آقای زیبا کلام ما جنگ طلب و خشونت طلبیم؟ یا آنها که از غرب عالم با شعار دموکراسی و آزادی می‌آیند در شرق عالم لشگر کشی می‌کنند و به نقل آمارهای سازمان‌های خودشان 9 میلیون انسان بی‌دفاع را می‌کشند و فجایع عظیم بشری ایجاد می‌کنند.

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما» به نقل از وبلاگستان فرهنگ نیوز، یک فرزند شهید در وبلاگ مسافر کربلا آورده است:

این روزها خبرها و نوشته‌های بر من و قلمم و مردمان سرزمینم می‌گذرد و می‌رساند

که یکی از عزیزان خدمت ارزش‌های محترم حضرت امام روح الله و انقلاب اسلامی الطافی داشته

که اینجانب مسافر کربلاء که خود را جزء کوچک این خانواده عظیم نهظت انقلاب اسلامی می‌دانم

خواستار مطرح کردن چند سئوال و پرسش و بیان نمودن بعضی مسائل

خدمت برادر محترم جناب آقای زیبا کلام هستم

که امیدوارم مورد باز خوانی و روشن شدن این عزیز بشود…

بسم رب…

آقای صادق زیبا کلام

با سلام و خسته نباشید فراوان من باب صحبت‌های عجیب و غریب شما که موجب شد این افسر عرصه جهاد جنگ نرم فرهنگی وقت بخواهد و از شما سهم خواهی انقلابی خود را داشته باشد.

پس بی‌واسطه و بدون هیچ اتلاف وقت می‌روم؛ سر اصل سئوالات و مطالبی که این قلم و گفتمان از شما دارد…

آقای زیبا کلام همانطور که می‌دانید شما بعنوان یک کارشناس علوم سیاسی اظهاراتی داشتید، که برای من جای چند سئوال و جوابی را داشت که به استحضار می‌رسانم.

1- اسرائیل را براساس کدام منطق فرا زمینی و استدلالی کشور محسوب می‌شود؟
در حالی که خود حضرت امام روح الله این اسم را حتی محلی از اعراب نمی‌بیند و امام خامنه‌ای نیز او را طفل نامشروع می‌خواند.

2- شما بر اساس کدام محور اصولی انقلاب اسلامی را که بر گرفته از منطق ناب محمدی و علوی و فاطمی است، را به مارکسیست بودن متهم می‌کنید؟
در حالی که مارکسیست‌های این کشور که همه به نوعی دوستانتان بودند؛ و حال ما آنها را با نام و برند منافقین می‌شناسیم.
در زمان و شرایط کنونی در زیر امپرالیسیم که همان آمریکا و هم پیمانانش است له و جیر خوار بی‌چون چرایش شده است را با فرزندان مقاومت یکسان می‌کنید!

3- از کدام اقتصاد ربوی سخن می‌گویید؟
در حالی که این اقتصادی که شما در زمانه حال بیان می‌کنید، دست خوش و دست پروده دوستان گرامیتان در دولت‌های سازندگی و اصلاحات! به دست این مردم و شما رسیده است؛ که بقول اساتید زبان فارسی… از ماست که بر ماست!

4- شما بر چه اساسی ملاک قدرت را غرب می‌نامید؟
در حالی که در ظرف مدت 22 روز! آری فقط 22 روز نتوانستند از خود دفاع کنند، شما آنها را ملاک قدرت می‌پندارید؛ و فرزندان این انقلاب را که 10 سال تمام ایستادند و جنگیدن و دفاع کردند را قدرت نمی‌پندارید!

جدا از این سال‌های مقاومت در تحریم

5- شما بر چه اصول و ارزشی این انقلاب کبیر و بزرگ و قدرتمند را که با تأسی از واقعه جهانی کربلاء و گودال قتلگاه ترسیم شده است را با حکومت خودکامه جماهیر شوروی (گور با چوف) مقایسه می‌کنید؟
در حالی که این سخن شما بوی سخنان اسرائیلی به خود می‌گیرد؛ و رنگ بوی حرف‌های رؤسای جمهور آمریکا را می‌دهد توصیه می‌کنم در این مورد واقعاً عینک خود را عوض کنید!

6- شما بر چه مبنایی امروز می‌گویید ما خودبین و خود خواهیم؟
در حالی که غرب که سر منشاء آن آمریکا بیشتر این واکاوی را در خود دارد؛ هرجا سخن از استثمار و چپاول است نام آمریکا می‌درخشد، نکند از ذهن محترم شما پاک شده است!

7- شما بر چه منطقی بیان می‌کنید که افول و سقوط هر ملتی بر اساس آن است که بر اساس بسته شدن ذهن تحصیل کنندگان رقم خواهد خورد؟
در حالی که حوزه علوم اسلامی و انسانی را نگاشته‌ایم تا بگوییم غرب و نگاشته‌های غربی هیچ نقطه تقابلی با ما ندارند، بلکه اثبات می‌شود غرب هر چه که دارد از حوزه علوم اسلامی و انسانی و دینی دارد که این مطلب را با کمی خواندن تاریخ می‌توانید بیابید و به نتیجه برسید.

و اما بعد …

ما را و مکتب ما را محکوم به این می‌کنید که جنگ طلب و خشونت طلب افراطی هستیم؛ آقای زیبا کلام لازم است متذکر شوم! ما فرزندان مکتب امام روح الله همیشه پایبند به اصول ارزشی قرآن هستیم؛ «محمد رسول الله والذین معه أشداء على الْکفار رحماء بینهم…» (فتح- آیه 29) و قرآن بارها بر ما متذکر می‌شود هیچگاه منفعل نبوده بلکه همیشه آماده باشیم.

در ضمن همیشه تفکر امثال شما و دوستان هم پیاله گرتان بود که از غرب و از آن بقول خودتان رئیس دهکده بی‌ در و پیکر ش چنان هراسیدید که دو بار سربازان متجاوز غربی را از پایون دولتی و بدون هیچ محاکمه‌ای تحویل دولتشان دادید.

در ضمن ما جنگ طلب و خشونت طلبیم؟ یا آنها که از غرب عالم با شعار دموکراسی و آزادی می‌آیند در شرق عالم لشگر کشی می‌کنند و به نقل آمارهای سازمان‌های خودشان 9 میلیون انسان بی‌دفاع را می‌کشند و فجایع عظیم بشری ایجاد می‌کنند.

هر جا بوی خون می‌آید ندای اسامیشان هم بگوش می‌رسد؛ در ضمن من خودم و شما را به خواندن صحیفه پر برکت حضرت امام روح الله سفارش می‌کنم، که به منزله مانیفست سفر تمام ما فرزندان انقلابی این نهضت است.

شاید قدرت فهم و ادراک بهتری پیدا کنیم.

در پایان باز بر شما بزرگوار متذکر می‌شوم که بدانید حزب الله بیدار است و انشالله به لطف خداوند و عنایت خاصه حضرت زهرا (سلام الله علیها) پرچم بلند این انقلاب کبیر و پر برکت با دستان جانباز امام خامنه‌ای به دستان صاحب اصلی امام مهدی فاطمه (عج) است برسد و شاهد آن روز باشیم که پرچم اسلام و عدالت علوی در تمام منارهای جهان بر افراشته شود.

من اسیر کرم گل پسر فاطمه هستم

حسنی‌ام بنویسید بروی کفنم

فرزند کوچک نهضت کبیر انقلاب اسلامی

و جزء کوچکی از خانواده عظیم شهداء و ایثارگران