"آیت الله‌! اسدالله بيات زنجانی از مراجع تقليد! نزديک به اصلاح طلبان در قم،‌ گفت که‌ اگر قانون اساسی ملاک عمل بود، مير حسين موسوی،‌ زهرا رهنورد و مهدی کروبی بدون دادگاه و محاکمه حبس نمی شدند"!!!

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» به نقل از رادیو دیروز، رادیو فردا برای تطهیر فریب خوردگان فتنه ۸۸ و نشان دادن ظلم نظام در مورد این قانون شکنان، به نقل قول مرجع تقلیدش اسدالله بيات زنجانی تمسک جسته و نوشت:

"آیت الله‌ اسدالله بيات زنجانی از مراجع تقليد نزديک به اصلاح طلبان در قم،‌ گفت که‌ اگر قانون اساسی ملاک عمل بود، مير حسين موسوی،‌ زهرا رهنورد و مهدی کروبی بدون دادگاه و محاکمه حبس نمی شدند".

بیات زنجانی کیست و چرا رادیو فردا تلاش می کند او را مرجع تقلید جا بزند؟
حتی اگر از تمام قانون گریزیها و ساختار شکنیهای فتنه گران بگذریم، این مرجع تقلید چگونه توانسته از حرمت شکنی روز عاشورا و توهین به عزای امام حسین علیه السلام بگذرد و با دشمنان اهل بیت و ایران همصدا شده و حصر این عوامل ظلم به ملت و دولت را غیر قانونی بداند؟
اسد الله بیات زنجانی صاحب بدعت مشهور "جایز بودن نوشیدن آب برای روزه دار" !!! کسی است که حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش، عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اقدام وی در اعلام مرجعیت خود، می گوید:

«مرجعیت آقای بیات در هیچ جایگاه حوزوی تایید نشده است. وی قبلا که در تهران امام جماعت مسجد جامع نارمک بود، در آن جا دست به اختلاس زد و هیات امنای مسجد به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرده بودند، سرانجام دستگیر و محاکمه شد. چند ماه زندانی بود و بعد با عفو مقام معظم رهبری (حفظه الله) بقیه زندان او بخشیده شد. مدتی پس از این ماجرا، به حوزه آمد و تدریس درس‌های دوره سطح را با اندکی شاگرد آغاز کرد که اغلب به دلیل قِلّت آنها، درس تعطیل می شد و همچنین در جریان وانفسای دوم خرداد برای خود رساله‌ای نوشت و بیتی با عنوان «بیت آیت‌‌ الله العظمی بیات»! تشکیل داد .به دلیل عدم پرداخت وجوهات و توجه و مقبولیت از سوی ملت متدین و آگاه، ایشان برای گذران امور جاریه خویش و نیز پرداخت هزینه هایی برای چاپ رساله ای که به رایگان در میان مردم جهت تبلیغ وی پخش شد، دست به دامان شخصی شد که اکنون از سران فتنه به شمار می آید. واضح و مبرهن است که ارادت ایشان به جریان فتنه و طرفداری از آن برای چیست؟!»

سران فتنه در دیدار با بیات زنجانی


سران فتنه نگران حال بیات زنجانی

سران فتنه در دیدار با بیات زنجانی


حال سؤال اینجاست: مرجع تقلید حامیِ فتنه گران، متخلف و قانون شکن است، خودِ سران فتنه مورد حمایت این آیت اللهِ بدون مجوز، قانون گریزند، برخی از طرفداران سران فتنه هم جزو مجرمینی بودند که زمانی در زندان بوده اند، غالب هیئت تحریریه رادیو فردا تعدادی جاسوس فراری، مشهور به فسق و فحشا و دارای پرونده های کلاهبرداری و اختلاس...( که مشروح آن را می توانید در قسمت "پشت پرده رادیوفردا" در سایت رادیو دیروز مشاهده کنید) هستند. حال این جماعت قانون شکنی و قانون گریزی چه طور به خود اجازه می دهند درباره احترام به قانون و غیر قانونی بودن حصرسران فتنه سخن بگویند و خود را ملاک جاری شدن یا نشدن قانون معرفی نمایند؟ به قول خارجیها "نگاه کن چه کسی دارد حرف می زند"!