خبرگزاری مدعی کار و کارگران و فعالیت های اقتصادی، عملا به اجاره افراطیون سیاست‌باز در حزب منحله مشارکت درآمده است.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»، به نقل از کیهان، خبرگزاری کار (ایلنا) مدتی است که ضمن انتشار ویژه اخبار مربوط به جریان فتنه و آشوبگران سال ۸۸، تریبون را به دست‌اندرکاران حزب منحله مشارکت سپرده تا ضمن سفیدسازی کارنامه خیانت‌های خود، علیه افراط و افراطی‌گری و افراطیون سخن بگویند. در این میان افراطیون ساختارشکن مجلس ششم از سرویس ویژه برخوردارند.

به عنوان مثال این خبرگزاری مصاحبه‌هایی را با احمد شیرزاد، علی شکوری‌راد و جلال جلالی‌زاده (۳ عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم) و مرتضی مبلغ (معاون مشارکتی وزارت کشور دولت اصلاحات) انجام داد. شیرزاد - که سابقه سیاه‌نمایی علیه برنامه هسته‌ای کشورمان و طرح ادعای دروغگویی ایران را در پرونده خود دارد و حتی با اعتراض تند کروبی مبنی بر اینکه شما بدتر از رادیو اسرائیل هستید، مواجه شد - به ایلنا می‌گوید تندروها می‌خواهند در ابهام و بدون شناسنامه سیر کنند. برخی برنامه‌های صدا و سیما نظیر دیروز، امروز، فردا یا شناسنامه نشانه این طرز تفکرند؛ از تیتراژ ابتدایی تا تیتراژ پایانی، روشن است که در بخش رسانه‌ای روزنامه کیهان و بخش‌هایی از صدا و سیما و برخی ائمه جمعه و برخی از اعضای نهادهای حساس کشور در زمره این گروه هستند.

مرتضی مبلغ نیز مدعی شده افراطیون درصدد تبدیل فرصت‌های ارزشمند به تهدید هستند، بدون آنکه به خیانت بزرگ هم‌حزبی‌های خود در فتنه ۸۸ و ایجاد تهدید ضد امنیت ملی از بطن مشارکت ۴۰ میلیونی ملت ایران در انتخابات آن سال بپردازد.

ایلنا همچنین مصاحبه‌های مشابهی با منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب اعتماد‌ملی و درایتی از اعضای حزب منحله مشارکت در مذمت افراطیون و تندروی ترتیب داد.

یادآور می‌شود برخی تولیدات ایلنا عینا مستند رسانه‌های ضد انقلاب قرار می‌گیرد.