همسر محمد رضا خاتمي در دي ماه سال 1389 نیز ابراهيم يزدي، دبيرکل حزب مطرود نهضت آزادی را «پدر معنوي» خود خواند. این در حالی بود که امام راحل در سال 67 در پاسخ نامه سيد علي اکبر محتشمي پور(وزیر کشور وقت) رسما عدم رسميت نهضت آزادي را براي هميشه اعلام کرد و در حال حاضر چندین سال است که رسانه های معاند اسلام و انقلاب با بهره گیری از غفلت بستگان نسبی و سببی حضرت امام، با تلاشی باطل به ترویج الگوهای غربی در سبک زندگی می پردازند

 اندیشکده های غربی از روزهای آغازین انقلاب اسلامی ایران، به خوبی بر این موضوع واقف بودند که این انقلاب با دیگر انقلاب‌ها یک تفاوت کلی و ماهوی دارد و آن نقش رهبری دینی و مرجعیت شیعه و اسلامی‌بودن آن است. حال پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی ایران، معاندین و مخالفین این ندای حق به این نتیجه رسیده اند که گفتمان امام خمینی(ره) نه تنها هیچگاه کهنه نمی شود، بلکه روز به روز بر حقانیت آن افزوده شده و این گفتمان اصیل اسلامی، دل های جویای حقیقت را به سمت خود جذب می کند.

 

به همان میزان که هدفگذاری‌های مبارزاتی و بنیادهای فلسفی امام راحل دقیق و استوار بود، جملاتش نیز کلیدی و کوبنده و موثر. صدای امام، صدایی از ناگفته‌های تاریخ بود که تا پیش از او، کسی این چنین رسا قادر به گفتنش نبود. «امامِ دل‌ها» لقب داشت و اتفاقاً رسالتش «تغییر قلوب» بود.

هشدار امام به غربزدگان

بنیانگذار کبیر انقلاب، که همواره درخصوص غربزدگی و نفوذ آن در ارکان جامعه، به مسئولین و مردم هشدار می دادند،خطاب به غربزدگان چنین فرمودند: «اینقدر طرفِ غرب سجده نکنند و کتاب بنویسند...چرا استشهاد به یک قول اجنبی می کنی تا روح جوانان ما را افسرده کنی و این ها را از قالب خودشان بیرون بکنی...بنابراین این چیزهایی که دارد شما را می کِشد به طرف غرب و مفاخر شما را زیر پا می گذارد و به جای او، مطالب غربی را می نشاند، شما هم اعراض کنید از او؛ پشت کنید به این ها...»(صحیفه امام،ج 9،ص 470)

تبلیغ اسلام سکولار و عبور از خط قرمزهای امام راحل در مسائل دینی

حال، دولت های سلطه گر و دین ستیز غربی در کنار حکومت های شیعه ستیز عربی در منطقه، به دنبال مسیری هستند تا با کمترین هزینه، سخن خود را از جانب شخصی دیگر منتشر کنند. حال اگر این شخص دارای ارتباط نسبی و سببی با بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران باشد، دیگر نور علی نور است. هفته گذشته رسانه معاند الشرق الاوسط که ید طولایی در کینه توزی و لجن پراکنی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دارد در گفت و گویی با زهرا اشراقی(همسر محمد رضا خاتمی و مسئول سابق ستاد جوانان اصلاح طلب،که طبق همان فرمول اعلام شده، نوه امام نیز می باشد) سعی کرده تا از تمامی خط قرمزهای امام راحل در مسائل دینی عبور کرده و با الگوسازی موهوم برای جوانان ایرانی، اسلام سکولار را تبلیغ و ترویج کند.

زهرا اشراقی در این مصاحبه با تقطیع و تحریف آشکار و تعمدی نظرات امام می گوید: «پدر بزرگ من، آیت الله خمینی، همواره می گفت رنگ سیاه مکروه است و نباید پوشید. برای همین می گویم اثر تربیتی بوده است. اتفاقا می خواستم در فیس بوک اعلام کنم و خطاب به خانم ها بگویم بیائید کم کم از رنگ شاد استفاده کنیم. احتمالا چنین کاری هم بکنم تا یک انقلاب رنگ را شروع کنیم».

همسر محمدرضا خاتمی در پاسخ به سؤالات هدف دار خبرنگار الشرق الاوسط ، علاقه وافر خود به شبکه های بی بی سی فارسی، الجزیره و العربیه و فیلم های هالیوودی را که مشهورترین رسانه ها و ابزار در دشمنی با ملت ایران هستند اعلام می کند. وی در ادامه تابوشکنی و انجام مآموریت در خصوص تبلیغ سبک زندگی غربی با سوء استفاده از نام امام، خوانندگان زن دوران طاغوت را اعجوبه موسیقی ایرانی می نامد و به مدح آوازه خوانی های حرام می پردازد.

وی در این گفتگو برای رسانه مشترک آل سعود و ملکه انگلستان سنگ تمام گذاشته و درخصوص آزادی حجاب می گوید: «واقعا چه کسی فکرش را می کرد رئیس جمهور ایران با رئیس جمهور آمریکا تلفنی حرف بزند. سه ماه پیش اگر کسی این را می گفت ما می خندیدیم و می گفتیم نشدنی است.در ایران برای بسیاری از چیزها از جمله حجاب قانون محکمی وجود ندارد. من نمی توانم این موضوع را رد کنم. هر چیزی در جمهوری اسلامی ممکن است رخ بدهد».

زهرا اشراقی، پیش از این نیز با توهین به جایگاه حضرت امام(ره) و در دفاع از سران فتنه و بدون اشاره به همراهي ميرحسين موسوي و مهدي کروبي با دشمنان انقلاب اسلامي و اقدامات متعدد آنان عليه انديشه‌ها و آرمان هاي امام راحل، در صفحه فيس بوکش به توهين آشکار به امام خميني(ره) پرداخت و نوشت: «اگر موسوي، کروبي و حاميان آنان ضد انقلاب هستند پس امام هم..» گرچه اشراقي جمله توهين آميز خود را تکميل نکرده اما مفهوم آن قدر آشکار است که بسياري از رسانه هاي حامي جريان آشوب آن را در خروجي خود قرار دادند.

ابراهیم یزدی، «پدر معنوی» زهرا اشراقی

همسر محمد رضا خاتمي در دي ماه سال 1389 نیز ابراهيم يزدي، دبيرکل حزب مطرود نهضت آزادی را «پدر معنوي» خود خواند. این در حالی بود که امام راحل در سال 67 در پاسخ نامه سيد علي اکبر محتشمي پور(وزیر کشور وقت) رسما عدم رسميت نهضت آزادي را براي هميشه اعلام کرد.

زهرا اشراقی در خرداد ماه سال 89 و در آستانه بيست و يکمين سالگرد رحلت بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي هم در اظهاراتي تامل برانگيز گفته بود: «امام از دهه پنجاه تا شصت، 180 درجه تغيير کرده و اينکه افرادي مي‌خواهند افکار امام دهه 60 را به دهه 80 منتقل کنند، کاملا متناقض با افکار امام است و هيچ کدام افکار امام نيست».

و در آخر، این روسیاهی است که به ذغال می ماند

اشراقی در مصاحبه اخیر با الشرق الأوسط گفتگو کرد. در حال حاضر حدود سه دهه از فعالیت این روزنامه فرامنطقه ای می گذرد. این روزنامه در لندن چاپ مي شود، اما هزينه مالي و بودجه کامل آن را رژيم آل سعود تأمين مي کند. هدف اصلي و اوليه راه اندازي اين روزنامه، مبارزه رسانه اي عليه جمهوري اسلامي ايران بوده است، آن هم در زماني که رژيم بعث عراق جنگ تمام عياري را با کمک همه کشورهاي جهان عليه ايران به راه انداخته بود. این رسانه معاند، به تازگی با هدف تأثیرگذاری بیشتر بر افکار عمومی ایرانیان، بخش فارسي زبان را نیز راه اندازي کرده است.

در حال حاضر چندین سال است که رسانه های معاند اسلام و انقلاب با بهره گیری از غفلت بستگان نسبی و سببی حضرت امام، با تلاشی باطل به ترویج الگوهای غربی در سبک زندگی می پردازند، غافل از اینکه اکثریت مردم کشورمان، به نیت شوم دشمنان آگاهی داشته و واکنش های مناسبی نسبت به اینگونه اقدامات انجام می دهند و در آخر این روسیاهی است که به ذغال می ماند.