نا امیدی این جریان بد نام رسانه ای برای سهم خواهی از دولت جدید و نفوذ در لایه های میانی مدیریتی آن، منجر شده تا در همین ابتدای کار، هجمه های آن به رییس جمهور آغاز شود، اختلافاتی که به نظر می رسد با گذر زمان شدید تر هم خواهد شد و همانگونه که یک بار افراطیون در دوره اصلاحات به خاطر کسب قدرت و شهرت بیشتر، بسیاری از منافع ملی را به پای بازی های سیاسی خود ذبح کردند، این سناریو این بار نیز به گونه ای دیگر برای دولت جدید تکرار خواهد شد.

یک باند رسانه ای بدنام که در سابقه کاری خود سابقه هتاکی و دروغ پردازی های متعدد دارد، این بار رئیس جمهور و دولت جدید را به خاطر بی اعتنایی و پست ندادن به این باند مورد حمله قرار داده است.

به گزارش رجانیوز، «ف. ص» یکی از چهره های موثر این جریان که اهتمام ویژه ای بر اجرای پروژه های رسانه ای مرتبط با یک آقازاده فراری، داشته و تا کنون به خاطر انتشار مطالب مغایر با امنیت ملی از سوی مراجع ذی ربط مورد پیگرد قرار گرفته است، در مطلبی که در یک سایت تازه تاسیس منتشر کرده، نوشته است: «در چهل روز اخیر که از تشکیل دولت یازدهم می گذرد، فصل مشترک درد دل بسیاری از دوستان، اساتید و بزرگان، به قدرت رسیدن گروهی از فرصت طلبان و در حاشیه ماندن بخشی از نیروهای دلسوز و کارآمد است.»
وی در ادامه به طور غیر مستقیم از اینکه خود و دیگر همکاران رسانه ای اش جایی در دولت جدید پیدا نکرده اند، ابراز گلایه کرده و علت اصلی این مساله را «محافظه کاری» برخی مدیران میانی دولت دانسته است.
این حملات زودهنگام در حالی توسط جریان رسانه ای بدنام به دولت جدید صورت می گیرد که به نظر می رسد «نا امیدی» آنها از حضور در دولت منجر به انتشار اعتراض عمومی آنها شده است، چرا که مشی عمومی حرکت مدیران این جریان، همواره مبتنی بر «کاسبی سیاسی» بوده است و علیرغم آنکه این روزها داعیه دار حمایت از دولت جدید و شخص رییس جمهور پیش از انتخابات هستند، این جریان قبل از انتخابات از مخالفین اصلی کاندیداتوری حسن روحانی بود.
به عنوان نمونه سایت تندروی «بازتاب امروز» که تا قبل از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در حمایت از سران فتنه مطالب متعددی منتشر می کرد، در یکی از مطالب خود تحت عنوان «سناریوی بازنده نجیب، چاهی در برابر اصلاح طلبان و منتقدین دولت» با انتشار عکس حسن روحانی و محمد رضا عارف، این دو کاندیدا را کاندیدای بدلی اصلاح طلبان نامیده و پیش بینی کرده بود که هر کدام از این دو نفر ممکن است نهایتا یک تا دو میلیون رای کسب کنند، از این رو اصلاح طلبان نه تنها با حضور این دو نفر شانسی در انتخابات ندارند بلکه باید مراقب سناریوی نظام! در این باره باشند:


«از این رو بهترین روش برای حضور پرفایده و بی خطر اصلاح طلبان در انتخابات، سناریوی بازنده نجیب است که بر اساس این سناریو، چند نفراز کاندیداهای درجه دو و سه اصلاح طلب در انتخابات حضور می یابند و از مجموع حدود 15 میلیون رای ظرفیت اصلاح طلبان، حد اکثر یک سوم آن به پای صندوق های رای کشیده شده و بین این چند کاندیدا تقسیم می گردد که سهم هریک بین یک تا دو میلیون رای خواهد بود. پس از رای گیری هم این کاندیداها بلافاصله با صدور اطلاعیه ای شکست را پذیرفته و از طرف نظام نیز از نجابت و رقابت سالم و بااخلاق آنها تقدیر خواهد شد. در گام بعدی با بزرگنمایی انتساب این کاندیداها به هاشمی و خاتمی، بر ریزش آرا و پایگاه اجتماعی این دو نفر بر اثر عملکردشان در فتنه تاکید خواهد شد؛ بویژه حضور فرزندان هاشمی در مراسم کاندیداتوری و تبلیغات انتخاباتی حسن روحانی، یا تصاویر مشترک عارف به عنوان معاون اول خاتمی، ده ها بار از صداوسیما پخش خواهد شد.»
از سوی دیگر، عملکرد مسئولان این تیم رسانه ای – امنیتی در سالهای حضور روحانی در راس شورای عالی امنیت ملی، در تقابل با اقدامات و مواضع وی بوده است، از جمله انتشار بخشهای محرمانه ای از مذاکرات مسئولان نظام درباره موضوع هسته ای که توسط سایت بازتاب در ابتدای دهه 80 عمومی شد.
این مساله حتی در مناظره سوم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز در سخنان حسن روحانی خطاب به رضایی، خود را نشان داد: « اولین جلسات هسته ای که ماگذاشتیم و به کلی سری بود، کدام سایت افشا کرد؟ چه کسانی در جلسه سران بودند که همه ناراحت شدند. آقای دکتر ولایتی حضور داشت انجا و دید که کدام سایت بود افشا کرد و اینجا خیلی حرفهاست و نباید گفته شود و جای این بحث ها نیست.»
این در حالی است که جریان مذکور پس از انتخابات با انتشار مقالاتی در روزنامه های مختلف، نسبت به تیم رسانه ای دولت انتقاداتی را به صورت نرم مطرح کرده و از لزوم چینش یک تیم قوی! سخن گفته بود.
با این وجود این جریان پس از انتخابات و در گیر و دار انتخاب شهردار تهران، به صورت ویژه خدمات متعدد رسانه ای به آقازاده حاضر در این رقابت ها را در دستور کار قرار داده بود، اما به نظر می رسد با شکست آن پروژه و بی کلاه ماندن سر این تیم رسانه ای، اینک تلاش برای چسبیدن به دولت جدید با رویکرد تهدید و تمجید در دستور کار قرار گرفته باشد.
ذر مجموع به نظر می رسد نا امیدی این جریان بد نام رسانه ای برای سهم خواهی از دولت جدید و نفوذ در لایه های میانی مدیریتی آن، منجر شده تا در همین ابتدای کار، هجمه های آن به رییس جمهور آغاز شود، اختلافاتی که به نظر می رسد با گذر زمان شدید تر هم خواهد شد و همانگونه که یک بار افراطیون در دوره اصلاحات به خاطر کسب قدرت و شهرت بیشتر، بسیاری از منافع ملی را به پای بازی های سیاسی خود ذبح کردند، این سناریو این بار نیز به گونه ای دیگر برای دولت جدید تکرار خواهد شد.