یکی از دستگیر شدگان فتنه 88 به عنوان گزینه اصلی ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال مد نظر وزارت ورزش است.

به گزارش میدان ۷۲ ، روز گذشته علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی مدیرعامل و سرمربی استقلال به وزارت ورزش رفتند و پیشنهادهای خود را برای اداره فصل آینده باشگاه استقلال دادند. فتح الله زاده درخواست ۲۰ میلیارد تومان پول کرد تا با این مبلغ بدهی ۴۰ میلیاردی باشگاه را تسویه حساب کند.

از سویی دیگر شنیده می شود وزارت ورزش خیلی تمایلی به حفظ علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل و سایر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال ندارد و خواهان تغییر کلی در مدیریت باشگاه استقلال است. گفته می شود علی تاجرنیا که سابقه حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال را در سال ۸۴ داشته قرار است به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شود. ظاهرا امیر خادم یکی از مهره های اصلی برای این انتخاب است.

تاجرنیا عضو جبهه مشارکت و دندانپزشک است که در فتنه سال ۸۸ به عنوان یکی از دستگیر شدگان بود. او هفته گذشته نیز با یکی از خبرگزاری های نزدیک به دولت در مورد شرایط استقلال مصاحبه کرد.

از سویی دیگر گفته می شود از عباس کردنوری و احمد شهریاری به عنوان دو گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال هستند. حتی گفته می شود کردنوری به وزارت ورزش و جوانان هم برنامه خود را ارایه کرده است.

این اتفاق ها در حالی رخ می دهد که فتح الله زاده نیز در پشت پرده در تلاش است که همچنان مدیرعامل باشگاه استقلال بماند البته او فصل گذشته چندین بار در رسانه ها اعلام کرد که در آخر فصل از استقلال می رود اما ظاهرا پشیمان شده است.