*برای مذاکره با آمریکا یک وسیله و فرد خاصی لازم بود؛خدواند متعال در این انتخابات، فرد مناسب مذاکرات را روی کار آورد. *هرگز امام خمینی (ره) در حد مقبولیتی که مقام معظم رهبری، نبود.* بودجه اوباما که سنای آمریکا تصویب نمیکند، به خاطر این است آنها سر مذاکره با ایران باهم دریگر شده‌اند*«نرمش قهرمانانه» یعنی اینکه ما...
به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما» به نقل از تابناك؛ برای مذاکره با آمریکا یک وسیله و فرد خاصی لازم بود؛خدواند متعال در این انتخابات، فرد مناسب مذاکرات را روی کار آورد. / مرگ و دعای مومن اثر دارد؛ این قدر در ایران فریاد زدند «مرگ بر صدام مرگ بر صدام» تا صدام از بین رفت؛ این قدر «مرگ بر شوروی مرگ بر شوروی» تا اینکه شوروی از بین رفت . و مردم ایران هم اینقدر «مرگ بر امریکا» ادامه دهند تا از صفحه روزگار محو شود.ما ابزار عملیات روانی را از دست امریکا گرفته‌ایم؛ و قول داده‌اند تا ۲۴ مهر تحریم‌ها بردارند.

مهدی طائب که پیشین از این سخنان جنجال برانگیزی درباره موضوعات گوناگون سیاست داخلی و مسائل بین‌المللی بر زبان رانده و در جایگاه ریاست قرارگاه عمار به نشر بصیرت مشغول است، یک بار دیگر وارد صحنه شده و این بار نیز سخنان نپخته فراوانی از وی نقل شده که باید سرانجام راهی برای توقف آن پیدا شود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در سی و دومین جلسه از سلسله نشستهای انقلاب اسلامی مخاطرات، امروز و فردا که روز جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲ از سوی ولاء منتظر در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد؛ گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران از هنگامی متولد شده است تا این زمان، هیچ نظامی نداشتیم که در این حد از قدرت باشد و در این زمان در بهترین شرایط اقتصاد، فرهنگی ، نظامی و سیاسی بسر می‌بریم. از نظر اقتصادی وقتی انقلاب پیروز شد ۹۰% درآمد کشور وابسته به نفت بوده است و و در این زمان ۴۵% و.ابسته به نفت است.
 
ادعاهای موشکی طائب فراتر از نتانیاهو!

از نظر نظامی وقتی انقلاب پیروز شد ما سرباز نداشتیم؛ الان بهترین نظامی‌های جهان را داریم، الان موشکهایی ساختیم که می‌تواند آمریکا مورد هدف قرار بدهد. از نظر سیاسی وقتی انقلاب پیروز شد یک دیپلمات کار بلد نداشتیم؛ امروزها صدها دیپلمات حرفه‌ای داریم.
از نظر اجتماعی فقط کافی است وضعیتی که اول انقلاب داشتیم حفظ کرده باشیم ، فرض بگیرم وقتی انقلاب پیروز شد ما ۱۰% نفر داشتیم که جان خود را برای انقلاب می‌دادند، و الان ۱۰% باقمانده است، باز هم پیشرفت کردیم.
 
قیاس اشتباه و عجیب آقای طائب
حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره مقبولیت عمومی مقام معظم رهبری، ابراز کرد: هرگز امام خمینی (ره) در حد مقبولیتی که مقام معظم رهبری، نبود؛ بازرگان نخست وزیر و بنی صدر رئیس جمهور و میرحسین موسوی وزیر اجرایی این کشور بودند که هرسه نفر رسما جلوی دستور امام ایستادگی کردند.

الان مسئولین مقام معظم رهبری را منطقی قبول دارند؛. در مجلس ششم که بیشتر اصلاحاتی بودند، قانونی برای مطبوعات تصویب شد، مقام معظم رهبری یک خط نوشت که به صلاح جامعه نیست؛ این قانون را کنار گذاشتند. آقای بهزاد نبوی به خاطر همین همه نمایندگان برای علیه مقام معظم رهبری بسیج میکرد و این پندار را داشت که همه از مقام معظم رهبری برگشتند، در سالگرد مجلس همه به دیدن مقام معظم رهبری رفتند همه نمایندگان مطالب آقا را مینوشتند. وقتی بهزاد نبوی روبه رو شدند؛ گفتند ایشان حرفهای عاقلانه و منطقی میزند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به سابقه رابطه ایران و امریکا اظهار کرد: نظام جمهور اسلامی ایران رابطه با آمریکا را قطع نکرده است؛ بلکه آمریکا رابطه را با یارن قطع کرده است؛ برای ایران، آمریکا و شوروی فرق نمی‌کرد؛ همانطور که «مرگ بر آمریکا» میگفتیم ، «مرگ بر شوروی» هم میگفتیم، ولی هیچ وقت رابطه با شوروی را قطع نکردیم؛ وقتی امریکا رابطه خود را ایران قطع کرد، امام گفت: رابطه با آمریکا ، رابطه گرگ و بره بود.
 
پس و پیش کردن تاریخ به روایت طائب

وقتی امریکاییها فهمیدند که چه غلطی انجام دادند، در ز مان امام خمینی(ر) امریکا برای مذاکره با ایران اقدام کردند؛ امام خمینی گفت: برای چه موضوعی مذاکره کینم؟ مذاکره ایران با آمریکا دو شرط دارد: امریکایها دست از حمایت شاه بردارند و جاسوس خانه خود را در ایران تعطیل کنند.

پس امام خمینی خط قرمز روی مذاکره با آمریکا نکشید؛ شاه از بین رفت و از موضوع بحث خارج شد؛ ولی جاسوس خانه مانده است.
حجت الاسلام والمسلمین طائب افززود : وقتی آمریکا که از مذاکره نتیجه نگرفت؛ شروع به ترور شخصیتها در ایران کرد، امام گفت : نیروهای مسلح اگر نتوانید از شخصیتها محافظت کیند به مردم بگوییم از آنها مواظبت کنند.

بخاطر همین تیم مخصوص محافظت تشکیل شد، در این زمان هنوز ترورها است ولی کار امنیتی آنقدر بالا رفته است که ترور شخصیتها در ایران بسیار کم شده است .
آمریکا به دنبال تهاجم فرهنگی رفت هرچقدر ماهواره را زیاد کرد اعتکاف مردم بیشتر شد. مقام معظم رهبری گفت: انقلاب هم ریزش دارد ، هم رویش.
 
آیا فریاد «مرگ بر شوروی» شوروی را از بین برد؟ باز هم پس و پیش کردن تاریخ
حجت الاسلام طائب در مورد شعار «مرگ بر امریکا» ابراز کرد: مرگ و دعای مومن اثر دارد؛ این قدر در ایران فریاد زدند «مرگ بر صدام مرگ بر صدام» تا صدام از بین رفت؛ این قدر «مرگ بر شوروی مرگ بر شوروی» تا اینکه شوروی از بین رفت . و مردم ایران هم اینقدر «مرگ بر امریکا» ادامه دهند تا از صفحه روزگار محو شود.

وی افزود: امریکا می خواست ایران را از بین ببرد؛ به خاطر همین در افغانستان و عراق جنگ راه انداخت؛ ولی نتوانست کاری از پیش ببرد، در سوریه جنگ راه انداخت تا ایران را از بین ببرد. سوریه نقطه استراتژیک برای ایران است و به هیچ وجه نباید بگذاریم سوریه از دست برود؛ سوریه خط مقدم ایران است اگر آنجا از بین ببرد، یعنی خط مقدم ایران را از بین برده است ؛ در سوریه هم امریکا و روسیه با هم دیگر شدند؛ یعنی آمریکا در آن جا هم شکست خورد .

حجت الاسلام طائب اظهار کرد: امریکا یک ابراز روانی بر عیله ایران دارد ؛ همه جا جنگ را راه می‌اندازد و بعد همه را تقصیر ایران می گذارد، و می‌گوید: هر کجا جنگ شروع می شود پای ایران می‌بینیم، ولی وقتی می‌گوییم بیاید با امریکا مذاکره کنید می گویند با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم؛ آمریکایها در افکار بین الملل این مطلب را جا انداختند که اگر ایران پای مذاکره بیاید مشکلات دنیا حل خواهد شد همه جا را صلح فرا خواهد گرفت.

وی با اشاره به اتهام زنیهای امریکا بر علیه ایران، تاکید کرد: آمریکایها می‌گفتند که ایران سه ویژگی دارند: تروریسم، وحشی و دزد هستند؛ علت اینکه ایران را تروریست می نامد به خاطر این است که ایران حامی تروریسم یعنی حزب الله لبنان و حماس است، و تمام امکانات این دو گروه ایران فراهم می‌کند؛ایران بخاطر این از این دو گروه حمایت می کند تا اینکه بر دنیا حاکم شود و حز ب الله لبنان و حماس ابزارهای ایران هستند ، و منتظر است تا بمب اتمش کامل شود و در آن زمان به جنگ افروزی در دنیا بپردازد؛ امریکایها این ایده در ذهن جهانیها راه انداختند، مقام معظم رهبری هم ضد این حرف را میزد که ایران ساخت بمب اتمی را حرام میداند، آمریکایها قبول کنند ایران دنبال بمب اتم نیست پس ایران تروریسم نیست .

امریکا ایرانیها وحشی می داند بخاطر اینکه از دیوار سفارت امریکا بالا رفته است و و ایرانیها دزد می‌دانند بخاطر اینکه سفارت امریکا را گرفته است.
وی افزود: برای خلع سلاح کردن آمریکا و دور از ماندن از این اتهامات باید با آمریکا مذاکره کنیم، ایران سی سال مذاکره با آمریکا را رد کرده است، یک دفعه بیاید مذاکره با آمریکا را قبول کند جهانی‌ها میگویند تحریمها اثر کرده است و ایران را پای مذاکره کشانده است.
حجت الاسلام طائب در مورد «نرمش قهرمانه»، ابراز کرد: مقام معظم رهبری گفت: «نرمش قهرمانانه» یعنی اینکه ما در این زمان می‌خواهیم، با آمریکا مذاکره کنیم؛ ایران در قویترین موضع سیاسی دارد و امریکا در ضعیفترین موضع سیاسی است و میخواهیم این ابزار روانی را از امریکا به نام مذاکره از دست آنها بگیریم.
 
خدا رئیس جمهور ایران را برای مذاکره با آمریکا بر سر کار آورد؟!

وی اظهار کرد: برای مذاکره با آمریکا یک وسیله و فرد خاصی لازم بود؛ آقای احمدی نژاد اهل مذاکره نبود؛ باید یک فردی باشد که قیافه مذاکره را داشته باشد و هم خط قرمزها را عبور نکند . خدواند متعال در این انتخابات، فرد مناسب مذاکرات را روی کار آورد، آقای روحانی شخصیت و سابقه مذاکره را داشت. در تمام دنیا میگفتند که دولت مذاکره روی کار آمده است.
حجت الاسلام طائب ابراز کرد: مقام معظم رهبری گفت: آقای روحانی با امریکا مذاکره کنید ولی این حدود را رعایت کنید: با افراد و رئیس جمهور امریکا یک جلسه مذاکره نگذارید؛ زیرا آنجا اهل صداقت نیستند و پیش شرط برای مذاکره گذاشتند و مذاکره باید بدون پیش شرط باشد. وزیر امورخاجه هم باید در قالب ۵+۱ با آنها مذاکره کند.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان اوباما در سازمان ملل، افزود: اوباما در سخنرانی خود مجبور شد، بگویید: فتوای مقام معظم رهبری ایران چنین است؛ یعنی شما قبول کردید که ایشان رهبر ایران است. و ما دنبال براندازی ایران نیستیم یعنی اینکه ایرانیها وحشی نیستند، یعنی تا قبل از اینکه پای میز مذاکره بروید این اعترافها را از امریکا و اوباما گرفتیم .

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: اوباما این حرفها را زد تا با آقای روحانی مذاکره کند و سه بار تقاضا مذاکره دادند که هر سه بارش رد شد؛ به طوری جوی در رسانه‌ها و روزنامه‌ها آمریکا راه افتاد که ایران، امریکا را تحقیر کرد و این هم برای اوباما خیلی بد شد.
به خاطر همین روی هیئت دیپلماسی ایران فشار آوردند و آنها به آقای روحانی فشار آوردند تا این تماس حاصل شد اگر این تماس تلفنی هم نبود، ایران در میدان مذاکره پیروز مطلق بود، ولی ایران در اصل مذاکره پیروز شده بود وقتی نتانیاهو به امریکا آمده بود اصلا نمی‌دانست چه کاری کند .

وی تاکید کرد: آقای اوباما آنقدر فشار بود که زودتر از آنچه تصور شد همه حرفهایش پس گرفت و گفت: اسراییل خط قرمز ما است، یعنی ایران باید دست از حمایت حزب الله بردارد. گزینه نظامی هنوز روی میز است؛ کسانی که در ایران از مذاکره با آمریکا حمایت میکردند مانده‌اند چی بگوید.

حجت الاسلام طائب در مورد نتیجه سفر آقای روحانی گفت: ما با این کار ابزار عملیات روانی را از دست امریکا گرفته‌ایم؛ و قول داده‌اند تا ۲۴ مهر تحریم‌ها برداریم؛ اگر تحریمها بردارند؛ یعنی امریکا شکست خورده است. اگر بر ندارند یعنی بر روال سابق خود هستند .
استاد حوزه علمیه قم افزود: مذاکره با آمریکا در جهت حرکت مبازره با امریکا است نه گام به عقب و نه صلح با آمریکا؛ دولت آمریکا هم هیچ وقت سر میز مذاکره با ایران حاضر نخواهد شد.

مرتبط کردن بی‌ربط مسائل داخلی آمریکا به ایران؛ آمریکا در سالهای گذشته به آستانه تعطیلی دولت نرسید؟
حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در پایان سخنانش اظهار کرد: بودجه اوباما که سنای آمریکا تصویب نمیکند، به خاطر این است آنها سر مذاکره با ایران باهم دیگر شده‌اند و چهار روز است که دولت فدرال تعصیل و هفتصد هزار بیکار شده‌اند؛ در جواب آن کسانی که در ایران می گویند مذاکره با آمریکا موجب می‌شود مشکلات اقتصادی ایران حالش شود باید گفت کل اگر طیب بودی، سر خود را دوا نمودی.

 
طائب در گذشته نيز تحليل هاي جالبي را داشت كه تنها به عنوان نمونه به چند مورد آن اشاره مي كنيم:
 
*با اطمینان می‌گویم که مشایی کاندیدا نمی‌شود. اگر کاندیدا شود خلاف تمام اهدافشان عمل کرده است.  جریان انحرافی نه تنها نمی‌خواهد انتخابات برگزار شود بلکه به دنبال این است که جامعه را دچار التهاب و درگیری کند. مشایی به دنبال کاندیداتوری نیست.
 
*حجت الاسلام مهدی طائب:جریان انحرافی به CIA متصل‌ است
 
*طائب: جریان انحرافی شیطان را قورت داده و فتنه 88 کار نامرئی‌اش بود
 
* سوریه استان‌سی‌وپنجم و استراتژیک برای ماست؛ اگر به سوریه و خوزستان حمله نظامی شود٬ اولویت ما دفاع از سوریه خواهد بود