پس از انتشار تصویر فتوشاپی نعیما طاهری دختر نعیمه اشراقی در سایت العربیه و بی حرمتی به شخصیت امام راحل(قدس سره) این بار سایت یاهو در صفحه اول خود با انتشار این عکس، کار را بیش از گذشته برون مرزی و بین المللی نمود.

 

اشتباه ناشیانه ی نعیمه اشراقی در بازسازی و انتشار تصویر دخترش در دانشگاه کانادا کار را به رسانه های بیگانه خارج از کشور کشاند.

در حالیکه چند روزی از انتشار تصویر فتوشاپی نعیما طاهری دختر نعیمه اشراقی و اصل عکس در رسانه های داخلی نگذشته بود، رسانه های بیگانه که منتظر دریافت اخباری بر ضد نظام می باشند، این بار با استفاده از این عکس و اشتباهی که از سوی نعیمه اشراقی (نوه امام خمینی) و دخترش صورت گرفته است سعی در ضربه زدن به نظام نمودند.

پس از انتشار روز گذشته این خبر در العربیه و بی حرمتی به شخصیت امام راحل (ع) این بار سایت یاهو در صفحه اول خود با انتشار این عکس، کار را بیش از گذشته برون مرزی و بین المللی نمود. نعیمه اشراقی در صفحه شخصی فیس بوک خود با توجیهی غیر قابل قبول، سعی در نادیده گرفتن این اتفاق و تعریف و تمجیدهای نامربوط از دخترش نمود.

 

لازم به ذکر است نعیمه اشراقی چندی پیش در پی موفقیت فرزندش در کسب رتبه اولی در یک مسابقه قصد داشت حجاب دخترش را اصلاح نماید که با انتشار تصویر واقعی آن در اینترنت این حرکت به طرز بسیار نامناسبی در جهان نشر پیدا کرد.

===============================================================

 بدون شرح :

همسر امام (خدیجه ثقفی) دختر امام (صدیقه مصطفوی) نوه امام (نعیمه اشراقی) و نتیجه (نعیما طاهری)