به راستی کسانیکه ادعای ذوب در ولایت دارند اینقدر دقیق به بیانات ایشان نگریسته اند که دشمنان می نگرند؟! بهتر است دلواپسان و نگرانانی که دیروز با زدن امیر لشگر ولایت « دکتر احمدی نژاد » و متهم کردن یارانش تنگه را به مقابل واگذار کردند ، امروز نیز با درک اشارات رهبری تدبیر ایشان را بار دیگر ناکارآمد نکنند و از دو قطبی شدن مردم حتّی به بهانه ی برخورد با بی حجابی جدّاً پرهیز کنند که این بهترین صورت برای شیطان بزرگ می باشد تا شیرازه ی نظام را ازهم بپاشد.

در ابتدای امسال خبرگزاری دولت انگلیس با تحلیل محتوای سخنان رهبری معزز انقــلاب اسلامی چنین آماری را ارائه کرد :
« آیت الله خامنه ای امسـال حدود ۸۸ درصـد سخــنانش را به مسائل داخلی اختصــاص دادند ، در حالی که این رقم در چهارسال پیش ( ابتدای دولت دهم ) ۱۲ درصد بود ، بیشترین کلماتی که از آنها استفاده شد بدین ترتیبند : مردم و ملّت ۷۱ بار ، کشور ۵۰ بار ، کار و تولیــد ۴۶ بار ، اقتصاد ۴۱ بار ، فرهنگ ۱۸ بار ، ملّی ۱۵ بار ، ایران ۱۲ بار ، اسلام ۱۰ بار . » ( بی بی سی فارسی – ۹۳/۱/۱۳ )
تعجب نکنید این آمار یک سایت انقلابی و یا پایــگاه اطلاع رسـانی ایشان نیســت این آمار رسانه ی کهنه کار ترین دشمن ملّت ها و ایرانیان است ، بی بی سی افزود :
« سخنرانی ۷۳ دقیقه ای رهبری ( در حرم رضوی علیه السلام ) ساخـتار زیر را داشت : مسائل اقتصادی حدود ۴۳ درصد ، باب طبع اصول گرایان ۲۴ درصد ، ضدیّت با غرب ۱۲ درصد باب طبع میانه روها ۷ درصد . » ( قبل )
صرف نظر از واقعیّت و یا عدم واقعیّت خط کشـی هایی که در این آمــار آمده است نکته سنجی دشمنانمان پیرامون رهبری بزرگوار قابل تأمل است .
به راستی کسانیکه ادعای ذوب در ولایت دارند اینقدر دقیق به بیانات ایشان نگریسته اند که دشمنان می نگرند؟!

آیا وقت گذاشته اند حداقل یک بار سخنان ایشان که در چند ماه گذشته اشارات واضحی در نقد و رد رویکردهای جدید داشته اند را مرور کنند و سپس دلواپس اولویت ها یی که ایشان گفته اند شوند ؟!
اگر چه در سال های پس از فتنه ۸۸ هشدارهای ایشان بیشتر بر محور فتنه و به خصوص عقبه ای آن که فراتر از محصوران آن می باشد ، بود ، ولی دلواپسان با نمایش حصر بازیگران ، فتنه را تمام شده دیدند و بر محور واژه سازی عقبه ی فتنه حرکت کرده بر علیه «جریان موهوم انحرافی» بلوا به راه انداختند و ده ها بار تذکر ناصحانه رهبری برای « عدم اصلی کردن فرعی ها» و « عدم ایجاد تقابل در جبهه حامیان انقلاب به بهانه ی اختلاف سلیقه و احیاناً اختلاف عقیده » را نشنیده گرفتند و افراد احساساتی که بنابر احتمال ، تهمت « بابی » و امثال آن به مردان خدا روا داشتند را پرچمدار کردند و شد اینکه شاهدش هستیم ، بلکه به این هم اکتفا نکردند و هنوز اصرار بر دروغ فاصله ی « دکتر محمود احمدی نژاد » و یارانش از ولایت و رهبری دارند !!!
ولی دشمنان ما چشمانشان باز است و حداقل بهتر از مدعیان داخلی رهبری را تحلیل می کنند .
رصد موذیانه ی رسانه های بیگانه در ماههای اخیر که رهبری زاویه تقابل با روند جاری را بیش کرده اند ، وقتی اهمیّت پیدا می کند که بی بی سی می گوید :
« زبان اشاره آیـت الله خامنــه ای را باید جـدّی گرفت ، این زبان هر روز جدّی تر می شـود ؛ اینکه آیت الله خامــنه ای چه صحبتی را کجا بیان می کند و از کجا بازدید کند یا نکند ، اتفاقی صورت نمی گیرد ! » ( بی بی سی – ۹۳/۲/۲۲ )
شاید کمتر کسی این دقت را داشته باشد که چرا رهبــری عزیز فردای شبی که رئیس جمهور در سیما از احتمال ایجاد خاموشی ها در صورت عدم تأمین مالی بخش انرژی گفت به تأسیسات عظیم « مپنا » رفته و توجه مردم را به پیشرفت های شگرف چند سال گذشته ی صنعت برق معطوف کردند ؟!
و یا اگر رهبری به نمایشگاه کتاب نمی روند ، ولی در آن روزها به نمایشگاه توانمندی های موشکی رفته و ساعاتی را به بازدید و سخنرانی می پردازند و یا در جمع دانش آموختگان افسری امام حسین علیه السلام خط قرمز موشکی و قدرت دفاعی کشور را در مذاکرات تذکر جدّی می دهند و در مناسبت های مختلف از عدم عقب نشینی و کوتاه آمدن مذاکره کنندگان می گویند و بارها رفع مشکلات را در توان داخلیدانسته و خط بطلان بر تفکر ورشسکته ای که رفع گرفتاریها را در غرب و آمریکا می بینند می کشند .
و این پیام ها به خوبی در نتیجه ی مذاکرات « وین ۴ » مشاهده شد و رسانه های ضد انقلاب نیز به آن اعتراف کردند :
« همه متغیّر ها در مذاکرات هسته ای در دستان آیت الله خامنه ای نیستند امّا در « وین ۴ » اثر گذاری وی کاملاً مشهود بود . » ( رادیو زمانه ۹۳/۳/۱ )
رو شدن دست چدنی آمریکا پس از شش ماه خوش خیالی و جشن دروغین مرهون همین زبان اشاره ای است که بیگانگان بهتر از دوستان آنرا درک کرده اند .
ولی متأسفانه این زبان اشاره را هنوز در داخل غالب خواص درست نفهمیده اند یا نمی خواهند بفهمند و با بازی در زمینی که برای انحراف افکار عمومی از شکست رویکرد دیپلماتیک آماده شده است با نام نهی از منکر و برخورد با مظاهر ضد فرهنگی ، زمینه های کم اثر کردن تدبیر رهبری را فراهم می کنند تا با ایجاد دوقطبی هایی مثل بدحجابان و طرفدارانشان و حزب اللهی ها زمینه ی صف کشی خیابانی و اوکرانیزه شدن شرایط برای تکمیل توافق نهایی با مستکبران کلید بخورد .
درست است که رهبری نگرانی خود از مقوله ی فرهنگی را به دولت گوشزد کردند و نرفتن ایشان پس از هشت سال یه نمایشگاه کتابی که دلواپسان هم در آن حضور داشتند پیام واضحی داشت .
ولی یادمان نرود که مصادیق منکری را که ایشان بارها متذکر شده اند « یک مشت موی بانوان » و امثال آن نبود که با ایجاد برخوردهای دفعی با بخشی از جامعه که متأسفانه از نبود زیرساخت های فرهنگی و اقتصادی به معضلات پوششی دچار هستند ، بخش قابل توجهی از کشور را به سرباز مجانی سلطه پذیران تبدیل کرده و همان اشتباه دوم خرداد که آرای ایشان را به خاتمی هدیه کردند را تکرار کنند ، بلکه از نظر رهبری دور اندیش بدترین منکر ، منکر سیاسی و ایجاد زمینه های نابودی مقاومت و استقلال و « تئوریزه » کردن ذلت پذیری و به رسمیت شناختن استکبار و سلطه شیاطین می باشد . ایجاد جو رعب از نقد و تبدیل گفتمان انقلابی کشور با تهمت افراط به گفتمان تسلیم و مرعوبیت ، بدترین تهاجم فرهنگی است که در تریبون های رسمی شنیده می شود .
دروغ و خیانت خوانده شدن این رویه توسط رهبری قبح این منکر را می رساند :
« اینهایى که براى تئوریزه کردن سازش و تسلیم و اطاعت در مقابل زورگویان، نظام را متّهم میکنند به جنگ‌طلبى یا به تئوریزه کردن جنگ، دارند خیانت میکنند، دروغ میگویند. نه، نظام نظام انسانى است، نظام شرف است، نظام احترام به کرامت بشر است، نظام سلامت است؛…باید بدانیم ما در حال مبارزه‌ایم؛ در ادامه‌ى مبارزاتى و راهى که به پیدایش نظام و بقاى نظام منتهى شد، داریم حرکت میکنیم؛ این را باید بدانیم. این بایستى مثل یک تفکّر گسترده‌اى بر تمام فعّالیّتهاى ما حاکم باشد، هر کارى میکنیم، این بایست در ضمن آن ملحوظ باشد. قواى شیاطین عالم برآنند که هر جایى، هر پایگاهى از پایگاه‌هاى بشرى و تمدّن بشرى وجود دارد که در خدمت آنها نیست منهدم کنند؛ بنایشان بر این است. مى‌بینید دیگر؛ باید در خدمت آنها بود، باید حرف زور آنها و نعره‌ى خشن آنها را شنید و تسلیم آن شد، والّا معارضه میکنند، مبارزه میکنند، دعوا میکنند. باید در مقابل آنها خود را قوى کرد و ایستاد؛ این اساس کار است. »
(۹۳/۳/۴ دیدار نمایندان مجس نهم)
پس بهتر است دلواپسان و نگرانانی که دیروز با زدن امیر لشــگر ولایت « دکتر احمدی نزاد » و متهم کردن یارانش تنگه را به مقابل واگذار کردند ، امروز نیز با درک اشارات رهبری تدبیر ایشان را بار دیگر ناکارآمد نکنند و از دو قطبی شدن مردم حتّی به بهانه ی برخورد با بی حجابی جدّا پرهیز کنند که این بهترین صورت برای شیطان بزرگ می باشد تا شیرازه ی نظام را از هم بپاشد . پس از روش آن مرد در این زمینه نیز بیاموزند ، اگرچه بی اعتمادی به رئیس جمهور بی نظیرمان دکتر محمود احمدی نژاد هزینه سهمگینی را به دنبال داشته ، ولی نگرانان دلواپس باید به رهبری عزیز اعتماد کرده و حداقل مانند دشمنان به اشارات ایشان دفت نظر داشتـه باشند.

جوان انقلابی - مسعود شفیعی کیا