یک سایت هوادار گروهک تروریستی داعش، تصاویر لحظه ترور یکی از افسران وابسته به سعودی‌ها در شهر عدن در جنوب یمن را منتشر کرد. در این تصاویر، لحظات تیراندازی به سوی سرهنگ عبدالرحيم الصماطي که از فرماندهان امنیتی فرودگاه عدن در جنوب یمن و وابسته به دولت مستعفی این کشور بود، به تصویر کشیده شده است.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ بعد از ظهر سه شنبه، افراد ناشناس یک افسر بلندپایه وابسته به رئیس جمهور فراری یمن و از فرماندهان امنیتی فرودگاه عدن در جنوب یمن را ترور کردند.

یک منبع آگاه اعلام کرد که افراد مسلح، سرهنگ عبدالرحيم الصماطي را هنگام خروج از منزلش در منطقه شیخ عثمان در شهر عدن به رگبار بستند و وی در دم کشته شد. ضاربان موفق به فرار شدند.
شهر عدن در جنوب یمن که تحت اشغال نیروهای ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی رژیم سعودی قرار دارد، از یک سال و نیم پیش بر اثر حضور عناصر القاعده، با ناامنی بی‌سابقه روبروست و شماری از افسران و سران امنیتی این شهر ترور شده اند.
ائتلاف متجاوز عربی که سودای فتح صنعا و غلبه بر مبارزان جنبش انصار الله را در سر دارد، در تأمین امنیت مزدوران خود در شهر اشغال‌شدۀ عدن ناتوان مانده است.(+)

 

لينک کوتاه مطلب: https://miniurl.ir/Mg93e