از روزی که دولت احمدی نژاد بر سر کار آمد بنا بر این بوده که همیشه یک تصویری غیر واقعی از اقدامات دولت درست شود مثلا امروز می بینیم انگ انتخاباتی بودن به سفرهای استانی زده می شود .

دکتر عبدالرضا داوری، فعال سیاسی و عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی در گفتگو با خبرگزاری آریا با رد انتخاباتی بودن سفرها و برنامه های دولت، گفت: کسانی که در هفته های اخیر تلاش کردند دولت را تخریب کنند و مراسم ورزشگاه آزادی را انتخاباتی جلوه دهند پس از پایان مراسم خودشان فهمیدند در دام جریان مخالف دولت افتادند .
وی افزود: رییس جمهور تصمیم گرفتند در آخرین دوره کاری خود، از کسانی که در ایام نوروز به دور از خانواده هایشان به مردم خدمت رسانی کردند، تقدیر کنند اما دیدیم شایعات زیادی در خصوص این مراسم مطرح شد که در نهایت ثابت شد صحت ندارد.
دکتر داوری با تکذیب خبر حضور مشایی در ورزشگاه آزادی تاکید کرد: آقای مشایی از اول هم قرار نبود در ورزشگاه حضور داشته باشند در واقع ایشان برنامه ای برای شرکت در این مراسم نداشتند . به هر حال بنده معتقدم کسانی که مدتها در خصوص این مراسم داستان سرایی کردند وقتی با شکست مواجه شدند ناگزیر، به نشر اخبار دروغ رو آوردند.
وی ادامه داد: اگر قرار بود برنامه دولت در ورزشگاه آزادی انتخاباتی باشد باید ما که از نزدیکان دولت محسوب می شویم به حضور دراین مراسم دعوت می شدیم در حالی که اینگونه نبود و فقط سازمان ها و دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در این جشن حضور داشتند.
این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که چرا دولت در سالهای گذشته چنین مراسمی برگزار نمی کرد ؟ اظهار داشت: در سالهای گذشته عدم برگزاری چنین مراسمی اشتباه بوده است.
وی خاطرنشان کرد: حتی آقای احمدی نژاد در ورزشگاه آزادی گفتمان "زنده باد بهار" که گفته می شود انتخاباتی است را هم حتی مطرح نکرد و فقط از خانواده های حاضر در ورزشگاه تقدیر به عمل آورد.
عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی تاکید کرد: متاسفانه از روزی که دولت احمدی نژاد بر سر کار آمده است بنا بر این بوده که همیشه یک تصویر کاریکاتوری و غیر واقعی از اقدامات دولت درست شود مثلا سفرهای استانی از ابتدا در دستور کار دولت بوده است، اما امروز می بینیم انگ انتخاباتی بودن به این سفرها زده می شود .
وی افزود: این سوال برای بنده مطرح است اگر فرض کنیم 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی شرکت می کردند که اینگونه نبود آیا حضور این تعداد و آرای آنها را می توان به معنای پیروزی کاندیدای دولت قلمداد کرد؟ آیا در انتخابات ریاست جمهوری رای 100هزار نفر تعیین کننده است؟
این چهره نزدیک به دولت تصریح کرد: به هیچ وجه نمی توان با چند دیدار استانی یا برگزاری مراسم در ورزشگاه آزادی بتوان آراء را مهندسی کرد دولت به هیچ وجه به انتخابات اینگونه نگاه نمی کند. ما در جلسات دولت حتی کوچکترین بحثی از انتخابات نداریم و حتی این تحلیل جدی در بدنه دولت وجود دارد که هیچ فردی از جریان دولت نباید در انتخابات بعدی حضور داشته باشد زیرا بخشی از دولت معتقد است در فضای سیاسی -اجتماعی فعلی ظرفیت برنامه های اصلاحی آقای احمدی نژاد را ندارد بنابراین ما می گوییم اول باید فضاسازی شود.