پرچم دار اصلی اسلام در دنیا ایران اسلامی می باشد و اگر این جریان بتواند نقشه های دشمن را آگاهانه یا غافلانه در داخل عملی کند تنها اسوه مستضعفین و آزادی خواهان جهان در برابر استکبار شکست خورده و به آن ها این گونه القا می شود که در برابر مستکبرین باید مطیع آن ها بود و مبارزه و ایستادگی در برابر آن ها سودی نخواهد داشت.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ گروهک افراطی تکفیری داعش در خارج از کشور اگر خطری مهلک برای جهان اسلام باشد به تحقیق گروه به اصطلاح روشنفکر که یقینا غرب زده هم هستند در داخل کشور به همان اندازه برای جهان اسلام خطرناک است و حتی می توان گفت که از جریان افراطی داعش خطرناک تر می باشد. چرا که پرچم دار اصلی اسلام در دنیا ایران اسلامی می باشد و اگر این جریان بتواند نقشه های دشمن را آگاهانه یا غافلانه در داخل عملی کند تنها اسوه مستضعفین و آزادی خواهان جهان در برابر استکبار شکست خورده و به آن ها این گونه القا می شود که در برابر مستکبرین باید مطیع آن ها بود و مبارزه و ایستادگی در برابر آن ها سودی نخواهد داشت. اگر جریان تکفیری داعش در سال ٢٠١٢ و در سوریه با کمک جریان های غربگرا به اوج قدرت رسید جریان به اصطلاح روشنفکر که بهتر است به قول یکی از دوستان به آن ها منورالفکر گفته شود هم در سال ٧۶ با روی کار آمدن جریان اصلاحات به قدرت رسید و ای کاش این جریان بار دیگر بال و پر نمی گرفت تا جریان های انقلابی را به اسم افراط در داخل منزوی کند چرا که به فرموده امام خامنه ای همین جریان است که در کوران حوادث از آرمان های انقلاب دفاع خواهد کرد.

برای شناسایی این جریان منورالفکر بهتر است تا افکار و اعمال آن ها را بررسی کرد:

در سال ٧۶ و با روی کار آمدن اصلاحات در کشور افکار افراطی به اوج خود رسید تا آنکه نخستین جرقه آن در ١٨ تیر ١٣٧٨ زده شد و طی حرکتی افراطی توسط وزارت علوم وقت دانشجویان را بازیچه قرار دادند. اما با درایت رهبری در همان وقت این قائله در ٢٣ تیر ختم به خیر شد. اما متاسفانه این آخر کار این گروه منورالفکر نبود و از جمله جملات شاذ آن ها می توان به راهپیمایی علیه خدا، استیضاح ائمه علیهم السلام در مجلس، به تاریخ پیوستن افکار امام خمینی، آنجا که دین و آزادی در تقابل با یکدیگرند دین محکوم است و … اشاره کرد. متاسفانه برخی از این حرف ها از سوی افرادی مطرح شد که در لباس روحانیت بودند و گویی درسی که در حوزه خوانده بودند نه سودی برای دنیا و نه برای آخرت آن ها داشته است و در اواخر عمر سیاسی شان به بهانه تعامل با دنیا هم ایران را محور شرارت قرار دادند و حتی حاضر به خلع سلاح حزب الله لبنان و حماس شدند.

متاسفانه کار به همین جا ختم نشد و در جریان فتنه آمریکایی-اسرائیلی ٨٨ این جماعت چهره واقعیشان را بهتر نشان دادند. از بزرگترین ظلم به نظام ( تهمت تقلب در نتیجه انتخابات ٨٨ )گرفته تا وقایع فاجعه بار عاشورای ٨٨ که نتیجه آن هم خروش ملت ایران علیه این جماعت در ٩ دی ماه ٨٨ شد.

متاسفانه با روی کار آمدن دولت به اصطلاح معتدل این جریان منورالفکر جانی دوباره گرفته اند و باز هم به اسم تعامل با دنیا دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند. گویی که این جماعت دنیا را در ۵+١ کشور مستکبر خلاصه کرده اند و وزیر امور خارجه که از لحاظ فکری بسیار نزدیک به این جریان می باشد در این یک ساله به جای تعامل با کشورهای آزادی خواه و مستضعف دنیا تمام امید و آرزوی خود را در ۵+١ خلاصه کرده است تا جاییکه در یکی از این مذاکرات مشاور جناب وزیر در یک حرکت سخیف از وزیر امور خارجه آمریکا عکس شخصی می گیرد.

حرف اصلی بنده برای شناسایی این جریان در زمان حال، حرف های تاسف برانگیز وزیر امور خارجه در آذر ٩٢ می باشد که در سخنانی نسنجیده گفت آمریکا ظرف یک ساعت سیستم دفاعی ایران را می تواند نابود کند. در گام نخست به وزیر امور خارجه باید پیشنهاد رهبری را کرد که ابتدا یک تور علمی از پیشرفت های عظیم ایران خصوصا در ٨ سال اخیر داشته باشند تا دیگر شاهد این بذله گویی ها نباشیم و در گام دوم باید به ایشان متذکر شویم که مگر سیستم دفاعی حماس در چه حد می باشد که سگ آمریکا در منطقه به کمک اربابش هنوز نتوانسته با این سیستم دفاعی مقابله کند. اگر این افراد به قدرت درون و کمک خدا علیه کفار اعتقاد داشتند هرگز این حرف های سخیف را چه در دوران اصلاحات و چه در حال حاضر نمی زدند که یقینا خدا حماس را تا به امروز کمک کرده است که اسرائیل از کرده خود مثل سگ پشیمان است. البته ایشان تقصیری هم ندارند چرا که در جریان انقلاب و دفاع مقدس در کشور نبوده اند و تمام دانسته هایشان را با دروس مادی غربی بدست آورده اند.

مجتبی میرشکار
منبع