روزنامه منتسب به خاندان آقای هاشمی روز گذشته در حالی در تیتر صفحه اول خود مطلبی را با عنوان "از دولت روحانی راضی ام" منتشر کرد که واقعیت امر، غیر از این است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما، علی رغم این ادعا شواهدی وجود دارد که نشان می دهد آقای هاشمی به شدت از عملکرد حجت الاسلام حسن روحانی ناراحت است و این ناراحتی خود را در چند جا نیز مطرح کرده است.

طبق شنیده های خبرنگار جهان، آقای هاشمی رفسنجانی اخیراً در جمع تعدادی از دانشجویان که به ملاقات وی رفته اند این ناراحتی خود را دوباره مطرح کرده است.

پیش از این و در جریان سفر هاشمی رفسنجانی به کرمان، در جمعی خصوصی این موضوع را مطرح كرده و گفته است: من از روحانی گله مند هستم. من هرچه می گویم، چشم می گوید ولی كار خودش را می كند.

در این جلسه انتقادهایی از انتصاب هایی كه در دولت صورت گرفته و نیز از بها ندادن به جوانها، مطرح شده كه هاشمی گفته است: البته روحانی دیگر به حرف ما هم گوش نمی دهد و من هم مثل شما از دست وی ناراحت هستم، اما فعلا باید سكوت كنیم و بهانه دست دیگران ندهیم.

عبدالله نوری هم كه اخیرا دیداری با هاشمی داشته، به همین موضوع اشاره كرده و گفته است كه هاشمی خیلی از دولت گلایه دارد.

نوری به نقل از هاشمی گفته است كه دیگر از دولت دفاع نخواهد كرد.

گفته می شود سبک متفاوت و شخصیت مستقل حسن روحانی به ویژه در انتخاب استانداران و انتصابات دولت، باعث گلایه مندی هاشمی و اطرافیانش از وی شده است.