هدفمندی‌ای که او اجرا کرد، باعث شد تا خزانه خالی شود. اختلاس ۳ هزار میلیاردی هم او انجام داد. اکنون پول‌های این اختلاس در حساب بانکی خارجی او در یکی از بانک‌های سوئیس است!!

از آن مردی سخن می‌گوییم که برای این کشور در این ۸ سال هیچکاری نکرد جز خرابکاری!؟ همه‌اش خراب کرد و ویران!؟ ویرانی به بار آورد با آن رفتارهای ناپسند!؟

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»، روزنامه سیاست روز ، امروز (شنبه) با انتشار مطلبی در خصوص سکوت دکتر احمدی نژاد آورد :

اکنون همه کاسه و کوزه‌ها بر سر او می‌شکند. همه گرفتاری‌های اقتصادی و سیاسی بر گردن او است. تورم و گرانی و بیکاری و فقر و تولید، از عملکرد اوست.
مشکلات روابط بین‌الملل هم از دست پخت‌های اوست. او بود که کشورها را با ایران دشمن کرد. او بود که باعث شد تحریم‌‌ها علیه ایران افزایش یابد. هم او بود که دلار را گران کرد. مشکلات سبد کالا هم به گردن اوست.
اصلا هر چه که اتفاق می‌افتد به خاطر عملکرد بد او در ۸ سال دوران اوست. اصلاً نباید رئیس جمهور می‌شد. مردم اشتباه کردند او را انتخاب کردند.
درفتنه ۸۸ هم کلاً او مقصر بود که آن اتفاقات افتاد. هواداران او به خیابان‌ها آمدند و کف خیابان‌ها پهن شدند و سپس با تحریک او بود که هوادارانش با پلیس و نیروهای انتظامی و امنیتی درگیر شدند.جمهوریت نظام اسلامی را هم او زیر پا گذاشت.
او مقصر است که در فتنه ۸۸ ماشین‌های مردم به آتش کشیده شد و بانک‌ها و پمپ بنزین‌ها هم تخریب شد. روز عاشورا هم او مقصر بود که به ساحت مقدس حسین(ع) اهانت شد.
او اکنون مردی است که باعث همه مشکلات کشور است.مسکن مهر او باعث شد تا بازار مسکن سرسام آور قیمتش بالا برود.
هدفمندی‌ای که او اجرا کرد، باعث شد تا خزانه خالی شود. اختلاس ۳ هزار میلیاردی هم او انجام داد. اکنون پول‌های این اختلاس در حساب بانکی خارجی او در یکی از بانک‌های سوئیس است.
آن مرد که از آن سخن می‌گوییم برای این کشور در این ۸ سال هیچکاری نکرد جز خرابکاری. همه‌اش خراب کرد و ویران. ویرانی به بار آورد با آن رفتارهای ناپسند.
قانون را هم اجرا نمی‌کرد. از اجرای قانون فرار می‌کرد. فقط می‌خواست کار خود را انجام دهد. حرف، حرف خودش بود. به حرف هیچکس گوش نمی‌داد. تمکین نمی‌کرد.
انتخابات ریاست جمهوری ۸۴ که برگزار شد رقیبان قدرتمندی را کنار زد و در دور دوم با شخصیتی رقابت کرد که سابقه طولانی در انقلاب و نظام داشت. اکنون هم دارد. اما آن مردی که مقصر است رأی آورد و شد رئیس جمهور.
۴ سال بعد رأی‌‌اش بیشتر هم شد. رقبایش هم باز قوی بودند، در سال ۸۸ بود که او بیش از ۲۴ میلیون رأی آورد و باز هم شد رئیس جمهور ایران.
هم ضعف داشت هم قوت. کارهای خوب هم داشت کارهای بد هم داشت. کفه ترازوی کدامشان سنگین‌تر است؟! یکطرفه نمی‌توان به قاضی رفت و بر اساس ظن و گمان و امیال، رأی داد و حکم صادر کرد.
خوب و بد را همه با هم دارند.اگر کمی تدبیر به خرج می‌داد می‌توانست به شکل بهتری ریاست جمهوری را پایان دهد. اگر کمی درایت بیشتری را چاشنی دولتش می‌کرد شاید اکنون این همه حرف پشت سرش نمی‌بود.
مردم شاید بتوانند قضاوت خوبی داشته باشند از دوران ۸ سال ریاست جمهوری فردی که خود، انتخابش کرده بودند.
او پس از گذشت نزدیک به یکسال از پایان ریاست جمهوری‌اش همچنان سکوت اختیار کرده و نمی‌خواهد لب به سخن بگشاید.
اوایل درخواست مناظره با رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید را داد، اما این اتفاق نیفتاد. قرار بود نشست خبری هم برگزار کند اما این هم نشد.
پس از آن هر بار از او پرسیده شد نظرت از انتقاداتی که از دولت‌های نهم و دهم می‌شود چیست؟ تنها سکوت می‌کرد یا پاسخ‌هایی می‌داد که بوی پیچاندن داشت.
برخی یارانش که همچنان او را رها نکرده‌‌اند و برای با او ماندند و هزینه هم داده‌اند، ادعا دارند و اعتقاد که اگر وضع چنین باشد بازگشت او در دور بعد انتخابات ریاست جمهوری محتمل است.
یار غار او گفته است؛اگر ادامه وضع دولت فعلی همین‌گونه باشد و رویکردها اصلاح نشود ‌تردید نکنید که اگر آقای احمدی‌نژاد در سال ۹۶ کاندیدا شود پیروزی قاطعی به‌دست خواهد آورد.
اما مردم نشان داده‌اند که یک فرد را برای ریاست جمهوری، سه باره بر نمی‌گزینند. نمونه‌اش هم دیده شده و در سال ۸۴ شخصیتی نامزد شده بود که پیش از انتخابات ریاست جمهوری دوم خرداد ۷۶ رئیس جمهور بود، اما در انتخابات ریاست جمهوری ۸۴ رأی نیاورد.
اما آن مرد همچنان در سکوت به سر می‌برد. خودش گفته است که این سکوت از سر انفعال نیست. علیرغم این که یاران دیرینه‌اش می گویند او باز خواهد گشت، اما رئیس جمهور خرابکار! می گوید قصد ندارم وارد سیاست شوم.
شاید در اندیشه و تعمق است. سبک، سنگین می‌کند دوران ۸ سال ریاست جمهوری‌اش را که چه کرد و چه باید می‌کرد، و چه نکرد و چه نباید می‌کرد.
او که اعتقاد دارد باید فقط برای خدا کار کرد زیرا همه مشکلات تاریخی بشر ناشی از کار برای غیرخدا بوده است و پیامدی جز سقوط و نابودی انسان نداشته است، اکنون به گذشته می‌اندیشد و دورانی که قدرت داشت و رئیس جمهور بود.
نیت خیر داشتن در همه امور و کارها همان برای خدا کار کردن است که باعث می‌شود کارها پیش برود با لطف خدا و او و حتی دیگر رئیس جمهورهای کشورمان هم باید بیندیشند که چقدر برای خدا کار کرده‌اند و در این کار چقدر نیت خیر داشته‌اند و از این فرصت لطف الهی تا چه اندازه بهره برده‌اند.
سکوتت را نمی‌کشنی، نشکن، اما باور داشته باش و همگان باور داشته باشیم که خدمت خالصانه همراه با نیت خیر به این مردم و کشور که انقلابش جوش و خروشی در عالم به پا کرده، بدون من و شما هم به راه خود ادامه خواهد داد چون لطف خدا را با خود دارد و سایه ولی عصر را بر سر.
سعدی می‌فرماید«من آنچه شرط بلاغست با تو می‌گویم- تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال»