سخنگوی دولت دهم: در چند روز گذشته نامه ای منتسب به رهبر معظم انقلاب در رسانه ها منتشر شده است که در این نامه مسائل جدیدی در خصوص ” نظر رهبری در خصوص حضور زنان در ورزشگاه ها” مطرح شده است.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ در چند روز گذشته نامه ای منتسب به رهبر معظم انقلاب در رسانه ها منتشر شده است که در این نامه، مسائل جدیدی در خصوص ” نظر رهبری در خصوص حضور زنان در ورزشگاه ها” مطرح شده است.
شنیده ها حکایت از آن دارد که این نامه اولین بار توسط یک گروه افراطی در نماز جمعه شهر تهران پخش شده و سپس به رسانه ها راه می یابد.
تصویر نامه منتشر شده را در ادامه می بینید:


گفتنی است با وجود شباهت بسیار این نامه به دستخط مقام معظم رهبری، اشکالاتی از جمله خط خوردگی در آن دیده می شود.
همچنین در بالای این نامه خبری از ثبت و شماره دبیرخانه و همچنین در شروع متن نامه عبارت ” بسمه تعالی” یا آغاز با نام خداوند نمی باشد، به خلاف نامه های دیگر رهبری که با نام خداوند آغاز شده است.
دکتر الهام: هبچ نامه نگاری مکتوبی نداشته ایم
دکتر غلامحسین الهام معاون سابق رئیس جمهور و سخنگوی دولت دهم، در حاشیه ختم همسر دکتر محمدرضا رحیمی در پاسخ به خبرنگار میدان 72 گفت:” در خصوص حضور زنان در ورزشگاه ها هیچ نامه نگاری مکتوبی بین رئیس جمهور و رهبری صورت نگرفته بود. همه ی آنچه که در گذشته از سوی دکتر احمدی نژاد نقل شده است به صورت شفاهی توسط ایشان و رهبری بیان شده و کتبا چیزی به دست ما نرسیده یا ارسال نشده است. دکتر احمدی نژاد پس از مخالفت علما و کسب تکلیف از رهبری در خصوص حضور زنان در ورزشگاه ها، تحقق این مساله را متوقف کرده و در جهت نظر علما عمل کرد.”
وی در ادامه با اشاره به نامه منتشر شده و منتسب به رهبری گفت:” همچین نامه ای به هیچ وجه به دست ما نرسیده و بنده همچین نامه و متنی از سوی رهبری را ندیده و به نظر می رسد دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری جهت جلوگیری از سواستفاده باید به این مساله ورود کند.”
دکتر احمدی نژاد در خصوص حضور زنان در ورزشگاه ها چه گفت؟
دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان، در دیدار با فعالان استانی در آبان ماه 1390 گفت:” با یکی از کسانی که قبلا به ایشان ارادت داشتیم و الآن هم دوستشان داریم، چهل و پنج دقیقه صحبت کردیم که تمام این چهل و پنج دقیقه به فحش و ناسزا به دولت گذشت. تهمت‌های دزدی، جادوگری، رمالی به دولت نثار کرد و گفت تمام مسایل و برنامه های فرهنگی شما از ارزشها و از مسیر اصلی منحرف است. من گفتم شما یک موضع دولت را نشان بدهید که مخالف فتواهای رهبری باشد. گفت: ورزشگاهها! من گفتم من با رهبری صحبت کردم، رهبری گفتند در دولتهای دیگر بخاطر اینکه سوء استفاده و بهره برداری سیاسی ممکن بود بشود، اجازه ندادم ولی ایشان به بنده اجازه دادند. بعد چون فضا خراب شد، ایشان فرمودند موضوع را جمع کنید چون فعلا مسأله اول مملکت این نیست.”(+)
"Our President, analytical news site"