محمد جواد ظریف در پاسخ به سؤال نمایندگان مجلس، اعلام کرد که تا وقتی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی است، اجازه نخواهد داد به بهانه هولوکاست به آبروی ایران ضربه ای وارد شود.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» ؛ خبرگزاری آسوشیتدپرس (AP) در گزارشی از حضور امروز وزیر امور خارجه در مجلس، نوشت:
««اعضای تندرو مجلس ایران، وزیر امور خارجه را در مورد هولوکاست به باد انتقاد گرفتند. آن ها با انتقاد شدید از ، از او خواستند از حرف های خود در مورد هولوکاست عقب بنشیند.
محمدجواد ظریف که در رابطه با اظهارات قبلی اش راجع به هولوکاست به مجلس احضار شده بود، توضیحاتی را ارائه کرد و ظاهرا در نهایت توانست نظر نمایندگان را جلب کند.
او در پاسخ به سؤال نمایندگان، اعلام کرد که تا وقتی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی است، اجازه نخواهد داد به بهانه هولوکاست به آبروی ایران ضربه ای وارد شود.
دولت محمود احمدی نژاد موضع بسیار محکمتری در قبال اسرائیل داشت و به شدت هولوکاست را رد می کرد؛ اما با روی کار آمدن دولت روحانی، موضع دولت ایران تغییر کرد. به نظر می رسد احضار ظریف به مجلس، قسمتی از برنامه تندروها برای فشار به حسن روحانی باشد.»»