پس از نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپایی بیشترین فعالیت‌های انتشار این پیام در کشور هند در ایالت‌های اتارپرادش با بیش از 190 میلیون نفر، ایالت کشمیر، ایالت مهراشترا با مرکزیت بمبئی و ایالت آندراپرادش به مرکزیت حیدرآباد بوده است.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ پس از نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، جوانان هندی که پیام امام خامنه‌ای را از سه زبان اردو، هندی و انگلیسی دریافت کرده بودند، به سرعت این پیام را در فضای مجازی منتشر کردند، همچنین رسانه‌های کشور هند به بازتاب این پیام پرداختند.
البته از آنجایی که در هندوستان کلیه جوانان از دوره دبیرستان به زبان انگلیسی مسلط می‌شوند و زبان انگلیسی زبان علمی این کشور است، بیش از هزاران نفر از افسران جنگ نرم در ایالت مختلف هند با استفاده از طراحی‌های مختلف به ارسال این پیام در شبکه‌های مجازی اقدام کردند.
بیشترین فعالیت‌ها در ایالت‌های اتارپرادش با بیش از 190 میلیون نفر، ایالت کشمیر، ایالت مهراشترا با مرکزیت بمبئی و ایالت آندراپرادش به مرکزیت حیدرآباد و ایالت دهلی به مرکزیت دهلی گزارش شده است که عموماً در فضای مجازی بوده است که کاربرد مخاطبین فراوان‌تری دارد.
در ادامه تنها به گوشه‌ای از این فعالیت‌ها در قاب تصویر اشاره می‌شود:

"Our President, analytical news site"

منبع