این گروه از فعالان اجتماعی در بیانیه خود یادآور شده اند: طبق فرمایشات رهبری هرگاه حملات به دولت شدت می یابد، دلیل آن بیشتر زنده شدن شعارهای اصیل انقلاب توسط دولت است.

جمعی از فعالین سیاسی اجتماعی قم طی بیانیه ای در حمایت از مواضع دیروز دکتر احمدی نژاد در مجلس تاکید کردند:این سخنان نشان دهنده علت حملات به دولت مکتبی است و طبق فرمایشات رهبری هرگاه حملات به دولت شدت می یابد، دلیل آن بیشتر زنده شدن شعارهای اصیل انقلاب توسط دولت است.
به گزارش شبکه ایران متن کامل این بیانیه در ذیل آورده شده است.

بسم الله الرحمن الرحیم
«در این سالهائى که دولت نهم و دولت دهم بر سر کار بودند تا امروز، گفتمان انقلاب و ارزشهاى‌‌انقلاب و چیزهائى که امام به آن توصیه میکردند و ما آنها را از انقلاب آموختیم، خوشبختانه کاملاً برجسته شده: مسئله‌‌ى ساده‌‌زیستى مسئولان، استکبارستیزى، افتخار به انقلابیگرى....هر بیننده‌‌اى احساس میکند و مى‌‌بیند که تلاش دشمنان در مقابله‌‌ى با جمهورى اسلامى در این سالهاى اخیر، بخصوص در همین شش هفت سال گذشته و بخصوص در این دو سه سال اخیر، بیشتر شده ... عامل دوم این دشمنى‌‌ها، زنده شدن شعارهاى انقلاب است. وقتى شعارهاى انقلاب کمرنگ شود، پنهان شود، آنها طبعاً بیشتر خوششان مى‌‌آید و چهره‌‌ى همراه ترى میگیرند؛ هرچه شما شعارهاى انقلاب را پررنگ‌‌تر کنید، آنها چهره‌‌شان عبوس‌‌تر و خصمانه‌‌تر میشود؛ این چیزِ طبیعى است.»
رهبر معظم انقلاب، 2 شهریور 91، دیدار با اعضای هیئت دولت
هنوز مدت زمان زیادی از این فرمایشات رهبر معظم انقلاب نگذشته است، فرمایشاتی که در مدت زمان روی کار بودن دولت های نهم و دهم بارها و بارها به مناسبت های مختلف تکرار شده اند.
این سخنان نشان دهنده علت حملات به دولت مکتبی است و طبق فرمایشات رهبری هرگاه حملات به دولت شدت می یابد، دلیل آن بیشتر زنده شدن شعارهای اصیل انقلاب توسط دولت است.
تاکیدات بیشماری رهبری بر انقلابی بودن دولت و برگرداندن ریل انقلاب به مسیر صحیح و همچنین وجود حاکمیت یگانه، همواره گویای این نکته است که ولی امر مسلمین از روی کار آمدن دولت مردمی و مکتبی دکتر احمدی نژاد راضی و بلکه خشنود بوده و همیشه از آن در برابر سیل تخریب ها و تهمت ها دفاع کرده اند.
از آنجا که فصل الخطاب همه ما سخنان و خواسته های رهبری عزیز است و همگان باید گرد محور ایشان بگردند، ما مردم استان قم حمایت قاطع خویش را از دولت ولایتمدار و عدالت محور جناب آقای دکتر احمدی نژاد اعلام کرده و با قاطعیت اظهار میداریم که تا هنگامی که رهبری گرانقدر انقلاب حامی و پشتیبان این دولت است، ما سربازان جان بر کف ولایت نیز از این دولت و از آرمانهای آن حمایت خواهیم کرد.
به یقین یکی از اهداف بزرگ دولت مبارزه با فسادهای موجود است و این امر خشم مافیاهای زر و زور و تزویر را برانگیخته است و بنابراین از هیچ خدعه ای علیه تنها دولت یاور ولایت خودداری نمیکنند.
ما مردم استان قم نیز همچون دیگر مردمان سرزمین ایران، یاور و پشتیبان دولت مردمی و مکتبی برآمده از متن مردم خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد آنان که از برقراری عدالت ضربه خورده اند به خود اجازه دهند که سیل توهین ها و تهمتها را به سمت خاکریز رهبری نشانه گیرند.