خبرنگار العربیه نشان عالی مجلس سنای فرانسه را پس از دریافت، به 'میرحسین موسوی' و 'مهدی کروبی' سران فتنه در ایران اهدا کرد.

پایگاه خبری "میدل ایست آنلاین"، فوریه (8 بهمن) در خبری نوشت: «"نجاح محمد علی" نشان عالی مجلس سنای فرانسه را پس از دریافت، به خانواده، دوستان و نیز به "میرحسین موسوی" و "مهدی کروبی" سران اصلاح طلب فتنه سبز اهدا کرد.»
مجلس سنای فرانسه روز چهارشنبه (3 اسفند) به گزارشگر ضد ایرانی شبکه سعودی العربیه که نقش مهمی را در انتشار خبرهای ضد ایرانی و تحریف افکار عمومی کشورهای عربی علیه ایران و پوشش رویدادهای عراق ایفا کرده است، در مراسمی در پاریس نشان طلایی اهدا کرد.
این خبرگزاری همچنین نوشت: «نجاح محمد علی که به عنوان کارشناس امور ایران در شبکه العربیه کار می کند، در جریان فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گزارش ها، تحلیل ها و برنامه های مغرضانه ای را برای تحریف افکار عمومی در کشورهای عربی پخش کرد.
نجاح محمد علی در گزارش های خود علاوه بر تمرکز بر ایران هراسی و تشکیک در برنامه مسالمت آمیز هسته ای، همواره به دنبال تفرقه افکنی بین قومیت های گوناگون داخل ایران بوده است.
شبکه العربیه علاوه بر پخش گزارش های ضد ایرانی، پس از اقدامات گروهک تروریستی "ریگی" و شهادت شماری از شهروندان، به حمایت از این گروه پرداخت و حتی با سرکرده آن نیز مصاحبه تلفنی انجام داد.