» چه کسانی هستند؟{44}
ـ یا آنجایی‌که با فاصله کوتاهی پس از ماجرای دروغین یازده روز خانه نشینی انتسابی به رئیس جمهور مملکت{45} و{46}در مورخ 14/3/1390 می فرمایند: «اگر به نام عدالت‌خواهی و به نام انقلابیگری، اخلاق را زیر پا بگذاریم، ضرر کرده‌ایم؛ از خط امام منحرف شده‌ایم. اگر به نام انقلابیگری، به نام عدالت‌خواهی، به برادران خودمان، به مردم مؤمن، به کسانی که از لحاظ فکری با ما مخالفند، اما می‌دانیم که به اصل نظام اعتقاد دارند، به اسلام اعتقاد دارند، اهانت کردیم، آن‌ها را مورد ایذاء و آزار قرار دادیم، از خط امام منحرف شده‌ایم. اگر بخواهیم به نام انقلابیگری و رفتار انقلابی، امنیت را از بخشی از مردم جامعه و کشورمان سلب کنیم، از خط امام منحرف شده‌ایم. در کشور آراء و عقاید مختلفی وجود دارد. اگر چنانچه یک عنوان مجرمانه‌ای بر یک حرکتی، بر یک حرفی منطبق شود، این عنوان مجرمانه البته قابل تعقیب است؛ دستگاه‌های موظف باید تعقیب کنند و می‌کنند؛ اما اگر عنوان مجرمانه‌ای نباشد، کسی است که نمی‌خواهد براندازی کند، نمی‌خواهد خیانت کند، نمی‌خواهد دستور دشمن را در کشور اجرا کند، اما با سلیقه‌ی سیاسی ما، با مذاق سیاسی ما مخالف است، ما نمی‌توانیم امنیت را از او دریغ بداریم، عدالت را دریغ بداریم؛ «و لایجرمنّکم شنئان قوم علی الّا تعدلوا». قرآن به ما دستور می‌دهد و می‌گوید: مخالفت شما با یک قومی، موجب نشود که عدالت را فرو بگذارید و فراموش کنید.» {47} تذکر ایشان نسبت به کدام اتهام زنی ها، تندروی ها و لجن پراکنی ها در آن ایّام می باشد؟
ب ـ آیا سیل اتّهامات و وصله های ناچسب عدیده نسبت به دولتمردان دولت های نهم ودهم و به ویژه شخص رئیس جمهور و آقای مشایی{48} با نیّت خیرخواهانه صورت گرفته و منطبق بر خواسته های امام جامعه بوده است؟ یا هر یک از سه گروه مخالف داخلی آن دولت ها بر اساس منافع تشکیلاتی‌و‌گروهی خود یا به زعم و اجتهاد غیر ولی امر مسلمین، اقدام به تخریب شخص دوم مملکت و تضعیف دولت جمهوری‌اسلامی در آن مقطع نموده اند؟
ج- آیا تخریب وسیع و اتهاماتی که تنها شش ماه پس از فرمایش 14/3/1390 مقام عظمای ولایت (که در فوق ذکر شد- منبع 47) نسبت به طیف حامیان دکتر احمدی نژاد در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت گرفت، مشمول آن گفتار معظّم‌له یا فرمایش ایشان در مورخ 6/4/1390 که می فرمایند: «یک نفری متهم به یک معنائی میشود؛ قوه‌ی قضائیه وظیفه دارد از راه‌هائی که قانون معین کرده، برود تحقیق کند، تفحص کند و مشخص کند که این اتهام وارد است یا وارد نیست. صرف متهم شدن که جرم نیست. به هر کسی ممکن است یک اتهامی وارد شود. تا وقتی که از طریق قانونی جرم ثابت نشده است، نه در خود قوه، نه در بیرون قوه، نه در تریبونها و منبرهای رسمی، نه در وسائل ارتباط جمعی، کسی حق ندارد آبروی یک مسلمانی را ببرد؛ این بسیار مسئله‌ی مهمی است... بخصوص وقتی که در فضای جامعه روحیه‌ی تعمیم وجود دارد که یک چیزی را به غیر مورد خودش تعمیم میدهند، اینجا انسان خیلی باید احتیاط کند. تا وقتی جرمی ثابت نشده است، قطعاً نبایستی کسی را در معرض اتهام قرار داد؛ چون وقتی گفتید متهم است،افکار عمومی تفکیک نمیکند بین متهمی که هیچ‌گناهی نکرده است، با آن کسی که شواهدی برگناه او وجود دارد» نمی شود{49}
د ـ به راستی کدامیک از ادعاهای مطروحه نسبت به آقای مشایی (چه در زمینه انحراف اعتقاداتی وی و چه در حوزه انحراف مالی و سیاسی مشارالیه) تاکنون در دستگاه قضایی جمهوری اسلامی مورد رسیدگی گرفته است؟ آیا تنها یک مورد رأی محکومیت یا حتی یک پرونده قضایی در خصوص مهندس رحیم مشایی(مشهور به ساحر احمدی‌نژاد!) در مجموعه قضایی کشور وجود دارد؟
هـ ـ چرا آنهایی که با مستمسک قرار دادن «خط قرمز احمدی نژاد برای کابینه اش»{50}، ادعای ایجاد مصونیت برای اطرافیان رئیس جمهور را در بلندگوها و تریبون ها جار می زدند و دلایل ارائه شده از سوی دولتی ها را {51} نیز تنها، توجیهی برای پاک کردن صورت مسئله می نمایاندند{52}، حال که یکسال از پایان دولت احمدی نژاد می گذرد و دیگر نه خط قرمزی! وجود دارد و نه مصونیتی! و از طرفی دیگر ، رئیس و مقامات محترم قوه قضائیه نیز (چه در خلال ایام فعالیت دولت های نهم و دهم و چه بعد از آن) مکرراً بر مستقل بودن آن قوه و ملحوظ نداشتن هرگونه خط قرمزی از سوی افراد احزاب و تشکلات مختلف تأکید می کنند{53}و {54}و {55}، یا لب به سکوت بسته اند و درصدد جبران خطا برنیامده اند و یا باز هم بر خلاف فرمایشات و حکم و تأکید و امام جامعه بر نقشه خوانی معکوس خود و جلوه‌گری باطل پافشاری می نمایند؟
و- آیا در سیستم قضائی مقتدر و عدالت خواهی که افراد عامی، می توانند نسبت به رئیس جمهور مملکت آن هم با اتهامات عمومی، غیرمستند و غیرموثق، طرح دعوی کنند {56}و وی را به دادگاه احضار کرده و حتی رسانه ها صحبت از صدور حکم بازداشت برای وی نمایند{57}و {58}و {59}، بررسی اتهامات عدیده و پیچیده و خانمان سوز اعتقادی! سیاسی! امنیتی! فردی بنام مشایی که روزی مشاور رئیس جمهور وقت و از نزدیکان وی بوده و اکنون هیج پست و جایگاه رسمی در مملکت ندارد، کار سخت و دور از نظری است؟؟!
ز ـ آیا سیستم قضایی مقتدر جمهوری اسلامی که با تمام توان، پرونده فتنه گران و مفسدان اقتصادی با نفوذ و صاحب قدرت را مورد رسیدگی قرار داد و حتی تحت فشارهای سنگین، فرزندان آیت الله! را نیز به پای میز محاکمه کشاند، عاجز از محاکمه آقای مشایی با آنهمه جرائم سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اعتقادی!!! است ؟{60}
ـ بی شک مروری بر دیدگاه‌های امام خامنه ای پیرامون نهی از ایراد تهمت و افتراء «به ویژه نسبت به مسئولین» و تصریح ایشان بر غیرشرعی و غیرقانونی بودن این‌کار با هر دلیل و بهانه ای، که بخش عمده ای از آن دقیقاً در همان فاصله زمانیِ حوادث دستاویز سه گروه مذکور(لغو معاون اولی آقای مشایی{61} و{62} و عزل وزیر اطلاعات دولت دهم) صورت پذیرفته، قدرت انطباق مخاطب را تقویت خواهدنمود :
 

برای دیدن عکس فوق با کیفیت بالا اینجا یا بر روی آن کلیک کنید

دانلود لینک مستقیم فایل پی دی اف و با کیفیت جدول فوق با حجم 265 کیلوبایت

ـ آنچه مسلّم است، با لحاظ دستور طریقت مورد نظر امام جامعه مبنی بر نهی از ایراد تهمت و افتراء علی الخصوص نسبت به مسئولین، ، و حسب فرمایشات معظم له در واکنش به دروغ و تخریب های انتسابی به گفتمان و دولتمردان نهم و دهم که در ایام فعالیت آن دولت ها و به ویژه پس از لغو معاون اولی مهندس مشایی و اتهام کذائی یازده روز خانه نشینی رئیس جمهور و متعاقب واکنش های غیرمسئولانه برخی خاص و عام، ایراد گردیده،(منجمله در دیدار کارگزاران نظام مورخ 11/۷/1385، دیدار با هیأت دولت نهم در 2/6/1387، خطبه های نماز جمعه تهران در 29/۶/1387، جمع مردم استان کردستان در‌ 22/۰۲/1388، خطبه های نماز جمعه تهران در 29/۰۳/1388، دیدار شرکت‌کنندگان مسابقات‌ قرآن (پس از لغو معان اولی مهندس مشایی) در 3/۵/1388، دیدار اعضای دفتر رهبری و سپاه حفاظت ولی امر (پس از لغو معان اولی مهندس مشایی) در 5/۵/1388، دیدار با هیأت دولت دهم(پس از لغو معان اولی مهندس مشایی) در ۱6/۰۶/1388، دیدار هزاران نفر از مردم استان فارس(پس از ادعای کذائی خانه نشینی رئیس جمهور) در 3/۲/1390، دیدار هزاران نفر از کارگران سراسرکشور (پس از ادعای کذائی خانه نشینی رئیس جمهور) در 7/۲/1390،  دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی(پس از ادعای کذائی خانه نشینی رئیس جمهور)در 8/۳/1390، دیدار فرماندهان سپاه پاسداران(پس از ادعای کذائی خانه نشینی رئیس جمهور) در ۱۳/ ۴/ 1390،  خطبه های نماز جمعه تهران در  14/11/1390،  دیدار كارگزاران نظام در 3/5/1391،  دیدار با هیأت دولت دهم در 2/6/1391){78}، دیگر هیچگونه شبهه ای در هدفمند بودن و مغرضانه بودن مواضع و اظهارات برخی خواص‌بی‌خواص، تشکلات و احزاب و مقامات دولتی قبلی و فعلی در انحرافی خواندن جریان فکری دولت های نهم و دهم باقی نمانده و انحراف فکری ایشان از گفتمان امام جامعه بخوبی مشهود است.{79}
به عبارتی دیگر پاسخ سؤالات فوق الذکر را باید در دیدگاه های نافی نظام امت و امامت{80}،  طرّاح جریان انحرافی{81}، و آرزوهای سر از صندوقچه دل بیرون آمده وی در بیان اینکه«جریان انحرافی، یادگاری من شد، تمام اين هشت سال را مسير انحرافي مي دانستم»{82}؛ «عاقبت روال ٨ سال گذشته، شبیه صدام بود!»{83}و{84}؛ «نباید بگذاریم احمدی نژاد از زمین بلند شود!»{85}و «باید خطر بازگشت احمدی‌نژاد را جدی بگیریم»{86} و{87} و ده ها و ده ها موضوع و خطابه انحرافی وی که در تقابل با ترمینولوژی امام جامعه صورت گرفته و می گیرد{88}، و استفاده وی از این ابزار برای به انحراف کشیدن افکار عمومی از فتنه و فتنه گرانباید جست{89}؛ آن هنگامیکه هم صدا می شود با ندای شیطانی رئیس جمهور اسرائیل که می نالد: «باید وضعیتی را به وجود بیاوریم که در آن، بودن با احمدی نژاد به یک ننگ تبدیل شود»{90} یا «نباید گذاشت احمدی نژاد به خاطر مصیبت های زیادی که بر سر ملت ایران آورد! از مجازات در امان بماند»{91}و یا همراهی می کند با ضجّه حاصل از استیصال معاون رئیس پارلمان اسرائیل مبنی بر اینکه «احمدی نژاد نباید حق نفس کشیدن داشته باشد»{92}
 

پایان قسمت دوم- ادامه دارد ...

حمید دیانی

لیست منابع قسمت دوم

با قابلیت ارجاع مستقیم به لینک وب و لینک خلاصه شده منبع

توجه : در صورت تایپ دستی آدرس لینک های خلاصه شده به بزرگی  کوچکی حروف انگلیسی توجه نمایید

 

ردیف

منبع

لینک خلاصه شده منبع

31

جزوه سدی که نشکست، موجی که برگشت/ بررسی اجرای گام به گام پروتکل جریان جعلی انحرافی از طراحی تا همراهی

http://goo.gl/0i1DfK

32

فعاليت ها و اقدامات جريان هاى سياسى عليه پيامبر (صلّى الله عليه و آله و سلم)

http://goo.gl/4ulIwD

33

بررسی تاریخی دلایل مخالفان رسولان الهی

http://goo.gl/poiT9S

34

گفتمان استکباری از منظر قرآن کریم

http://goo.gl/ZKjHA7

35

اتهامات فرعونیان در برابر موسی و عکس العمل موسی (ع)

http://goo.gl/NxpumE

36

فيلم " عبرت تاريخ " ؛ نگاهي به اتهامات مشترك مختار و دكتر احمدي نژاد

http://goo.gl/hnhTua

37

بازخوانی یک واقعه تاریخی/رئیس جمهوری که مظلوم بود و به مخالفت با ولایت متهم شد

http://goo.gl/umKur4

38

ویژه نامه راوی/ بررسی اتهام ولایت گریزی به مالک اشتر

http://goo.gl/Fbdnge

39

جزوه کدام انحراف/ بررسی مقوله «جریان انحرافی» و حواشی آن از نظر امام خامنه ای(مدّظلّه العالی)

http://goo.gl/yS43gE

40

 بیانات مقام معظم رهبری در دیدار شرکت‌کنندگان مسابقات‌ قرآن- مورخ 3/5/1388

http://goo.gl/Hgg1Oo

41

ماجـرای معـاونت اولی مشایی چه بـود؟

http://goo.gl/HaXcsM

42

جزوه «نامه محرمانه»

http://goo.gl/BsDTfU

43

برگ زرینی در گفتمان‌احمدی نژاد/لغو معاون‌اولی مهندس‌مشایی و ولایت‌پذیری رئیس‌جمهور و یارانش

http://goo.gl/SJqajq

44

 بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمع کثیری از بسیجیان کشور- مورخ 4/9/1388

http://goo.gl/Smhj0S

45

ماجرای دروغ «۱۱روز خانه‌نشینی احمدی‌نژاد!» چه بود؟ + فیلم + اسناد

http://goo.gl/G9ainV

46

جزوه اتهام بی اساس(بررسی و نقد شایعه یازده روز خانه نشینی)

http://goo.gl/ziFNdz

47

بیانات مقام معظم رهبری در در بیست و دومین سالگرد امام خمینی(ره) –مورخ 14/3/1390

http://goo.gl/lCZeeb

48

بسته مخالف خوانی / از تشبیه احمدی نژاد به کمونیست ها تا اتهام بهایی گری!

http://goo.gl/hoS3OA

49

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه –مورخ 6/4/1390

http://goo.gl/vXtRhP

50

انتخاب/ احمدی نژاد: کابینه خط قرمز است؛ دستگیری ها يك كار سياسي است؛ اگر بخواهند به آن دست‌اندازي كنند....

http://goo.gl/pkMxPG

51

 فرارو/ جوانفکر "خط قرمز" احمدی نژاد را توضیح داد

http://goo.gl/RiNxCj

52

جهان نیوز/ جوانفکر مجبور شد سخنان احمدی‌نژاد را اصلاح کند

http://goo.gl/0TkLhi

53

فارس نیوز/آیت‌الله آملی لاریجانی درجلسه مسئولان‌عالی‌قضایی: خط قرمزی در رسیدگی به پرونده‌های قضایی وجود ندارد

http://goo.gl/QUicUY

54

سایت خبرآنلاین/ رییس قوه قضاییه : هیچ خط قرمزی در رسیدگی به پرونده فساد مالی اخیر وجود ندارد

http://goo.gl/JuI6wV

55

سایت عصر ایران/ مشاور رئیس قوه قضاییه: خط قرمز احمدی نژاد برای اطرافیانش وهم و خیال بود –21/4/1392

http://goo.gl/JQHu2B

56

جوان آنلاین/ تبرئه احمدی نژاد از شکایت مرد دندانساز

http://goo.gl/kSzkwc

57

سایت الف/ غیبت غیرموجه احمدی‌نژاد باعث بازداشت او می‌شود

http://goo.gl/i7dX4e

58

سایت فرارو - احتمال بازداشت احمدی‌نژاد به علت غیبت در دادگاه

http://goo.gl/vxeDva

59

سایت خبرآنلاین - آخرین اخبار از پرونده احمدی نژاد/ او بازداشت می شود؟

http://goo.gl/0eAZUz

60

دادستان کل کشور:سعه صدر نظام در برابر فتنه‌گران /قوه قضاییه در برابر فشار‌های صاحبان قدرت و ثروت تسلیم نمی‌شود

http://goo.gl/hAZKMy

61

درسی از تاریخ: آثار و تبعات تحمیل گری انقلابیون مادی گرا یا خودعمارپندار بر ولیّ حکومت اسلامی

http://goo.gl/P5vxI4

62

متن سخنراني مهم حجت‌الاسلام پناهيان پیرامون فتنه و تحمیل گری بر امام جامعه+ فايل‌صوتي و كليپ

http://goo.gl/lwhCeD

63

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس مورخ 4/12/1370

http://goo.gl/DsFgWw

64

بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری‌ سال 80 مورخ 11/5/1380

http://goo.gl/BNjG4y

65

بیانات‌ مقام معظم رهبری در دیدار کارگزاران نظام مورخ 8/8/1384

http://goo.gl/SSxKyu

66

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم ابرکوه‌ مورخ 15/10/1386

http://goo.gl/IlNdVN

67

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم یزد مورخ 12/10/1386

http://goo.gl/GorJEQ

68

بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تهران مورخ 29/3/1388

http://goo.gl/6JHmwQ

69

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار شرکت‌کنندگان مسابقات‌ قرآن مورخ 3/5/1388

http://goo.gl/XmpckD

70

بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر مورخ 29/6/1388

http://goo.gl/SuHlfh

71

بیانات در دیدار جمع کثیری از بسیجیان کشور مورخ 4/9/1388

http://goo.gl/nQvdW7

72

بیانات مقام معظم رهبری در درس خارج فقه / حکم غیبت با ابزار قلم و رسانه‌های جدید مورخ 7/10/1389

http://goo.gl/sOE3zj

73

بیانات مقام معظم رهبری در در دیدار هزاران نفر از مردم استان فارس مورخ 3/2/1390

http://goo.gl/O2ZfSN

74

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه مورخ 6/4/1390        

http://goo.gl/MNMf55

75

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران مورخ 13/4/1390              

http://goo.gl/g18HBE

76

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از اساتید دانشگاه‌ها مورخ 2/6/1390

http://goo.gl/iWtVXU

77

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم قم مورخ 19/10/1391

http://goo.gl/4OzR2M

78

بازنگری واکنش‌های امام جامعه به دروغ و تخریب های انتسابی به گفتمان و مسئولین دولت‌های نهم و دهم ؛ «به ویژه پس از لغو معاون اولی مهندس مشایی و اتهام  کذائی یازده روز خانه نشینی رئیس جمهور»

http://goo.gl/6Zz7Iy

79

رابطه نابخردی خواص با عقب ماندگی جوامع؛گام های معلق نابخردی

http://goo.gl/0Q4ji8

80

نفی نظام امت و امامت در اندیشه سیاسی هاشمی رفسنجانی

http://goo.gl/lPTpHG

81

کدامیک «جریان انحرافی» واقعی هستند؟محمود احمدی‌نژاد یا اکبر هاشمی رفسنجانی؟!

http://goo.gl/GnFOMV

82

پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی: "جریان انحرافی، یادگاری من شد"/ازهمان ابتدا روند8سال گذشته را قبول نداشتم

http://goo.gl/Wrpsgt

83

هاشمی رفسنجانی: مذاكره با آمريكا، مصداق اعتدال است عاقبت روال ٨ سال گذشته، شبیه صدام بود!

http://goo.gl/uKLIQC

84

پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی:مذاكره با آمريكا، مصداق اعتدال است عاقبت روال ٨ سال گذشته، شبیه صدام بود!

http://goo.gl/4w9mVx

85

« نباید بگذاریم احمدی نژاد از زمین بلند شود!»

http://goo.gl/SjvKUr

86

احساس خطر هاشمی از بازگشت احمدی‌نژاد؟

http://goo.gl/aCb3DM

87

احمدی نژاد زدایی و دیپلماسی پنهان کاری

http://goo.gl/rtRrhw

88

ادامه نبرد ترمینولوژیک هاشمی با امام خامنه ای در پروژه جریان انحرافی

http://goo.gl/BakxbC

89

کدام انحراف؟/ مطرح کردن جریان انحرافی برای کمرنگ کردن فتنه

http://goo.gl/s3jKiO

90

رئیس جمهور اسرائیل: باید بودن با احمدی نژاد به یک ننگ تبدیل شود

http://goo.gl/Lo1gr5

91

شیمون پرز: احمدی نژاد نباید از مجازات در امان بماند

http://goo.gl/TtlttK

92

یک رهبر اسرائیلی: احمدی نژاد نباید حق نفس کشیدن داشته باشد

http://goo.gl/Eg7U2Q