رئیس سازمان بسیج دانشجویی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این اظهارات از سوی افراد فرار رو به جلو برای پوشش گذاشتن بر روی اتهامات اطرافیان و منسوبین آنها ست.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی درباره اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: کسانی که به تنش زدایی از بعضی از کشورهایی که زاویه داشتن آنها با انقلاب اسلامی شکل مبنایی داشت خوشبین بودند، امروز باید شرایط را خوب رصد کنند.
وی افزود: دلواپسان تیرگی رابطه ایران با آل سعود این روزها کجا هستند؟ امروز باید پاسخگو باشند، زیرا نتیجه تنش زدایی کوتاه آمدن از ارزشها و نتیجه همراهی با این خاندان امروز موجب هتک حرمت به زائران بیت الله الحرام و آتش کشیدن بر روی مظلومین در سطح منطقه شده است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: کسانی که امروز نگران سرکوب‌ها، خیانت‌ها و خباثث هستند جا دارد به اطرافیان خود هم نظاره کنند، دادگاهها و سیستم قضایی کشور امروز پر از پرونده‌های منصوبان کسانی است که این بیانات را اظهار می‌کنند.
حیدری با اشاره به اینکه این اظهارات فرار رو به جلو برای پوشش گذاشتن بر روی اتهامات اطرافیان و منصوبین آنهاست، گفت: اتهامات منسوبین به این افراد پرونده‌های آنها را پر از فسادها و رانتهای بر خلاف امنیت ملی کرده است.
وی با اشاره به خاطره گویی هاشمی رفسنجانی از حضرت امام نیز گفت: جای تاسف دارد کسی در سن ۸۰ سالگی و بعد از ۵۰ سال کار سیاسی، اجتماعی و حضور در صحنه‌های مختلف در بازی اصلاح طلبان قرار گیرد و ژست اپوزسیون بگیرد، به نظر این گونه ژست گرفتن‌ها دیگر مصرف داخلی و خارجی خود را از دست داده است و دشمن و دوست داخلی و خارجی بین ژست‌های اپوزسیونی و واقعیت‌ها تفاوت قائلند.
*سکوت موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی بوی عملکرد خطی و جناحی می‌دهد
رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به نقش موسسه تنظیم و نشر حضرت امام (ره) در برابر خاطره‌گویی‌هایی بدون سند به نقل از امام(ره) گفت: موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) باید به وظیفه اصلی و قانونی خود در این گونه مسائل عمل کند، این موسسه بودجه سالانه از بیت المال دارد و باید حافظ نوشتار، گفتار، خاطرات و موارد منصوب به حضرت امام باشد.
وی تاکید کرد: سکوت موسسه تنظیم و نشر آثار امام در این شرایط بوی عملکرد خطی و جناحی را بلند کرده است و اگر از سوی این موسسه تعلل بیشتری صورت گیرد، قطعا به بی اعتمادی کامل مردم از این موسسه و ناکارآمد شدن آن منجر شود. در سالهای گذشته نیز دیدیم پس از اهانت‌هایی که به امام می‌شود جای اظهار نظر موسسه خالی است.

حیدری با اشاره به اینکه مردم دیگر خاطرات آقای هاشمی را جدی نمی‌گیرند، گفت: شاهدیم هر از چند گاهی خاطراتی از زبان آقای هاشمی نقل می‌شود و در فضای کشور می‌پیچد، اما برخورد مردم با این خاطرات به شکل طنزآلود بوده است. این نوع برخورد با خاطرات آقای هاشمی دلیلی بر این ادعاست که مردم این خاطرات را به دلیل بدون مبنا و روشن نبودن آنها جدی نمی‌گیرند. حتی برخی از آنها در تناقض با موضوعات بیان شده امام و از زبان کسانی است که در قید حیات نیستند.(+)

"Our President, analytical news site"