متاسفانه عده ای مکتب جهانی امام خمینی را به فرقه ای قبیله ای تقلیل داده اند که اصولش فقط برای پر کردن کرسی های ریاست ارزش دارد، البته از کسانی که مردم و جوانان کشور را محرم نمی دانند بلکه از دایره انقلاب خارجشان می کنند، توقع همراهی با ندای وحدت بخش جهانی دکتر احمدی نژاد را که از مکتب آن امام راحل الهام گرفته، نباید داشت چراکه دکتر احمدی نژاد خط کشی های بین مردم را خلاف این مکتب دانسته و تداوم راه انقلاب را در همراهی و همدلی همه مردم در یک صف و حزب جهانی می داند.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ حجت الاسلام مسعود شفیعی کیا در وبلاگش نوشت:

ماکیاولیسم های انقلابی نما :
انقلاب اسلامی قرارش برچیدن مؤلفه های قدرت و ثروت رائج جهان مادی در معادلات سیاسی بود و انقلابیون اصیل همواره به تبعیت از امام و رهبری خدمت و محبت به خلق خدا و دشمنی با دشمنان خدا را ملاک سیاست ورزی خود می دانسته اند ، ولی متأسفانه با جایگزینی فرهنگ قدرت مدارانه و شخصیت های به ظاهر انقلابیِِ بی بهره از اخلاق انقلاب اسلامی ، که به دنبال حاکمیت اولیگارشی خود بوده اند شاهد حاکمیّتی دوگانه با روح انقلاب اسلامی هستیم که رفتار ماکیاولیستی را با ظاهری انقلابی و اسلامی و با یقه های دیپلماتیک به خورد نسل های بعدی داده اند !
در این فضای آلوده معطوف به قدرت و ثروت که متأسفانه شاید برخی آنرا به عنوان تفکر اصلی نظام هم قبول کرده اند ، همه چیز در « گرفتن قدرت و حفظ آن » خلاصه شده و ارزش ها نیز با آن سنجیده می شود ، بنابراین از صحنه خارج کردن عناصر نامطلوب به هر قیمت ، اصولی قلمداد می شود که با کمک توجیهات شُرَیح مآبان با برباد دادن دودمان عدالت خواهان بر آن پایداری می کنند و با هر نوع دروغ و تهمت ، مانند تهمت فراماسونری و بابی گری و حجتیه ای مرامی و قانون گریزی و فساد مالی و ... می خواهند مانع رجعت افکار عمومی به انقلابیون اصیل باشند !
ولی غافلند که راز محبوبیّت روز افزون « دکتر محمود احمدی نژاد » چیزی است که آنها فاقد آن هستند که آن همان رمز پیروزی غیر قابل تصور « حضرت امام خمینی » بوده است !

مهجوریت مکتب امام خمینی با رفتار انقلابی نماها :
امام راحل ، با بازگشت به فطرت مردم و نشستن در دل ایشان عنصر اقتداری فراهم نمود که ابرقدرت های مادی را به چالش جدّی کشیده است !

ولی شیاطین از همان ابتدا خواسته اند این بُعد رحمانی امام راحل را بپوشانند ، که گاهی با تندروی های سازمان یافته دهه شصت بر علیه مظاهر بد حجابی و یا با مضیقه های ساختگی معیشتی و تصویرسازی های ناقص از امام راحل در سیمایی که تحت نفوذ خاندانی خاص بود بر آن بودند تا نگذارند امام خمینی آنچنانکه هست در نسل های بعدی جلوه کند !
امام حاضر انقلاب برای مقابله با این مکر دشمنان که در دولت خاتمی با هجمه ای شدیدتر پیش آمده بودند و حتّی منسوبان آن جریان از « به موزه سپرده شدن خمینی » می گفتند سال 78 را سال « امام خمینی » نامید که با شهادت سردار بی نظیر امامان « شهید صیّاد شیرازی » آغاز و همان سال به فتنه دولتی کوی دانشگاه منجر شد !
اینکه دشمنان و نفوذی هایش به دنبال نابودی و تحریف مکتب محبت آمیز امام خمینی باشند تعجب نیست ولی وقتی عدّه ای به ظاهر حزب اللهی و حتّی خواص بی توجه به این مکتب شورآفرین از اسلام جز تحکم و تنفرزایی چیز دیگری بروز نمی دهند قسمت شگفت انگیز ماجراست !
به گزاف گفتند دکتر احمدی نژاد به حجاب فقهی قائل نیست ولی رهبری یک بار در جمع مدرسین محترم حوزه و یک بار هم در حوزه بجنورد این جفا را رد کرد و از نقص ظاهر برخی و عفونت باطن خیلی ها گفت !
دکتر احمدی نژاد به حقّ می گوید : بعد از 35 سال ما اگر ناهمگونی و ناهنجاری می بینیم باید از خودمان سؤال کنیم که چه به این نسل داده ایم تا متوقع از آنان باشیم ؟!
آری ! این سخن ، کلامی حکیمانه است . بنابر این آقایان باید به جای شماتت نسل جوان و متهم کردنشان به « تردید در حقانیت انقلاب » ، کارنامه خود را ببینند که چقدر انقلابی بوده اند و روح این نسل را چقدر با رایحه ی مکتب محبت آمیز خمینی بت شکن طراوت بخشیده اند ؟!
آیا آقایان فکر نمی کنند جوانان به انقلابی بودن و اسلام ما تردید دارند نه به اصل انقلاب ، و در واقع مشکل از مسلمانی ماست ؟! و اگرنه فطرت جوان ایرانی از آن دختران فرانسوی خفته تر نیست که در ایام موقت توقف امام راحل در نوفل لوشاتوی فرانسه خاک کشورشان را به عنوان ارزشمندترین هدیه به امام هدیه کردند چون او را مانند مسیح یافتند ! تمام دشمنی حضرات مدعی دین و دینداری با دکتر احمدی نژاد در سال های بی تکرار دولت قبل به دلیل نفهمیدن این ظرائف مکتب محبت آمیز امام خمینی بوده است ! چراکه احمدی نژاد از شاگرد اوّلان این مکتب بوده است !

حزبی که امام خمینی پیشنهاد کرد و شیاطین مانع آنند !
باید هم مدعیان با گفتمان دکتر احمدی نژاد دشمنی کنند ، چون انقلاب را در چند خاندان و حلقه ای بسته محصور کرده اند و خارج از این قبیله را انسان هم نمی دانند چه برسد به مسلمان ! ولی امام خمینی آن مرد آسمانی تمام مستضعفان روی زمین را فارغ از دین و مذهب « وارثان زمین » دانسته و رسالت خویش را تشکیل « حزب جهانی مستضعفین » بر محور فطرت انسانی برای رسیدن به قلّه ی ظهور می دانست که با عملی شدن آن وحدت انسانی جهانیان در مقابل مستکبران تحقق خواهد یافت :
« ( پیشنهاد کردم برای ) ايجاد يك «حزب مستضعفين»، تمام مستضعفين دنيا، اعم از مُسْلم و غير مُسْلم ، - اين دولت هاى غيراسلامى كه به مردم ظلم مى‏كنند؛ ملت ها اين طور نيستند. ملت مثلًا امريكا، ملت فرانسه، آنها كه ظلمى نمى‏خواهند بكنند. اين كه ظلم مى‏كند، آن كه خلاف مى‏كند، دولت ها هستند. آنها هم مستضعفين شان گرفتار مستكبرين است- اگر يك حزبى در عالَم پيدا بشود، يك حزب عالَمى، حزب مستضعفين، كه همان «حزب اللَّه» است ، ( تا ) این مشکل رفع بشود . »
صحيفه نور- ج‏9 -ص 331

ولی عده ای مکتب جهانی امام خمینی را به فرقه ای قبیله ای تقلیل داده اند که اصولشان برای پر کردن مجلس و کرسی های ریاست فقط قیمت دارد ، البته از کسانیکه مردم و جوانان کشور را محرم نمی دانند بلکه از دایره انقلاب خارج ، توقع همراهی با ندای وحدت بخش جهانی دکتر احمدی نژاد که از مکتب آن امام راحل الهام گرفته نباید داشت ، چراکه دکتر احمدی نژاد خط کشی های شیطانی بین مردم را خلاف این مکتب دانسته و تداوم راه انقلاب را در همراهی و همدلی همه مردم در یک صف و حزب جهانی می داند !

تأسی دکتر احمدی نژاد به وحدت بخشی مکتب امام خمینی:
پس از انتخابات 88 وقتی دکتر احمدی نژاد از اینکه حدود 11 میلیون از مردم رأی به بازیخور فتنه داده اند نگران بود و از برنامه ریزی برای جذب و رفع کدورت این بخش از مردم گفت ، ناگهان کوته بینانی که خود را ملاک اسلام و انقلاب می دانند ، فریاد بلند کردند که احمدی نژاد می خواهد با فتنه گران پیوند برقرار کند و منحرف شده است ! و خود دانسته یا ندانسته در زدن سردار مقابله با فتنه ، با رأس فتنه همراهی کردند و غافل ماندند که دو دسته کردن مردم اصل فتنه و خواست دشمن بوده است . اگرچه اکنون برائت های قبیله گرایان از ایشان این همگرایی را شدنی تر کرده است !
رنجوران از زُکام قدرت طلبی که از استشمام رایحه ی محبت آمیز مکتب امام خمینی محرومند یا به نام اصلاحات و یا به نام اصول گرا ، از همان دهه شصت با نام جعلی « چپ و راست » فضای یک دلی و وحدت و زیست عاشقانه ی انقلاب اسلامی را به خواست دشمنان عنود ، یعنی انگلیس خبیث و شیطان بزرگ ، با دو قطبی و دوگانگی و حتّی چندگانگی اجتماعی بر کام مردم زهر کردند ، و کشور را از وحدت و توحید دور نگه داشتند که اوج این خباثت نامحرمان انقلاب را در فتنه 88 توسط مخترعان دهه ی شصتی چپ و راست دیدیم !

ولی رویکرد انقلابیون اصیل همواره همان کلام و نگاه وحدت بخش معمار بزرگ انقلاب اسلامی بوده است که تحزب را بر نمی تابد، اگرچه بیماردلان همه را هم کیش خویش دانند و هر حرکتی از جانب احیاگران انقلاب اسلامی را معطوف به قدرت القا می کنند ، ولی حقیقت رجعت به روح انقلاب اسلامی رمز محبویت ، « محبوب ترین دولت ها در صد سال گذشته » بوده است !
راز محبوبیت و به دل نشستن دکتر محمود احمدی نژاد در خلوص نیت و هدفگذاری همان آرمان های امام خمینی بوده است که مردم را هنوز مشتاق وی نگه داشته است ولی بازیگران سیاست که ناچارند در قالب های دولت ایشان خود را بنامایانند به دنبال خرید این محبوبیت با لشگر بنرها و تعطیلی مدارس و اضافه حقوق کارگران و قطار کردن اتوبوس های شهرهای مجاور هستند که آخرش هم با کمک لنزهای تصویری صداوسیما و نمایش فضای بسته و با عناوین غلوآمیز رسانه استقبال را بی نظیر می انگارند !
ولی در واقع کسی در نظام اسلامی مشروعیت دارد که ذره ای از مرام معطوف به قدرت مطلق خدائی امام خمینی و محبت به بندگان خدا که عیال الله هستند در وجودش متجلی شده باشد و سبک حکومت و زندگیش را از لندن و واشنگتن و تلاویو نگرفته باشد !
همانطور که دکتر محمود احمدی نژاد در 15 بهمن امسال در زیارت حرم امام راحل گفتند :
« امام آمد تا ملت‌ها متحد شوند و حول محور توحید و عدالت، وحدت جهانی شکل گرفته، ظلم و زشتی زدوده شده و عدالت استقرار یابد. امام آمد تا جامعه‌ای الهی، آسمانی، زیبا و سرشار از عشق و محبت و عدالت را برپا کند.ولی امروز دشمنان برای این‌که بتوانند نقشه های خود را پیش ببرند مجبورند از شعارها و اهداف امام به عنوان سپر و پوشش استفاده کنند . »

منبع

"Our President, analytical news site"