درست در چنین روزهایی در سال 1388 میرحسین موسوی و همفکرانش در جرزنی بزرگ اقدام به اعتراض نموده و دست به آشوب های خیابانی زدند. وقایع تلخی که مرور آن برای حافظه ی تاریخ بسیار مفیداست و بررسی نقش آفرینی افراد و گروه ها می تواند ما را در تشخیص حرکات بعدی دشمنان نظام و انقلاب راه راه نمایی نماید. حال در سومین سالگرد آن واقعه به بازخوانی حمایت کنندگان میرحسین موسوی در آن ایام می پردازیم.

اكبر گنجي
وي هميشه در نظراتش تند روي كرده است چه زماني كه با چوب دختران بي حجاب را مي زد چه زماني كه در مانيفست خود اعلام جدايي كامل دين از سياست را نمود. گنجي كه در برگزاري كنفرانس ننگين برلين نقش داشت بعدها منكر وجود امام زمان شد و در سال88 از آشوبگران حمايت گسترده اي كرد.

 

گوگوش
خواننده معلوم الحال و فاسد لس آنجلسي كه علاوه بر حضور در بين سبزها با ترانه خواندن نيز از ضد انقلاب و اغتشاشات 88 پشتيباني كرده است.

 

 

لاله
خواننده اي مبتذل كه تلاش داشت با حركات زننده خود به سبزها اميد دهد.

 

 

فرشيد منافي
گوينده راديو كه در حمايت از اغتشاش گران از ايران رفت و در راديو فردا (زير نظر كنگره آمريكا) بخش سخيفي به نام "پس فردا" را راه اندازي كرد و با لودگي خود آرمان هاي نظام اسلامي را به سخره گرفت.

 

 

ساسي مانكن
خواننده بي بندو بار و رپ كه در حمايت از كروبي و حتاكان روز عاشورا شعر خوانده است.

 

 

بنيامين نتنياهو
نخست وزير رژيم اشغالگر صهيونيستي كه با صراحت اغتشاشگران را "سربازان خود در ايران" خواند.

 

 

شيخ حسينعلي منتظري
با اينكه ايشان از روحانيون و فقها بوده است اما خطاب هاي امام خميني به ايشان نشان مي دهد كه از نظر بينش سياسي و شناخت درست خط اسلام بسيار ضعيف بوده. عباراتي چون "شما ساده لوح هستيد" "بعد از من انقلاب را به ليبرال ها و منافقين مي دهيد" "نامه هاي شما ديكته ي منافقين است و..."



 

مدونا
خواننده راك كه از همسر خود به علت داشتن دين اسلام جدا شده و به عياشي، ابتذال و خوانندگي رو آورد. وي همچنين جزو بازيگران فاسد سينماي آمريكا به شمار مي رود.

 


شاهين نجفي (مرتد)
خواننده هتاك و سخيف پاپ كه با شروع اغتشاشات خياباني به حمايت از آنها پرداخت و برايشان شعر خواند. چند ماه نيز پيش در حركتي احمقانه در ترانه ي خود تلاش كرد تا به امام زمان (عج) و امام هادي عليه السلام توهين كند كه با واكنش مردم و مراجع روبرو شد و علما حكم ارتداد او را صادر كردند.

 

 

رضا ربع پلوي
نوه ي "رضا خان قلدر" و فرزند محمد رضا شاه (آخرين پادشاه فاسد ايران) كه سال هاست در روياي بازگشت به ايران و ايجاد سلطنت براي خود زندگي مي كند.



فاطمه معتمد آريا
بازيگري مبتذل كه قبلا عكس هاي او با محمد علي ابطهي و محمد خاتمي، حاشيه ساز شده بود. او در زمان اغتشاشات از ايران رفت و كشف حجاب كرد و با پوشيدن لباس سبز و حرف هاي سبك از فتنه گران حمايت كرده است.


داريوش
خواننده معلوم الحال لس آنجلسي كه سال هاست بر ضد انقلاب و آرمان هاي امام خميني (ره) ترانه مي خواند.



 


شهره آغداشلو
بازيگر و گوينده ي ضد انقلاب كه تا به حال در چنيدين فيلم ضذ ايراني و ضد اسلام بازي كرده است و با توهين به اسلام و روحانيت تلاش در جلب رضايت اربابان خود دارد.



 

باراك اوباما
رئيس جمهور آمريكا كه در دوران خود با تصويب بودجه، كارشكني سياسي و اقتصادي، تهاجم فرهنگي و غيره تلاش كرد تا به تشيع و انقلاب اسلامي ضربه بزند و از منافع يهوديان صهيونيست حفاظت كند

 


شكيرا
رقاص و خواننده ي معلوم الحال

 

 


سید محد خاتمی
رئیس جمهوری سال های 84 تا 76 جمهوری اسلامی ایران که در انتخابات دهم ریاست جمهوری از میرحسین موسوی حمایت نمود و ودر وقایع پس از انتخابات نیز به حمایت های خود ادامه داد.

 


عبدالمالک ریگی
شرور و قاچاقچی شرق کشور که در عملیات های تروریستی مختلف موجب شهادت بسیاری از هموطنان عزیزمان شد.وی در سال 1389 با حکم صادره از سوی دادگاه انقلاب اسلامی با حضور تعدادی از خانوادهای شهدا و جانباختگان جنایات تروریستی در محل زندان اوین به دار مجازات آویخته شد.

 

و همچنین شخصیت هایی چون یوسف صانعی، بیات زنجانی، محمد نوری زاد، مریم رجوی، عبدالکریم سروش، هیلاری کلینتون و ... در بین حامیان موسوی دیده می شوند.