در حالی که نمایندگان مجلس در تذکری کتبی خواستار اجرای حکم خاتمی شدند، رسانه های دولت این خبر را تحریف کردند.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ صبح امروز حجت الاسلام حسین سبحانی نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را در صحن علنی مجلس قرائت کرد.

طی این تذکر 10 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر دادگستری از وی خواستند در راستای اجرای حکم ممنوع التصویر، ممنوع الخروج و ممنوع البیان بودن آقای خاتمی بیشتر کوشش کنند.

شاید علت اصلی این امر مصاحبه ها و انتشار اظهارات سید محمد خاتمی در رسانه های زنجیره ای باشد.

نکته اصلی این است که رسانه های وابسته به دولت از جمله خبرگزاری دولتی ایسنا و ایرنا با تیتری با عنوان خاتمی را ممنوع البیان کنید به تحریف این خبر پرداختند.

این رسانه طوری به این خبر پرداخته اند که گویا خاتمی تا کنون ممنوع التصویر نبوده است و نمایندگان قصد چنین کاری را دارند؛ این در حالی است که پس از فتنه 88 و موضع گیری های خاتمی وی ممنوع التصویر، ممنوع‌الخروج و ممنوع البیان شد.

متن بخشی از این تذکرات بدین شرح است:
کریمی قدوسی، پژمان‌فر، کائیدی، کوثری، آشتیانی، حسینی، آلیا، موسوی نژاد، حسینیان و بذرپاش به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اهتمام جدی در اجرای سند تحول آموزش و پرورش و عدم ت وجه به مشاوره افراطیون مشارکتی در جهت اجرایی نشدن فرامین مقام معظم رهبری؛ به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ایستادگی بر اصول حکومت اسلامی و جلوگیری از فعالیت‌های ضد فرهنگی در حوزه‌های کتاب و سینما؛ به وزیر ارتباطات: فعال نمودن هرچه سریعتر شبکه ملی اطلاعات و عدم پرداختن به موضوعات فرعی چون پهنای باند و رفع فیلتر، و به وزیر دادگستری: اهتمام جدی در اجرای حکم ممنوع التصویر، ممنوع الخروج و ممنوع البیان بودن آقای خاتمی توسط قوه قضاییه.

برای دیدن عکس ها در سایز بزرگ، بر روی آنها کلیک کنید