تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام و رئیس هیئت امنای دانشکده علوم حدیث گفت: حرکت زشتی که در ۲۵ بهمن به دعوت فتنه انگیزان در تهران و برخی از شهرها شکل گرفت بی تردید در جهت منافع دشمنان اسلام و ایران بود.

آیت الله محمد محمدی ری شهری صبح امروز در ابتدای درس تفسیر قرآن کریم در حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام افزود: این فتنه انگیزی ها متاسفانه موجبات شادی دشمنان اسلام و نظام اسلامی و در راس آن ها آمریکا و اسراییل را فراهم کرد و از این جهت از نگاه همه علاقمندان به امام و انقلاب اسلامی محکوم و مطرود است.

رییس موسسه دارالحدیث با بیان روایتی از پیامبراکرم (ص) در خصوص فتنه هایی که در آخرالزمان اتفاق می افتد گفت: پیامبراکرم (ص) در این روایت بشارت می دهند که از فتنه آخرالزمان نگران نباشید زیرا این فتنه ها سبب می شود که انسان های دوچهره رسوا شوند و دود فتنه در چشم فتنه گران رفته و آن ها در آتشی که برپا کرده اند از بین بروند.

آیت الله محمدی ری شهری در توضیح این روایت گفت: تاکید پیامبراکرم(ص) در این روایت در این است که بروز فتنه برای انقلاب صدر اسلام اگر چه خطرناک است اما برای آخرالزمان خطرناک نیست و موجب جدا شدن صف ها خواهد گردید.

وی گفت: همان طور که پیامبر اکرم (ص) پیش بینی کرده بودند، فتنه صدر اسلام خطر ناک بود و باعث خانه نشینی خاندان رسالت شد ولی تجربه ۳۲ سال که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد این است که هر فتنه ای که از آغاز برای این انقلاب پیش آمد به نفع انقلاب و نظام اسلامی و به ضرر فتنه گران تمام شده است.

رئیس هئیت امنای دانشکده علوم حدیث اظهار امیدواری کرد که به یاری خداوند و با هوشیاری و بصیرت مردم زمینه ای برای تکرار این گونه حوادث زشت در کشور پیش نیاید و مردم این شایستگی را داشته باشند که با تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی همه فتنه ها را پشت سر گذاشته و این انقلاب را به عنوان میراث خون شهیدان و میراث امام راحل به دست صاحب اصلی خودش که امام عصر (عج) است تسلیم کنند.