علاوه بر گفتار منتشر نشده ای از مهندس مشایی، نوشتارهایی از عبدالمحمود جهانگیری، مهران رهنما، احسان قباد، الهام متفکریان، یاسر آیین، حسین ذوقی و ... بخش های دیگر این ویژه نامه را تشکیل می دهد. 

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ ويژه نامه گروه مطالعات ديني مركز ملي مطالعات جهاني شدن و دفتر مطالعات و پژوهش‌هاي ديني مؤسسه فرهنگي مطبوعاتي ايران با عنوان " مديريت جهاني مهدوي" منتشر و به عنوان ضميمه رايگان روزنامه ايران مورخ 91/11/7 توزيع گرديد.

در اين ويژه نامه پس از سخن سردبير، بخشي از بيانات رهبر معظم انفلاب در ديدار با مردم قم (91/10/19) با عنوان مديريت مهدوي از نگاه رهبري منتشر شده است. پس از آن نيز بخشي از سخنراني رئيس جمهور در افتتاحيه پنجمين اجلاس مجمع جهاني اهل بيت (ع) در سال 1390 با عنوان " معرفي حكومت جهاني مهدوي، مأموريت امروز ملّت ايران" به رشته تحرير درآمده است.
در ادامه ، متن سخنرانی مهندس اسفنديار رحيم مشايي كه در همايش مهدويت و مديريت جهاني ايراد شده است با عنوان " مهدويت و مديريت جهاني" با مد نظر قرار دادن تبيين جايگاه انسان در مراتب مديريت با محوريت مهدويت و جايگاه منجي در اين نظام مديريتي مطبوع است.
در ادامه مطالب اين ويژه نامه مي توان به : "منجي شاه كليد تفاهم اديان" به قلم عبدالمحمود جهانگيري، "ظهور منجي، نجات انسان" به قلم احسان قباد، " منجي و تحقق صلح جهاني" به قلم محمد غلامي ارجنكي، "منجي و تحقق عدالت جهاني" به قلم مهران رهنما، " منجي و نجات از فقر" به قلم الهام متفركيان، " تلاش دشمنان اديان در جهت سياه نمايي منجي موعود" به قلم محمد رضا عابدي شاهرودي، " تجربه بن بست‌ها وسوداي بازگشت" به قلم روح ا ... سيف و "كتاب شناسي مهدويت" به قلم احسان قباد تحرير شده است.
بر اساس اين گزارش؛ حجه الاسلام و المسلمين بهمن شريف زاده، سردبيري اين ويژه نامه را بر عهده داشته و خانم خديجه سادات موسوي به عنوان معاون اجرايي به فعاليت پرداخته‌اند.

 

دانلود لینک مستقیم ویژه نامه با حجم 35 مگابایت