حکومت دروغین رژیم صهیونیستی که اساس و بنیانش بر جنگ، اشغالگری، تجاوز و جنایت گری استوار است و تاریخ شصت هفتاد ساله اش مملو است از حمله و تجاوز به سرزمین و حقوق دیگران بخصوص فلسطین و لبنان، وزارت جنگ ندارد! این رژیم، در راستای مظلوم نمایی و توجیه تجاوزگری هایش، برای وزارت خانه ای که ماموریتی جز تهاجم و اشغال ندارد، عنوان «وزارت دفاع» را انتخاب کرده و تحت همین عنوان طرح های خود را پیش می برد. بر سر در وزارت دفاع رژیم صهیونیستی، این شعار نقش بسته است: «بهترین دفاع، حمله است»

آن روز که میرحسین موسوی با تکیه بر تز «بهترین دفاع، حمله است»، احمدی نژاد را محکوم به دروغگویی کرد تا اکاذیب خود را به خورد مردم بدهد، یاد شعار بالا افتادم! حضرات به اصطلاح اصلاح طلب و در اصل فتنه گر، از روز اول دولت دهم، بنا را گذاشتند بر این که احمدی نژاد دروغگوست. دوره احمدی نژاد به پایان رسید و دولت تدبیر و امید بر سر کار آمد. نه قصد دفاع از کسی را دارم و نه حوصله نقد رفتار چند ماهه دولت جدید در افزایش گرانی، سبد کالا، حذف طرح های گذشته، گسترش چتر امنیتی بر حساب شخصی مردم به بهانه یارانه و … تا قطع یارانه و صرف هزینه آن برای استخر و سونای میلیاردی نهاد ریاست جمهوری و … آن چه این روزها بدجور فکرم را مشغول کرده، دروغگو پروری ای است که حضرات دولت تدبیر و امید رواج داده اند و آنان که یقه می دراندند و دیگران را به دروغگویی متهم می کردند، خندان و شادمان که چند صباحی بر مرکب قدرت سوارند، به روی مبارک خویش نمی آورند!

درخواست از مردم برای ثبت نام درخواست یارانه، چیزی نبود جز اهانتی شدید به شخصیت و شرافت ملت. چیزی بدتر از انداختن کالای بنجل به نام سبد کالا، به دامان ملت! حضرات از مردم خواستند تا صادقانه فرم درخواست یارانه را پر کنند، ولی کم کم بحث این شد که اظهارات شما راستی سنجی خواهد شد و سیستمهای ذی ربط (بخوانید امنیتی، البته در این دولت همه وزارتخانه از جمله بازرگانی و بخصوص کار، ماموریت های امنیتی اطلاعاتی نیز برعهده دارند) کاری کردند که مردم باوجود نیاز به یارانه، به دروغ متوسل شوند و فرم درخواست را آن گونه پر کنند که خدایی ناکرده و گوش دشمن کر! یارانه ای که دولت دهم بدون منت به ملت داد، دولت یازدهم با منت قطع نکند! واقعا این که بسیاری از مردم بالاجبار، صاحب خانه بودن خود را ننوشتند و یا سطح حقوق خود را غیرواقعی اعلام داشتند، گناهش به گردن کیست؟! آیا وادار کردن مردم به اظهارات غیرواقعی، دروغگو پروری عمومی نیست؟!

و جالب تر زمانی بود که حضرات اعلام کردند پیشاپیش حساب بانکی همه ملت را چک کرده و ۱۰ میلیون نفر ثروتمند را شناسایی کرده اند و اگر آنان ثبت نام کنند، یارانه شان قطع خواهد شد! البته باید دید «ثروتمند» از دید دولت تدبیر و امید چه کسانی هستند؟! چندی پیش یکی از نمایندگان مجلس، در برنامه ای تلویزیونی اعلام کرد «در بین وزرای دولت تدبیر و امید، هستند کسانی که بین ۸۰۰ تا هزار میلیارد تومان دارایی دارند.» و مهمتر اینکه تا امروز هیچکدام حاضر به اعلام دارایی های خود نشده اند! حالا باید دید این ۱۰ میلیون ثروتمند چه کسانی هستند! قطعا ۱۰ میلیون وزیر که نداریم! واقعا چه می خواهند بر سر ملت بیاورند؟! و بسیار جالب تر آن که همین حضرات، تا همین امروز از یارانه ای که دولت دهم بدون هرگونه عملیات امنیتی و اطلاعاتی و تحقیر، به حساب همه ملت از جمله همین حضرات واریز کرده، بهره مند شدند!
میلیاردرهایی که تشنه ۴۵ هزارتومان یارانه بودند و هستند!
واقعا دروغگویی بدتر است، یا دروغگو پروری؟!