پایگاه اینترنتی صهیونیستی "ایسراکست" به نقل از "منوشه امیر" مفسر اسراییلی نوشت: ناراضیان ایران از اعمال تحریم های جدید علیه حکومت استبدادی این کشور حمایت خواهند کرد و تشدید تحریم ها به نفع هواداران دمکراسی در ایران خواهد بود.

منوشه امیر در سخنرانی در مرکز روابط همگانی اسرائيل همچنین ادعا کرد: بیش از 40 درصد ایرانیان خواستار تغیییر حکومت کشورشان هستند!

 

اين جاسوس اسرائيلي كه گويا راهپيمايي دهها ميليوني 9 دي شديدا شوكه شده در ادامه در حالي كه از عملي شدن همين تحريمهاي فعلي مايوس به نظر مي رسيد افزود:  به رغم موضعگیری آشکار آنگلا مرکل صدراعظم آلمان علیه حکومت ایران، شرکت های این کشور به تجارت با ایران در حجم بالا ادامه می دهند!

 

مدير بخش فارسي راديو اسرائيل كه گويا از بي محلي جمهوري اسلامي به هارت و پورتهاي اوباما كلافه بنظر مي رسيد افزود: ایران با نادیده گرفتن التیماتوم باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا به تولید اورانیوم غنی شده ادامه می دهد که بخشی از برنامه تولید تسلیحات هسته ای این کشوراست.

 

در همین حال ژنرال "آموس یالدین" از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی چند روز پیش مدعی شد که تهران روزانه چند کیلوگرم اورانیوم با غنای اندک را غنی سازی می کند.

 

مناشه امیر در این سخنرانی گفت: جناح موسوی امیدوارند جامعه جهانی تحریم های جدید و شدیدی علیه ایران وضع کند.

 

وی افزود: تظاهرکنندگانی که در خیابان ها علیه حکومت اعتراض می کردند، در واقع از ناتوانی قدرت های بزرگ از اعمال تحریم علیه ایران ناامید شدند، اما حکومت ایران امیدوار و تقویت شد.

 

 

اما نکته جالب در سخنان این جاسوس صهیونیست این بود که دی در ابتدای عرایض خود گفته بود 40 درصد ایرانیان مخالف حکومتند اما در انتهای ایت عرایض گفت: "60 تا 70 درصد ایرانیان اکنون خواستار تغییر عمده ای در حکومت هستند و معتقدند که تحریم های جدید به مبارزه آنها برای سرنگونی احمدی نژاد و دولتش کمک خواهد کرد که مرکب از اسلامگرایان متعصب است."

 

گفتنی است موسوی نیز پیش از انتخابات مطابق آمارهایی از همین جنس مدعی حمایت اکثریت مردم(!) از خودش شده بود، که گویا آرام آرام منشاء این آمارهای صحیح(!) در حال مشخص شدن است.

 

منوشه امیر که آرمان حکومت جهانی تشیع خیلی او و صهیونیستها را به وحشت انداخته افزود: "کشورهای غربی در واقع ماهیت حکومت ایران را درک نمی کنند که در سر آرزوی تاسیس یک امپراتوری شیعه را می پروراند که نه تنها بر جهان اسلام بلکه بر تمامی کشورهای جهان حکمرانی کند."

 

امیر افزود: درست به همین دلیل است که رییس جمهوری آمریکا، اتحادیه اروپا، چین و روسیه موفق به در پیش گرفتن اقدام موثری برای متوقف کردن برنامه تسلیحات هسته ای ایران نشدند.

 

امیر در همین چارچوب به انتقادهای صریح و تند آنگلا مرکل صدراعظم آلمان از ایران اشاره کرد در حالی که شرکت های آلمانی نه تنها به تجارت و روابط بازرگانی گسترده با ایران ادامه می دهند، بلکه در برنامه هسته ای ایران نیز مشارکت می کنند.

امیر هشدار داد که شیعیان اثنی عشری در واقع بر این باورهستند که امام رمان شیعیان که قرار است به همراه مسیح ظهود کند  ماموریتی الهی دارند.

 

وی مدعی شد: شیعیان ایران هیچ واهمه ای از قربانی کردن جان خود برای دستیابی به این هدف ندارند.

 

منوشه امیر در ادامه پیرامون دستورالعمل آتی موساد در مورد کودتای سبز گفت: اسرائیل می تواند انتظار داشته باشد که ناراضیان هوادار روییس جمهور موسوی (!) در روز 11 فوریه (22 بهمن) به خیابان ها بریزند و در این رویداد همگانی شعار مرگ بر دیکتاتور داده و به درگیری با مردم ... ای (!) که هرساله در این روز شعار مرگ بر اسراییل می دهند بپردازند.