رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مدیرعامل کنونی بانک رفاه پیش از انتصاب به واسطه مسئولیتش در بانک ملی در دادسرا پرونده سنگینی برایش تشکیل شده بود اما با اصرار یکی از نزدیکان رئیس جمهور(حسین فریدون) و فشارهای وارده این فرد مدیر عامل این بانک شد.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ ناصر سراج در حاشیه همایش سراسری قوه قضائیه با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص فیش های حقوقی گفت: اولین بار موضوع در خصوص بانک رفاه کارگران مطرح شد و زمانی که مدیرعامل این بانک، رئیس بانک ملی در گذشته بود، پرونده سنگینی داشت که پرونده‌اش هنوز هم در دادسرا مطرح است.

وی افزود: همان زمان یکی از نزدیکان رییس جمهور اصرار کرد که ایشان بیاید و رئیس بانک رفاه شود، حتی من مخالفت کردم و گفتم که او پرونده سنگینی دارد اما متأسفانه با اصرار و لابی یک مسئول، این فرد رئیس بانک رفاه شد.

وی تصریح کرد: آیا قوه قضائیه می‌توانست کاری بیش از این کند؟ این مسئول الان اینجا بود و من به او گفتم که شما فشار آوردید چرا که هر کس مشکلی دارد هر جایی برود مشکل ایجاد می‌کند، قوه قضائیه باید چه کار کند؟

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: ایشان ادعا کرده حقوق دریافت نکرده، مگر می‌شود؟ فیش گرفته و به حسابش آمده و تمام فیش‌های حقوقی‌اش موجود است.

سراج در خصوص حکم حبس یکی از مدیران دولتی گفت: این موضوع ربطی به حقوق‌های نجومی ندارد.

وی افزود: ما طبق قانون می‌توانیم مدرک بخواهیم و مدیران هم موظف هستند مدرک ارائه دهند که این مدیر دولتی از ارائه مدرک درخواستی ما خودداری کرد و به همین جهت حکم حبس برایش صادر شد.(+)