قطعا گروه های سیاسی به ظاهر موجهی که حاضرند همه چیز را پای منافع حزبی و گروهی خود قربانی کنند حاضر به پذیرش جریان ولایی و مردمی احمدی نژاد نیستند اما این تقدیر الهی است که: 'ان الارض یرثها عبادی الصالحون'

حضور تمام سلایق در انتخابات و خلق حماسه سیاسی مساله ای حائز اهمیت است که رهبر فرزانه انقلاب در سال جاری بر آن تاکید کرده اند.
این که با حضور تمام سلایق سیاسی امکان خلق حماسه و تضمین حرکت رو به رشد نظام مقدس اسلامی فراهم می شود مساله ای بدیهی است.
دراین میان روندی که متاسفانه در هفته های اخیر از سوی جریان رسانه ای مخالف دولت با شدت و ِحدت پیگیری شده القای این مساله است که جریان فکری دکتر احمدی نژاد و دولت مردمی و ولایی و پرکار وی که به تعبیر رهبر حکیم انقلاب، در دو دولت نهم و دهم ارزش های انقلابی و آرزوهای نظام را برجسته کردند، در ردیف جریان های سیاسی ارزیابی نمی شود و نیازی به حضور آنها در این عرصه نیست!
پاسخ به این که آیا جریان فکری دکتر احمدی نژاد و نزدیکان فکری ایشان جریان موثر در فضای سیاسی و فضای عمومی کشور است یا خیر؟ را نباید از گروه های سیاسی و محفلی مخالف دولت پرسید چرا که قطعا پاسخ آنها رد و تکفیر این جریان اصیل انقلاب است بلکه پاسخ به این پرسش را باید از میلیون ها مردمی جویا شد که با تلاش های شبانه روزی دولت بالاخره خود را در بهره مندی از مواهب انقلاب عظیم اسلامی سهیم دیدند.
مردمی که سال ها با عناوینی چون قشر آسیب پذیر و دور از مرکز، بهره چندانی از برکات انقلاب اسلامی نبرده بودند، در دوران 8 ساله مدیریت دکتر احمدی نژاد وارد عرصه های گوناگون شدند و این شد که حماسه عظیم انتخابات سال 88 و مشارکت 85 درصدی مردم شکل گرفت.
برای فهم این که جریان اصیل و انقلابی دکتر احمدی نژاد جریان سیاسی کشور است یا خیر باید سراغ میلیون ها نفر از جمعیت کشور رفت که با بهره گیری از انقلاب بزرگ مسکن مهر و واگذاری حداقل 3 میلیون مسکن مهر بخش بزرگی از دغدغه خود را پایان یافته می بینند.
برای پاسخ به این سوال باید سراغ جای جای میهن عزیز اسلامی خصوصا در شهرها و روستاهای دور افتاده رفت که به برکت سفرهای پرمشقت استانی دولت، فاصله بین مردم و نظام را از بین رفته می بینند.
یافتن جواب این سوال کلیدی زمانی امکان پذیر می شود که با جوانانی به گفت و گو بنشینیم که در دولت احمدی نژاد امکان بروز استعدادهای خود را یافته و به درجات عالی علمی رسیدند.
پاسخ به این سوال هنگامی ممکن است که عزت و غرور ملی مردمی را شاهد باشیم که در دولت دکتر احمدی نژاد هسته ای شده، ماهواره به فضا پرتاب کرده و نهایتا موجود زنده به فضا پرتاب نمودند.
پاسخ حقیقی به این پرسش زمانی است که عظمت ایران اسلامی را در جای جای جهان و خصوصا ملل مستضعف شاهد باشیم که سرعت رشد آن را احمدی نژادی چندین برابر کرد که آموزه های اصیل آن را از خمینی کبیر و امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) آموخته بود.
قطعا گروه های سیاسی به ظاهر موجهی که حاضرند همه چیز را پای منافع حزبی و گروهی خود قربانی کنند حاضر به پذیرش جریان ولایی و مردمی احمدی نژاد نیستند اما این تقدیر الهی است که: 'ان الارض یرثها عبادی الصالحون'.