هرساله روز 13 فروردین را به عنوان روز طبیعت جشن میگیریم... کدام یک از دوستان از روز پوریم یا جشن پوریم اطلاع دارد؟ آیا می دانستید در روز 13 فروردین در زمان خشایارشاه 77هزار ایرانی بدست یهودیان قتل عام شدند؟این 77هزار نفر بر اساس مستنداتی است که از تورات استخراج شده است و برخی مورخان این آمار را جعلی و آمار واقعی را 500 هزار نفر می دانند....

مسلّماً يهوديان و كسانى را كه شرك ورزيده ‏اند، دشمن‏ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهى يافت...

( سوره مائده، آیه 82)

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ کوروش کبیر، پادشاه مؤمن پارس، یکی از مهمترین کارهایش نجات یهودیان و آوردن ایشان به ایران بود!؛ در کنار این کوروش و داریوش به شدت به گسترش و غنای فرهنگ پارسی و زرتشتی کمک کردند و عدالت و تقیدشان به حقوق بشر بر هیچ کس پوشیده نیست؛ با این حال خشایار شاه از خائن ترین افراد به فرهنگ پارس و آیین زرتشت بود!

به روايت تورات در زمان «خشايارشاه» مردي يهودي به نام «مرد خاي» وارد دربار وی مي شود. وي بعدها دخترعموي خود، «هدسه» را که به او «استر» مي گفتند وارد حرمسراي شاه کرد و ترتيبي داد تا به شاه نزدیک شود شود، اما از او خواست تا نسبتش را با مردخاي را پنهان کند.

خشایار شاه ملکه ای داشت به نام ملکه وشتی که یک بانوی عفیف ایرانی بود. در یکی از مراسمات باده گساری ، خشایارشاه از ملکه وشتی می خواهد که خود را بر حاضران عرضه کند و زیباییش را به رخ میهمانان بکشد؛ اما ملکه به دلیل حجب و حیا و عفت ایرانی‌اش قبول نمی‌کند و این موقعیتی برای استر و مردخای بود که جایگاه خود را ارتقا دهند و بدین صورت استر با پیروی اش از خشایارشاه فاسد، خود را محبوب و نافذ می کند. ملکه وشتی منزوی می شود و استر ملکه ایران می گردد و به فاصله زمانی اندکی کار به جایی می رسد که استر و مردخای اجازه ی دستور می یابند و مهر پادشاه در اختیارشان قرار می گیرد. دراين زمان تكاپو ي يهودي اندر سراسر ايران چنان آزار دهنده است كه هامان،وزير پادشاه هخامنشي،تصميم به اخراج ايشان ميگيرد.لذا ميان مردخاي و هامان دشمني ايجاد می شود به صورتي که هامان نقشه اعدام کردن مردخاي را کشيد. هامان به واسطه قرعه (که به آن «پور» مي گفتند) روز سيزدهم ماه ادار (ماه دوازدهم) را براي انتقام انتخاب کرد. به اين ترتيب مردخاي مجبور شد از استر کمک بخواهد. استر نيز نقشه اي اجرا کرده و پادشاه را مجاب ساخت تا مردخای جایگزین «هامان» وزیر ملی گرای پارسی گردد و به دستور پادشاه، هامان كه به دروغ در کتاب عهد عتیق، "دشمن يهوديان"خوانده شده (در باب دروغگویی و تحریفگری یهودیان در تورات و کتاب مقدس ، همان بس که بارها قرآن آنها را قومی تحریفگر دانسته و آنها را لعن کرده است و گفته مطالبی را به نفع خود می نوشتند و آگاهانه به خدا نسبت می دادند)،بادسيسه استر به دارآويخته و افراد خانواده اش را اعدام می کنند. اما ماجرا به همين جا تمام نشد. آنها سپس از خشایار شاه اجازه کشتن دشمنان یهود را در 3 روز متوالی می‌گیرند. خشایار شاه به خواست یهودیان دستور قتل ایرانیان را می دهد.يهوديان، باحمايت استر، به كشتارخونين و وسيع مخالفان خود دست ميزنند و مردخاي درمقام مرد قدرتمند ايران جاي ميگيرد .

این ماجرا در کتاب «سفر استر تورات» (1) چنین آمده است: «سپس وقتي استر به پادشاه گفت که چه نسبتي با مردخاي دارد، پادشاه مردخاي را به حضور پذيرفت و انگشتر خود را ‎.‎.‎. به مردخاي داد ‎.‎.‎. آن گاه خشايارشا به ملکه استر و مردخاي گفت: من دستور دادم هامان را که مي خواست شما يهوديان را نابود کند، به دار بياويزند.‎.‎. شما مي توانيد حکم ديگري مطابق ميل خود، به نام پادشاه براي يهوديان صادر کنيد و آن را با انگشتر پادشاه مهر کنيد.»

سپس فرماني که مردخاي صادر کرد، نوشتند و به مهر پادشاه ممهور کردند. اين فرمان پادشاه به يهوديان تمام شهرها اجازه مي داد براي دفاع از خود و خانواده هايشان متحد شوند و تمام بدخواهان خود را از هر قومي که باشند، بکشند و دارايي آنها را به غنيمت گيرند.
توصيف قساوت آميز "کتاب مقدس - عهد عتیق – كتاب (سوره) استر" ازقتل عام بزرگان ايراني به دست اين ميهمانان نو رسيده در روز سیزدهم ماه ادار حيرت انگيزاست: «ويهوديان بردشمنان خود پیروز شدند ..همه مردم از یهودیان می ترسیدند و جرات نمی کردند در برابرشان بایستند.تمام حاکمان و استانداران ، مقامات مملکتی و درباریان از ترس مردخای ، به یهودیان کمک می کردند...به این ترتیب یهودیان به دشمنان خود حمله کردند و آنها را از دم شمشیر گذرانده،کشتند.آنها در شهر شوش که پایتخت بود 500 نفر را کشتند...ده پسر هامان بن همداناي، دشمن يهود،راكشتند... و [جسد] ده پسر هامان را [درشوش] به دارآويختند... در روز چهاردهم ماه ادار نيز جمع شده سيصدنفر را درشوش كشتند... و ساير يهودياني كه درولايتهاي پادشاه بودند...هفتاد و پنج هزارنفر از مبغضان خويش را كشته بودند...در روز چهاردهم ماه آرام يافتند و آنرا روز بزم و شادماني نگاه داشتند...»

این جمع در این 3 روز 77 هزار نفر از ایرانیان که در میانشان زنان و کودکان نیز قرار داشتند, با بی‌رحمی تمام به قتل رسانده و اموالشان را به غارت می‌برند(یعنی از هر 11نفر یک نفر)،
این روایت در کتاب سفر استر تورات بدین صورت نقل می شود:
«پس یهودیان جمیع دشمنان خویش را به دم شمشیر زده کشتند و هلاک کردند و با ایشان هر چه خواستند به عمل آوردند ... و آن روز رابزم و شادمانی نگاه داشتند ... آن روزها را از اسم «پور» (در عبری به معنای قرعه) پوریم نامیدند ... یهودیان این را فریضه ساختند و آن را بر ذمه خود و ذریت خویش و همه کسانی که به ایشان ملحق شوند گرفتند که تبدیل نشود و آن دو روز را بر حسب کتابت آنها و زمان معین آنها سال به سال نگاه دارند و این روزهای پوریم از میان یهود منسوخ نشود و یادگاری آنها از ذریت ایشان نابود نگردد. (عهد عتیق، سفر استر باب 9)»
ب
ر همین اساس و به شکرانه قتل عام ایرانیان!!، با گذشت 26 قرن از آن جنایت، هنوز هم همه ساله یهودیان صهیونیست در روز 13 فروردین جشنی را با نام پوریم برگزار می کنند. نام این جشن از کلمه پور به معنای قرعه گرفته شده است. از آن جهت که هامان برای یافتن مناسب‌ترین روز برای اجرای نقشه این قرعه را انداخت. جشن پوریم که در برخی از نقاط اروپا و آمریکا برگزار می‌شود به جشن ایران‌کشی نیز مشهور است.

آنها در این روز لباس‌هایی شبیه شخصیت‌های داستان پوشیده و با بازی‌ کردن نقش‌های آنها این جنایت بزرگ را تجدید خاطره می‌کنند.این نسل‌کشی بی‌سابقه مطابق با روز 13 فروردین بوده است. این نحسی 13 که برخی از آن اسم می برند مرتبط با پوریم و این نسل کشی است.ایرانیان از همان زمان, سیزدهم فروردین را به عنوان نماد مبارزه و اعتراض به جنایت برخی یهودیان آن زمان که آنها را سراسیمه از خانه و کاشانه‌اشان فراری داده‌ بودند, برگزیده و سر به کوه و صحرا می‌گذارند.

=> نکته مهم:
این جشن در میان یهودیان ایران نیز بسیار با اهمیت است و مراسمات ویِژه ای برای آن برگزار می کنند و جالب اینجاست که در این مراسمات سرتاسر در و دیوار محل برگزاری مراسم را با پرچم های اسرائیل و شرشره هایی با پرچم اسرائیل تزیین می کنند!!

این جشن گرفتن یهویان در تمام دنیا در حالی صورت می‌گیرد که کشته شدن حتی یک انسان جنایتی بزرگ محسوب می‌شود. این جنایت چیزی جز نژاد پرستی و بی‌ارزشی یک قوم نیست.

یهودیانی که, هیتلر را متهم به یهودی سوزی (هولوکاست) نموده‌اند, باید به پیشینه سیاه تاریخی خود برگردند و هولو کاست واقعی را در تاریخ اقوام خود جستجو کنند. در جنگ جهانی دوم یهودیان, میلیون‌ها مسیحی را کشتند و در ادامه, راه کشتار در فلسطین را در پیش گرفتند و هزاران تن از مسلمانان و مسیحیان به دست صهیونیست‌ها قتل عام می‌شوند.

صهیونیستها تمام اقوام به جز خودشان را از جنس اسب می دانند!!

آنها در گذشته به سپاهیان خود می گفتند که به سرزمین ایران و یا اعراب و یا حتی مسیحی‌ها رسیدید رحم نکنید. زنان، کودکان، الاغ، شتر و چهارپایانشان را بکشید تا دو سوم جهان تمام شود و تنها یک سوم جهان که همان یهودی‌ها هستند بمانند.
این کشتار فقط برای یافتن سرزمینی برای یهودیان و صهیونیستهای بی جا ومکان صورت می گرفت.

برخی اعتقاد دارند که این نسل کشی را میتوان نوعی هولوکاست به حساب آورد. هولوکاستی که به گفته کتاب مقدس در طی ۳ روز اتفاق افتاده و در طی آن (لااقل) 77 هزار ایرانی به قتل رسیده اند. هولوکاستی که روز به انجام رسانیدن آن یکی از بزرگترین جشنهای آیینی محسوب میشود ؛ در روز اول آن برای شکرگزاری به درگاه خدا روزه گرفته و در روزهای بعد به رقص و پایکوبی پرداخته و خدا را به خاطر این معجزه و نسل کشی عظیم شکر میکنند. چگونه است که یهودیان در قبال واقعه ای مانند هولوکاست که سندیت آن مورد تردید است اینگونه آه و فغان سرداده و داستانها و فیلمهای متعددی برای محکوم کردن آن میسازند و اجازه نمیدهند هیچکس درباره وجود داشتن آن به خود تردیدی راه دهد اما به خود اجازه میدهند روزی را که قتل عامی بدتر از نازیها را در قبال ایرانیان به اسم ضدیهود داشته جشن بگیرند؟ آن هم ایرانیانی که آنها را پس از آواره شدن در کشور خود راه داده و اجازه زندگی مستقل و آزاد را به آنها داده اند؟ این جشن گرفتن قوم یهود در تمام دنیا حتی در ایران در حالی صورت میگیرد که همه سعی میکنیم در دنیایی زندگی کنیم که در آن زندگی انسانها مهم است و کشته شدن حتی یک انسان جنایتی بزرگ محسوب میشود و یهودیان نیز خود را موجوداتی بی آزار و مظلوم میدانند . چگونه میتوان چنین عملی را توجیه کرد؟ آیا این جنایت چیزی جز نژادپرستی و بی ارزش دانستن اقوام دیگر است؟
در آن ماجرا از هر یازده ايراني يک نفر را کشتند؛ و اين يعني تقريباً هيچ خانواده اي از عزاداري برکنار نماند. کشتار دو روز ادامه داشت و مهاجمين روز سوم را به پايکوبي گذراندند. کشورها و اقوام زيادي در تاريخ ايران به سرزمين ما تاخته اند. يادآوري کشتارهايي در همان مقياس و جشن هايي به مناسبت پيروزي شان براي کساني که تاريخ را مي خوانند غيرطبيعي نيست اما آنچه ماجراي «پوريم» را ناراحت کننده تر مي کند اين است که يهودياني که ۷۵۸۰۰ نفر را قتل عام کردند هنوز هر سال به همان مناسبت جشن مي گيرند! اين ماجرا در عهد قديم (تورات)، کتاب «استر» شرح داده شده است.

در کتاب ايراني کشي به نقل از «لوئيس ماشلکو» آمده است: «امروز که دو هزار و پانصد سال از پوريم اوليه گذشته است:«فرزندان استر و مردخاي، هنوز هم شيريني هاي کيک خود را با شير يهودا تزئين مي کنند و در روز چهاردهم ماه ادار عبري مست مي شوند تا در شور و وجد حاصل از ارضاي حس انتقامجويي خويش سرخوش باشند؛ چرا که بايد خاطره شيرين يک قتل عام بزرگ را در کمال سرخوشي زنده نگه دارند.» موضوع باده گساري و پايکوبي به مناسبت کشتاري تاريخي مسئله اي نيست که بتوان به سادگي از کنار آن گذشت. در شريعت يهود اعياد زيادي وجود دارد. عيد پسح (ر. ک لاويان. )، عيد فطير (پيشين)، عيد نوبر محصولات (پيشين)، عيد سايه بانها (پيشين)، عيد هفته ها (ر.ک تثنيه) ... و حتي عيد دومين پسح (ر. ک اعداد) ولي از اين ميان تأکيد زيادي بر عيد پوريم، روا داشته مي شود. اما در اين مورد خاص مي بايست ميان کشتار با وضع کردن عيدي به آن مناسبت و سپس تأکيد بر آن تفاوت قائل شد. شايد بتوان علت تبليغ در مورد پوريم را با صنعت هولوکاست و اتفاقاتي شبيه آن مرتبط دانست. در اين صورت ماجراي يادشده در عصر ما ماهيت يهودي و ديني خود را از دست مي دهد. صنعت هولوکاست قبل از آن که نشانه حماقت کساني باشد که آن را پذيرفته اند، نشانگر قدرت امر رسانه و توانايي رسانه هاي صهيونيسم است. در کتاب ديگري از سري کتاب هاي «مجموعه سايه ها» (ايراني کشي يکي از پنج جلد همين مجموعه است) به نام «اسطوره ها جان مي گيرند» يادداشت کوتاهي در مورد تاريخ تسلط صهيونيسم بر رسانه هاي جهان و دروغپردازي هاي آن نوشته شده است.

در حالت طبيعي باور کشته شدن شش ميليون يهودي در مکان هايي به آن کوچکي با گاز «زيکلون ب» (که گازي مسموم کننده نيست) خنده آور است. در مقابل مسائل زيادي از جمله کشته شدن ۸ تا ۱۰ ميليون ايراني در جنگ جهاني اول (ايران در آن جنگ بي طرف بود) فراموش شده اند. در کتاب ايراني کشي ضمن مقاله اي به همين نام نقش هربرت ساموئل وزير وقت کشور انگلستان و همچنين بانک شاهنشاهي ايران به مديريت خاندان «سامسون ها» بررسي شده است. در حالي که مردم از قحطي در بدترين شرايط مي مردند ارتش انگلستان به کمک بعضي از يهوديان گندم و آذوقه را براي لشکر انگليس (و متحدان) چپاول مي کردند. نمونه ديگري از دروغپردازي صهيونيسم را مي توان شايعه فروش زمين ها از سوي مردم فلسطين دانست. اساساً در اين کتاب ها تلاش شده است اولاً موقعيت يهوديت و رفتار يهوديان از جنبه هاي مختلف مورد تدقيق قرار گيرد و از سوي ديگر ميان يهوديت و يهوديان واقعي مؤمن و يهوديان منحرف و صهيونيسم تميز قائل شود. به عنوان مثال در کتاب «مسجد الاقصي» با مقاله اي تحت عنوان «مسيحيت صهيونيسم» مواجه مي شويد. در کتاب سوم (با عنوان «زن بودن ممنوع») روند شکل گيري فمينيسم، دخالت يهوديت و انحراف آن بررسي مي شود. اين در حالي است که هر ديني همواره جانب عفت را مي گيرد. از اين رو مي توان نتيجه گرفت يهوديتي که در انحراف جنبش زن ها مؤثر افتاده، نوعي دينداري انحرافي بوده است.

 

در کتاب چهارم «زرسالاري» در قالب دو مقاله، يکي به همان نام و ديگري به نام «نظم نوين جهاني» گرايش يهوديان به کسب درآمدهاي نامشروع و کار بست آن در جهت منويات ناپاک از گذشته تا امروز مورد مطالعه قرار مي گيرد. در آخرين کتاب، يعني «اسطوره ها جان مي گيرند» جنبه هاي رازآميزتر تاريخ يهوديت پيش کشيده مي شود. در فصل «کابالا» از کتاب «زهر» ياد مي شود که به رغم تأثير فراوان و روشن از کتب و اصطلاحات عرفاني ايراني به قرن دوم ميلادي نسبت داده مي شود. در حالي که «موسي بن شم تاو لئوني» آن را در اواخر قرن سيزدهم نوشته است. بعدها کساني چون «شابتاي زوي»، «آبراهام تان لوي» و «ياکوب فرانک» آن را حتي منحرف تر مي کنند. تا جايي که کار به رسومات وقيحانه جنسي کشيده مي شود. در دهه هاي اخير نيز «فيليپ برگ» کابالا را که ادعا مي شود نوعي رازورزي جادوگرانه است احيا مي کند پيوستن بعضي از هنرپيشه ها و خواننده هاي مشهور همچون «مدونا» به کابالا، فيليپ را ثروتمند کرد.

فراماسونري نيز از قديم با نوعي يهوديت منحرف يک کاسه بود. در مقاله اي از همين کتاب اشاره هاي خوبي به نفوذ اين گرايش در ايران يافت مي شود. وقايع زيادي از گذشته تا حال همراه با ابهام بوده اند که در بسياري از موارد ناگوار جاي پاي يهوديت مشهود است. اما نمي توان تمام آن را به پاي همه پيروان حضرت موسي (ع) گذاشت. حتي امروزه شاهد اعتراض يهوديان مؤمني عليه اعمال اسرائيل هستيم. در حالي که سازمان هاي قدرتمندي نظير «آيپاک» به صورتي علني بر سياست هاي خشونت آميز امريکا اثر مي گذارند.

در کتاب هاي يادشده که توسط گروه پژوهشي هنري حنيف و از سوي انتشارات ايران عرضه شده است تلاش مي شود تصوير گويايي به دست داده شود. کار گرافيکي خوب و انتخاب عکس هاي کم نظير در کنار مقالات کوتاهي که به زبان ساده نوشته شده اند اين آثار را متمايز و خواندني کرده است. شايد مطالعه آنها بتواند نشان دهد که رفتار نادرست يهوديان منحرف و صهيونيسم پيش از آن که موجب تخريب امنيت و سلامت در جهان شود، موجب خدشه دار شدن سيماي پيروان حقيقي عهد عتيق مي گردد. پس همراه با پيروان حقيقي موسي (ع) فرازهايي از تورات، کتاب تثنيه را زمزمه مي کنيم: «لعنت خدا بر کسي که مرز بين زمين خودش و همسايه اش را تغيير مي دهد.‎.‎. لعنت خدا بر کسي که نسبت به غريبان، يتيمان و بيوه زنان بي عدالتي نمايد ‎.‎.‎. لعنت خدا بر کسي که مخفيانه مرتکب قتل شود.» (تثنيه، ص ۱۹۸ـ ۱۹۹)‎.

نکته : در نقشه خیالی ارض موعود که رژیم جعلی اسرائیل ترسیم کرده علاوه بر پهنه نیل تا فرات استان همدان نیز جزء خاکشان ذکر شده است فقط بخاطر مقبره استر و مردخای ابتدای خیابان شریعتی شهر همدان، باید به ایرانی بودن مسئولان مربوطه تبریک گفت که نه تنها در هیچ کجا راجع به این واقعه هولناک سخن به میان نمی آورند بلکه برای آنها تابلویی در نظر گرفته می شود تحت عنوان زیارتگاه استر و مردخای!!؟ آیا کلمه زیارتگاه کلمه ای مقدس در فرهنگ شیعی ما نیست؟ آیا ما این واژه مقدس را فقط برای انسان هایی پاک از تبار عشق بکار نمی بریم؟ خواب تا کی؟

--------------------

(1) استر نام آخرین دفتر از کتاب تورات است. این کتاب در اواخر عهد هخامنشی و یا پس از آن نوشته شده است. بنابر نوشته بسیاری از مورخین و کارشناسان تاریخ, مطالب کتاب استر تماما در خدمت مصالح رباخواران حاکم بر جهان ، یعنی صهیونیست ها و فراماسون ها است.
این کتاب عمق نفرت و انزجار تند برخی یهودیان نسبت به غیر یهودیان به ویژه ایرانیان را نشان می دهد. شدت و تندی نفرت بحدی است که خاخام ها و فقیهان قوم یهود در سده اول میلادی مطمئن و متفق القول نبودند که آیا باید کتاب استر را در کتاب مقدس بیاورند یا نه؟
مارتین لوتر از رهبران پروتستان ها نقل شده است که « ای کاش این داستان وجود نداشت.»

ـ لینک دانلود فایل فشرده فیلم مستند هولوکاست ایرانی با حجم 9.35 مگابایت

ـ لینک دانلود فایل فشرده بروشور هولوکاست ایرانی با حجم 254 کیلو بایت

ـ لینک دانلود فایل فشرده عکسهای مقبره استر در همدان با حجم 620 کیلو بایت

ـ لینک دانلود فایل فشرده عکسهای جشن و پایکوبی یهودیان صهیونیست در روز پوریم با حجم 250 کیلوبایت

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

عکسهایی از مقبره استر در همدان!!!

 

در ورودی که بگفته خود مسئول بنا برای ادای تعظیم شخص وارد شونده کوتاه ساخته شده است

----------------------------

این عکس از سر در مقبره گرفته شده. 2 بال ستاره کنده شده است

------------------------

عکس نرده ها از داخل خیابان. به ستا ره های 6 پر که نمای خارجی آنها با ورق پوشانده شده دقت کنید(از داخل مشخص است)

---------------------------------

اینهم سقا خونه ، واسه نذر!!

---------------------------------

این سنگها نماد تخت پادشاهی خشایار شاه می باشد

------------------------

ستاره شش پر !! در محوطه

------------------------

مدرسه علمیه همدان روبروی مقبره استر!!؟ عکس از داخل حیاط گرفته شده است

----------------------------

لوح سنگی داخل مقبره

-----------------------------------

ده فرمان موسی (ع)

---------------------------------

 

مقبره استر و مردخای با پارچه سبز

"Our President, analytical news site"