"اینکه همه کشورها به رئیس جمهور ما در مجمع عمومی با عظمت خاصی نگاه می کنند به دلیل رشادت های مردم در طول انقلاب است. افتخار برخی از افرادی که در دیدارهای مردمی در آمریکا شرکت داشتند این بود که چند ماه در جبهه حضور داشته اند و یا یکی از دوستان یا اقوامشان شهید یا جانباز است."

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که شنبه شب در برنامه شناسنامه شبکه سه سیما حضور یافته بود، در مورد سفر به نیویورک همراه با دکتر محمود احمدی نژاد گفت: آن جا خیلی مراجعه زیاد بود. آمریکا هم همان زمانی بود که دانشگاه کلمبیا اتفاق افتاد. بی غلو بگویم در این سفر به این نتیجه رسیدم که خون شهدا، زحمات امام و مجاهدت های مردم هدر نرفته است. جمهوری اسلامی آنجا خیلی باعظمت بود. بعد از اتفاقاتی که در دانشگاه کلمبیا افتاد، آقای احمدی نژاد گفتند فلانی کارگر نظرت در مورد این اتفاقات چیست؟ من در پاسخ گفتم درود بر خمینی درود بر شهدا! به نظرم شناخت مقام معظم رهبری نسبت به جامعه جهانی شناخت درستی بود.

وی اظهار داشت: شب قبل از اینکه به نیویورک برویم به دیدار آقا رفتیم و ایشان در این جلسه تحلیلی از لیبرال دموکراسی بیان کردند. وقتی به نیویورک رفتیم این حس به وجود آمد که مقام معظم رهبری واقعاً آن قدر تحلیلشان درست بود که انگار آن جا زندگی کردند. من فهمیدم که هر چه کار کنیم جواب خواهیم گرفت.

وی افزود: اینکه همه کشورها به رئیس جمهور ما در مجمع عمومی با عظمت خاصی نگاه می کنند به دلیل رشادت های مردم در طول انقلاب است. افتخار برخی از افرادی که در دیدارهای مردمی در آمریکا شرکت داشتند این بود که چند ماه در جبهه حضور داشته اند و یا یکی از دوستان یا اقوامشان شهید یا جانباز است. همچنین همه افراد نسبت به پیشرفت های جمهوری اسلامی احساس افتخار داشتند.