آنچه که بنده در صاحبه با روزنامه شرق گفته ام این است که در صورت رد صلاحیت هر کدام از کاندیداها، مردم ایران به درجه ای از بلوغ و شعور رسیده اند که علت ردصلاحیت کاندیدای مورد نظرشان را سوال کرده و از آن آگاه شوند. این عبارت به هیچ وجه به معنای آنچه که در روزنامه شرق آمده، نیست. علاوه بر این، بنده در هیچ یک از بخش های مصاحبه اشاره ای به زمان ثبت نام نکرده ام و تنها ابراز امیدواری کرده ام که انشالله شاهد حضور ایشان در انتخابات باشیم.

سایت روشنایی نوشت:

حجة الاسلام و المسلمین شریف زاده مدیر گروه مطالعات دینی مرکز مطالعات ملی جهانی شدن روز سه شنبه در یک مصاحبه اختصاصی با روزنامه شرق به سوالات خبرنگاران این روزنامه پاسخ داد.
متاسفانه دست اندرکاران این روزنامه با تقطیع و تحریف اقدام به انتشار خبری کردند که در آن به نقل از استاد شریف زاده ادعا شده است که مهندس مشایی در روز شنبه اعلام کاندیداتوری خواهد کرد و در صورت ردصلاحیت از سوی شورای نگهبان، مطالبه مردمی شکل خواهد گرفت.
بهمن شریف زاده در گفت و گو با خبرنگار سایت روشنایی در این باره اظهار کرد: مصاحبه بنده تحریف شده و فایل صوتی آن نیز هم اکنون موجود می باشد.
وی افزود: آنچه که بنده در صاحبه با روزنامه شرق گفته ام این است که در صورت رد صلاحیت هر کدام از کاندیداها، مردم ایران به درجه ای از بلوغ و شعور رسیده اند که علت ردصلاحیت کاندیدای مورد نظرشان را سوال کرده و از آن آگاه شوند. این عبارت به هیچ وجه به معنای آنچه که در روزنامه شرق آمده، نیست. علاوه بر این، بنده در هیچ یک از بخش های مصاحبه اشاره ای به زمان ثبت نام نکرده ام و تنها ابراز امیدواری کرده ام که انشالله شاهد حضور ایشان در انتخابات باشیم.